Sveern Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jævla nice Yatse, likte bruken av TVn Trenger bare et skikkelig surround system så er alt i boks Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Takk. Surround system er på ønskelista, men må vente til lommeboken har lagt på seg noen kilo. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Snart jul! Endret 2. november 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Snør som fææn... EDIT: Snødde. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Buhu, jeg vil ha egen leilighet hvor jeg kan gjøre hva jeg vil Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Se filmen hos Youtube Det lille krypinnet mitt Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ser koselig ut, Mikkel! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det er dritkoselig! Skal oppdatere sofaen og kjøpe noen nye møbler samt en spot til over nyttår. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ser koselig ut, Mikkel! +1. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Buhu, jeg vil ha egen leilighet hvor jeg kan gjøre hva jeg vil Du er ikke den eneste. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Forferdelig uoversiktelig video, nå fikk jeg vondt i hue. Må legge meg nedpå litt Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 veldig stiligt, mikkel! inspirerte til å gjer det same.... bare at eg mangler kamera Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Forferdelig uoversiktelig video, nå fikk jeg vondt i hue. Må legge meg nedpå litt Hahahah vel vel Aliha: Har du ikke mobil Lenke til kommentar
Balli Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det er dritkoselig! Skal oppdatere sofaen og kjøpe noen nye møbler samt en spot til over nyttår. hvorfor oppdatere, kan du ikke bare overklokke ? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Veldig varm og hjemmekoselig stemning! Melk er digg Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Forferdelig uoversiktelig video, nå fikk jeg vondt i hue. Må legge meg nedpå litt Hahahah vel vel Aliha: Har du ikke mobil filma du med mobil?!?! kan gi det eit forsøk edit: brukte film-modus på vanlegt kompakt-kamera, og video er "processing" på youtube Endret 2. november 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Filma med min W595 jeg Takk for alle hyggelige kommentarer Det er SKIKKELIG koselig her Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 tadaaa Se filmen hos Youtube merk: det kan var den fortsatt er under "processing" Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 g4s klistremerke på døra betyr at du har alarm gjennom dem eller noe? Tenkte selv jeg skulle ta vekter utddanning når jeg er ferdig med lærlingetida . Ellers var det en trivelig og lys leilighet Miblkamera/kompaktkamera FTW! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 har IR-sensor som merker om døra er åpen takk for positiv tilbakemelding^^ also: starte fan-side på facebook for mobil/kompaktkamera som videokamera? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå