sofarot Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Hvordan klarer dere og ha skjermen på sida? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Hvordan klarer dere og ha skjermen på sida? Noen er vel født med hodet feil vei kan du skjønne? :!: Lenke til kommentar
Beining Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Jeg har PowerBook ikke iBook! Jeg synes iBook blir veldig plastick... Mulig dere synes at Asus sine er finere, men på de kan du ikke kjøre mac :!: Heia Stabæk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Sånn. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Husker ikke om jeg har postet her før Mitt kjære stereoannlegg Mission m53 i front Dynabel Phobos Pioneer VSX-D912 Receiver Pioneer 474 DVD <--- Byttes snart i DVR 520 eller kanskje til og med 530 opptager hvis lønnen strekker til. Ellers er alt av kabler fra monster LCD TV planlegges også, men da blir det fort 10-12 000 til. Litt dyr hobby det her Endret 7. september 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 jaasså evoz, du har samma plaktat som meg^^ det er bra at noen liker metallica her^^ Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Da har jeg ommøblert litt og tatt et nytt bilde, synes det fikk frem den fine lune stemninga ei skikkelig bule bør ha Lyse skjermen ødela litt da men.. Lenke til kommentar
magio Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Da har jeg ommøblert litt og tatt et nytt bilde, synes det fikk frem den fine lune stemninga ei skikkelig bule bør ha Lyse skjermen ødela litt da men..http://img.photobucket.com/albums/v693/un0kai/setmning.jpg Drømmebula mi Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 8. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Unokai: Drit fin bule... Hva slags kamera brukte du til å ta bildet? Endret 8. september 2005 av Nicklas Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Da har jeg ommøblert litt og tatt et nytt bilde, synes det fikk frem den fine lune stemninga ei skikkelig bule bør ha Lyse skjermen ødela litt da men.. En dassrull? Ikke avslør deg nå Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Unokai: Drit fin bule... Hva slags kamera brukte du til å ta bildet? ? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 En dassrull? Ikke avslør deg nå åh, så gøy vi har det. Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Takker for fine tilbakemeldinger, som sagt så har jeg brukt et minolta dimage z1 på stativ til å ta bildet.. Dassrullen blir brukt til å tørke diverse gris som oppstår ved hardwarebytter, type dielektrisk grease og termisk pasta.. Og til folk som måtte mene dopapir ikke er egnet så ta dere ei pille dopapair er perfekt til å ta de verste sølet før man går over med isopropanol og q-tips Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Ser riktig så koselig ut Un0kai Man kan vel heller spørre seg hva slags vaner de som straks da liksom "skjønner" hva dorullen brukes til har... Meen på den annen side, de som er glad i benching ol, vil vel kanskje finne din bule relativt erotisk Har jo litt bule jeg og, så hiver meg på med et lite bilde... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Råkul bule un0kai. Pass på at lyset ikke varmer opp utstyret ditt da Slik det står nå så lyser jo lampa rett ned på utstyret... Ikke at det har så mye å si da... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Kanskje lyset ble satt slik mens han tok bildet så vi skulle se sakene? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Kanskje lyset ble satt slik mens han tok bildet så vi skulle se sakene? muuuuulig. Var uansett fet bule. Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 En dassrull? Ikke avslør deg nå åh, så gøy vi har det. helt enig. Det var morsomt første og andre gangen, men så ble det plutselig kjedelig og mer irriterende enn morsomt. Så hva med å droppe de dassrull kommentarene, de er ikke morsomme lenger Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 8. september 2005 Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Her er bula mi. Har støvsugd og rydda idag, og håper det ser noenlunde presentabelt ut. Tilbakemeldinger ønskes Pcbordet, der sitter jeg en del om dagene. Her er filmkroken, har et par små høytalere bak og, men de kom ikke med på bildene. Film- og tvstol. Endret 8. september 2005 av Dagon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå