Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

42" LCD TV. Har flyttet TV'en her, slik at jeg kan flytte sofaen litt frem og tilbake. Grunnen er fordi det da blir lettere å bruke TV'en som skjerm, pluss at det blir lettere å spille PS3. Har også fått bort litt kabelrot under skrivebordet.

517924.jpeg

Synes at det ble mer koslig når jeg har satt det slikt. Vet ennå ikke hva jeg skal gjøre med plassen bak sofaen..

517932.jpeg

Jeg liker at det blir litt trangere her.

517938.jpeg

Her er hvordan det så ut før:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...05&st=12180

Bla litt ned på siden, så finner du de gamle bildene.

Kom gjerne med tilbakemeldinger. Enten om det er positivt eller nagativt. :)

Endret av yates56
Lenke til kommentar

Vowels:

Takk!

Kranjcar:

Takk, jeg liker den også veldig godt :p

multiz:

Hehe, men til mitt forsvar så må jeg komme med noen ord. for det første så har de vært der en stund. For det andre så har jeg MANGE fler bokser i en pose i boden. For det tredje, pappa reiser mye til Sverige. For det femte, jeg har velig mye besøk av venner, hver helg er vi en vennegjeng som ser på film og spiller litt ps3 osv og da tilbyr jeg dem gjerne brus. Har også mye besøk på hverdagene ettersom at jeg lider av en langvarig sykdom som gjør at jeg er veldig slapp osv, som gjør at jeg for mer besøk istedenfor at jeg går ut. Men jeg kan inrømme at jeg drikker litt brus. Men som sagt, det samler seg opp, og syntes det var litt morsomt å sette dem foran vinduene ettersom at jeg ikke har gardiner der....Har aldri fått kommet meg til butikken å kjøpt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...