Amberlamps Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Nyydelig Phax! Regner med det vanker en 21,5" av den der under juletreet mitt i år Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Fikk en dockingstasjon til Dell idag av jobben så når jeg komemr hjem skal jeg legge om alle ledningene Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg vil gjerne se flere nerdebuler Post i vei Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg får ett splitter nytt rom etter jul, jeg! Gleder meg noe sykt! Der blir det mange timer foran PS3'en, TV'en og PC'en for å si det sånn! Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Har gjort om i kjellerstuen. Flyttet om på litt. Skal legge ut bilder snart. phax: Helt nydelig. Misunner deg med den imac'en der! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Legger du ut i kveld yates56 ? Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hvis jeg orker å finne fram kameraet. Joda, skal nok klare det, men det tar nok ca. 1-2 timer... Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 om 2 min så kommer de, skal bare få lagt dem over på mac'en Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Da får jeg sett dem i morgen da. Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) 42" LCD TV. Har flyttet TV'en her, slik at jeg kan flytte sofaen litt frem og tilbake. Grunnen er fordi det da blir lettere å bruke TV'en som skjerm, pluss at det blir lettere å spille PS3. Har også fått bort litt kabelrot under skrivebordet. Synes at det ble mer koslig når jeg har satt det slikt. Vet ennå ikke hva jeg skal gjøre med plassen bak sofaen.. Jeg liker at det blir litt trangere her. Her er hvordan det så ut før: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...05&st=12180 Bla litt ned på siden, så finner du de gamle bildene. Kom gjerne med tilbakemeldinger. Enten om det er positivt eller nagativt. Endret 1. november 2009 av yates56 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ikke dårlig! Så veldig bra ut Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Liker vinduspynten, Yates! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hellandussen. Hvor mye brus drikker du? Kan da umulig være bra å få i seg så mye sukker. Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Vowels: Takk! Kranjcar: Takk, jeg liker den også veldig godt multiz: Hehe, men til mitt forsvar så må jeg komme med noen ord. for det første så har de vært der en stund. For det andre så har jeg MANGE fler bokser i en pose i boden. For det tredje, pappa reiser mye til Sverige. For det femte, jeg har velig mye besøk av venner, hver helg er vi en vennegjeng som ser på film og spiller litt ps3 osv og da tilbyr jeg dem gjerne brus. Har også mye besøk på hverdagene ettersom at jeg lider av en langvarig sykdom som gjør at jeg er veldig slapp osv, som gjør at jeg for mer besøk istedenfor at jeg går ut. Men jeg kan inrømme at jeg drikker litt brus. Men som sagt, det samler seg opp, og syntes det var litt morsomt å sette dem foran vinduene ettersom at jeg ikke har gardiner der....Har aldri fått kommet meg til butikken å kjøpt Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hellandussen. Hvor mye brus drikker du? Kan da umulig være bra å få i seg så mye sukker. Si det til julebruskongen du! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) yates56: Nice. Endret 2. november 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå