Mikkel™ Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 og du kan ikke wallmounte den fordi? Gipsvegg? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Joda, har gipsvegg. Men det er jo bare å finne stenderene. Null stress d. Men synes den rett og slett er for tykk til vegg montasje. Skulle jeg hatt en på veggen, hadde det vært en uten synlige høytalere som er mye slankere. Jeg har uansett ikke noe input signal å ha :| I stua er det bare Xbox og PC så langt :O Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Veldig mange fine buler her for tiden Artig. Her sitter jeg å følger med på dere, ikke så mye nytt siden sist. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Pene skjermer er det hele bula? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Sitter med samme mus som deg. ^^, Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hmm, hvis du mener det du sa der er jeg glad, for at du i det minste vurderer det! Hadde jeg ikke trodd Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Sitter med samme mus som deg. ^^, Deler dere på damene? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Ååååååå, så morsomme dere er! Hmm.. Alreit, da. Humret litt. ^^, Endret 20. oktober 2009 av Benny Lenke til kommentar
aGal Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Sitter med samme mus som deg. ^^, Deler dere på damene? Sharing is cearing Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Det er et trådløst Logitech sett, helt greit. God mus. Skjermene er Samsung 23" @ 1920*1080 (60Hz), de er veldig gode både til film, spill og nett. Har noe større leilighet, men tar bare med det av relevans. Endret 20. oktober 2009 av Robert Korreksjon. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg og skulle ha kjøpt meg trådløs mus og tastatur. Er så slitsomt med alle kablene overalt. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Jeg tror det blir et sånn i stua mi når pengene strekker til.. Meeen, det er en stund til det skjer.. Tror nok det blir noe anna billig før dette, det jeg har nå er Hot'n'Sweet tilsølt og mangler 40% av tastene .. :| EDIT: Skal jeg vente til jeg har råd til det over (Evt kjøe noe billig greier..) eller kjøpe dette ganske så snart..? Endret 21. oktober 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Det ble så stille her Så jeg kjører en BUMP! Jeg skal jo bygge ny TV benk. Jeg har laga en enkel sketch up av den. Men jeg er usikker på fargevalg. Jeg tenkte å ha den i svart, men jeg tror det blir litt mye med svart benk, svart sub, svart center, svart HTPC, svart TV... Jeg tenkte derfor på å gå for en hvit benk, men så ble jeg litt ivrig og lurte på om det hadde vært noe med hvit på ytterkantene (rundt og på endene) og svart inni.. Hva tror dere? Jeg tenkte også at jeg skulle laget et lite rom øvest med en åpning på toppen slik at jeg kunne låse fast TV'en fra å velte. Skal se om jeg får laga en sketchup av det i løpet av dagen. Orginal tanke (laga med 20mm MDF, skal bruke mindre); Endret 22. oktober 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Sort ramme med sort plexi foran som dør Lenke til kommentar
zennox Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Noen som vet av en plass i Trondheim hvor jeg kan få kjøpt rammer til postere som måler 91x61? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Nope. Stygge og for store.. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Har kjøpt ny 42'' TV så kommer nok mest antagelig med nye bilder enten idag eller snarest Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 zennox si litt mer spesifikk hva du leiter etter, dette er internettet, alle vet ikke hva DU liker Lenke til kommentar
zennox Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Er vel greit så lenge de er 91x61, men etter litt surfing så har jeg funnet ut at jeg må på rammeverksted for å skaffe det, så jeg fant en relativt grei en hos IKEA allikavel med 100x70 størrelse. Blir oppdatering her og snart, siden sist så har jeg fått ny pult, nytt stereobord, malt vegg, bygd en tilpasset stereobenk, med mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå