bIsk0p Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ai AM luuking fårvard tu it! Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ommøblert litt. Har nå annlegget på langveggen i rommet. Peisen er desverre ikke mulig å bruke, så den skal rives til fordel for en mindre ovn. Noe som vil åpne rommet endel og gi mulighet for å ha annlegget satt opp på best mulig måte. PC-nerde-delen: Musikk-nerde-delen: Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det så veldig trangt ut med den peisen og TV klemt på siden, så tror det vil åpne godt opp hvis du får byttet den ut i noe mindre. Er det en skjerm du har på høykant til venstre for hovedskjermen? Og en liten kabelrydding hadde ikke skada. Ellers en koselig bule! =) Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jobber stadig vekk med å få vekk kabler. Har kjøpt inn kabelkanal fra clasohlson, men bruker noen enkle kabelsamlere frem til skjermoppsettet blir endret fra 19"+24" til 24" + 30" på mandag. Hodetelefonampen og fw lydkortet til høyre på pulten skal monteres på undersiden av platen. PC kommer ikke til å stå til venstre under pulten der, men må stå der inntil videre. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Er det ei katte som sover INNI peisen ? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Kabler er noe dritt. Det enkleste er vel bare å kjøpe en tynn plate og sette mellom omverdenen og kablene Hvorfor trådløs mus egentlig? @Mikkel, Peisen virker ikke Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Skjønner jo det Var bare litt lol Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Må nesten poste noko bilde eg òg då, sidan eg akkurat har rydda x) Fin bule! Likte spesielt godt bamsen din hehe, bamsen er konge. The one and only fekk til å plassere ein amerikansk hjelm frå andre verdskrig på toppen og. hehe Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Da var den nye TV'en i hus! Her med den gamle TV'en forran.. Her uten, life is good! Jeg tror forsovet bestemt meg for at stereo benken skal være hvit i steden for svart. Det blir litt mørkt med alle de mørke AV-produktene. Vurderte en litt lys brun, mørkere enn dagens. Men tror det blir merkelig i forhold til det som skal være inni.. Endret 20. oktober 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 *slikke vilt på tv'n* Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Slikke viflt på den gamle tv-en og tenke at en ikke har en slik! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Takker! Fornøyd selv! Serier i 720p ble noe helt annet i dette formatet! Detaljene virkelig fram nå, klarer nå også å bruke PC'en uten å måtte gå 1m fra den @Quakecry, w00t? :S Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Deilig TV Biskop! Grautlerer Er det 46" fra Samsung? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Takker! Fornøyd selv! Serier i 720p ble noe helt annet i dette formatet! Detaljene virkelig fram nå, klarer nå også å bruke PC'en uten å måtte gå 1m fra den @Quakecry, w00t? :S Nei, du kan ikke donere den tv-en til en stakkars gutt ; ) ?? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvor mange tommer? Har selv en av den nyere typen samsung 52" hos pappa.. diggbart. Bare synd jeg er der så sjeldent Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Japp, det er en 46" fra Samsung, 5-serien. link @Quakecry, Får se. Jeg har ikke bestemt meg for sjeben til den gamle Tv'en.. Endret 20. oktober 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 @Quakecry,Får se. Jeg har ikke bestemt meg for sjeben til den gamle Tv'en.. Quakecry got maybe lucky Trenger en tv selv, eller skal jo ikke klage jeg har jo faktisk en tv, men den er "bare" 21 tommer. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Japp, det er en 46" fra Samsung, 5-serien. link @Quakecry, Får se. Jeg har ikke bestemt meg for sjeben til den gamle Tv'en.. Dude... Heng den på soverommet i fotenden av senga. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Japp, det er en 46" fra Samsung, 5-serien. link @Quakecry, Får se. Jeg har ikke bestemt meg for sjeben til den gamle Tv'en.. Dude... Heng den på soverommet i fotenden av senga. Njaa.. Får se. Det er ikke lange veien mellom stua og soverommet. Pleier å ta med meg laptopen i senga ;D Synes også den er litt for stor og tykk til å ha på veggen, ha den rett på fotenden sperrer for å gå rundt senga, også har du sparke fare og at den blir litt for lav.. Får se =) Noe skjer iallefall! ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå