Petter Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Takker, mangler bare litt ting på veggene slik at jeg får litt variasjon og et teppe på gulvet eller noe. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 ehhh... den fot-tingen ein torkar føtene på i det ein kjem inn Dørmatten? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 ja! alzheimersen veitt du Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Gavekort: Koselig. Complexity: Trangt, men ser da koselig ut. Dovito: Nice da, til å være fra 70-tallet. Btw, longcat is loooooooooooooong. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ny seng på rommmet! Upgrada fra 90 til 120 Får snart ny pult og, så da blir det vel kanskje noen.. bilder Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Gavekort: Koselig. Complexity: Trangt, men ser da koselig ut. Dovito: Nice da, til å være fra 70-tallet. Btw, longcat is loooooooooooooong. Ty Dere ser ikke fargene på veggen i kontrast med gulvet:P men long cat is lang nok Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Fin bule! Pent og ryddig! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Hold fast, her kommer det en ny runde bilder fra verdens ryddigste bule. Det første man ser når man åpner døra Japp, kabeler i taket. Kabeler til høyttalere bak + nettverkskabel Server, og om du lurer på hva den gjør, så se på den lille saken med blått lys i. Filserver Biler og slikt Min gode laptop Min nye skjerm Riggen min atm. Venter bare å få ferdig kabinett ;p Kabeler og rot Oppå klesskapet er det esker og ræl som har blir samlet igjennom tidene. Hylle som er noe overbelastet Magnettavle bestående av dekslet til gamle strømforsyninger Eller nei... Endret 15. oktober 2009 av ;P Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Noen andre enn meg som ikke får sett bildene? Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Meg og. Må vel ha noe at jeg ikke nektet windows å restarte automatisk etter å ha oppdatert seg, så tolket det at det fikk lov, og da fucka det opp så jeg sannsynligvis må laste opp alle bildene på nytt. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Kom igjen å gjør det da ;P Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Tar liksom 2 min å laste opp hvert av bildene da xP. Jaja. Får vel gjøre det da Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Bruk bildr.no eller photobucket.com da .. Mye bedre og raskere Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Bruk bildr.no eller photobucket.com da .. Mye bedre og raskere ... eller imageshack eller tinypic ... Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hold fast, her kommer det en ny runde bilder fra verdens ryddigste bule. Det første man ser når man åpner døra Japp, kabeler i taket. Kabeler til høyttalere bak + nettverkskabel Server, og om du lurer på hva den gjør, så se på den lille saken med blått lys i. Filserver Biler og slikt Min gode laptop Min nye skjerm Riggen min atm. Venter bare å få ferdig kabinett ;p Kabeler og rot Oppå klesskapet er det esker og ræl som har blir samlet igjennom tidene. Hylle som er NOE overbelastet Magnettavle bestående av dekslet til gamle strømforsyninger Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hehe, det der må være tidenes Nerdebule. Moro å se Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Nice ;P Synes det ser kos ut der inne . Massevis av elektronikk og esker Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Pent? Nei. Nerdebule? Yes!! Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Er enig med KongKake her Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Må nesten poste noko bilde eg òg då, sidan eg akkurat har rydda x) Endret 16. oktober 2009 av Ondskap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå