Alliha Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 ps: har bare budd her eit par månadar, så er ikkje så personleg endå Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg syns du kunne ha filmet cribben din konkake, med Invaders must die i bakrun (L) Kanskje jeg skal gjøre det en dag jeg er alene hjemme. @yates56: Kul bule. Stor nok! Takk! ja, er greit med rom her, men kunne godt ha tenkt meg en prosjektor her inne, men har en følelse på at det blir litt lite for det. Pluss etter å ha bodd her i over 5 år, og fortsatt ikke fått malt den ene veggen ved trappen er litt frustrerende. Alliha: Meget fin bule! Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 ps: har bare budd her eit par månadar, så er ikkje så personleg endå Helt utrolig lekkert Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 haha^^ takk, marius og yates Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 kjempe fint. gleder meg til og få mitt eget jeg og... Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 takk og gled deg, ja! sinnsykt digg å bu åleina btw: skal du flytte ut når du er 16? eller seinare? Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kjøpte et slik et Logitech Illuminated nå nettopp til min pc nummer to! Kosta bare 550 kr på Coop Elektro, der jeg er utplassert(woohoo!). Virker som et meget godt tastatur. Elsker å skrive med det, men har ikke prøvd det ingame ennå! Må vurdere om jeg skal bruke dette eller Razer Lycosa til hovedpc'n! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Har funnet ut at jeg skal kjøpe noen rammer til å ha plakater i, noen som veit om noen bra? har sett på RIBBA, men det blir litt dyrt hvis jeg skal ha 4 stk noen som veit om billigere alternativ? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Har ryddet, vasket, kastet ut en hylle og sengen min. Tilbakemeldinger please, gode og dårlige. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Synes det virket trangt og koselig Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 koselig og dei høgtalarane! nice Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Fire ting: - Det er jævlig tøft med høyttalerene ved siden av skjermen! - Kontorstolen din ser deilig ut. - Kameraet ditt er.. *host*ikkesærligbra*host* - HAAY, DU HAR GODSTOL PÅ ROMMET! :O *misunnelig* Harry bule. ^^ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Takker. Skal se å få malt over den grelle tapeten min snart, da blir det gang. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Er den lille døren der inngangsdøren din ? Ellers veldig rent og pent Endret 14. oktober 2009 av Lumpness Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) I ukedagene bor jeg på jobben, i ett lite hus bygget for besøkende, og i dette gigantiske rommet holder jeg til.. I helgene bor jeg i en leilighet sammens med dama, men lite nerdete å se der, da vi bare har en laptop på deling.. Endret 14. oktober 2009 av Complexity Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Koselig, og det ser ut som om det bor noen der. Ikke sånn som de utstillingsvinduene vi vanligvis får servert her. Is nice. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Her er neredebula mi etter en litten oppryddning fikk fjernet ei seng og litt anna dritt som jeg ikke trenger. Bor for tiden på et lite internat rom som ikke har blitt gjort noe stort med siden 1970 så fargen på veggene og gulvet er ikke akuratt vakkert, men jeg har gjort så mye jeg kan med det skal få noen plakater på veggene etter helga og litt annen pynt Beklager dårlig kvalitet har kun mobilen min Endret 14. oktober 2009 av Dovito Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) *bilde* Er den lille døren der inngangsdøren din ? Ellers veldig rent og pent hehe, nei det er inn til kottet (som stort sett består av ved og rot) ein ser akkurat ikkje døra, men kanten av... ehhh... den fot-tingen ein torkar føtene på i det ein kjem inn edit:nice, dovito veldig stiligt rom! overraskande bra til internatrom Endret 14. oktober 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå