yates56 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg er så jæææævelig keen på slikt kjøleskap som du har der! Hvor var det du kjøpte det? Hvilken butikk? Hvor i landet? Giiiiii meg svar! Nice rom btw! Liker at du ikke har så mye kabelrot slik som mange andre har, inkuldert meg Lenke til kommentar
aGal Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 KongKake: Fin bule, ryddig og pen! Kommer å stjeler The Prodigy vinylene dine BTW, likt tastatur Liten update fra min side, i tekst Har laget meg hylle til skrivebordet, må lakkes 2 strøk før jeg kan ta den hjem for bruk Skal muligens på en liten tur til Ikea til helgen, blir vel noen EMU esker med lokk, led-spots og en kabelsamler. Alt til den nye hylla for å få litt orden. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) yates56: Aner ikke hvor det er kjøpt eller noe, fikk det av onkel. Men vet at den er av merket Sunca, så da kan du nok google deg frem til noe. Er ikke noe glad i kabelrot nei, derfor jeg har lagt alle kabler inne i kanaler eller spikret dem fast langs veggen/listene. Ble så drittlei kabelrot på mitt forrige rom. aGal: HOLD DEG UNNA VINYELENE MINE! Nå må jeg sove med dem også. Haha, neida, takk. Er et bra tastur ja, men ble litt skuffa over at "bakgrunnsbelysningen" på produktbildene ikke var noe annet enn oransjefarge bak tastene. Passer dog til The Prodigy-tingene mine. Endret 12. oktober 2009 av KongKake Lenke til kommentar
aGal Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Er et bra tastur ja, men ble litt skuffa over at "bakgrunnsbelysningen" på produktbildene ikke var noe annet enn oransjefarge bak tastene. Ble skuffet jeg også "bakgrunnsbelysningen" my a*s! Fattig å kalle det for "bakgrunnsbelysning"! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 nice bule KongKake! *finne fram lader til kameraet* Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg skal få lagt ut nerdebula mi så snart jeg kommer hjem fra sykehuset. Da blir det bilder, eller kanskje video? Har brukt mye tid idag på å rydde, så det er nesten strøkent her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Var det ikke han som fikk en kniv gjennom hodet, da? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hvor f*** kommer sykehus fra? (sry offtopic..) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (...) så snart jeg kommer hjem fra sykehuset. Her kommer det fra. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (...) så snart jeg kommer hjem fra sykehuset. Her kommer det fra. Ahh.. Tror kanskje det bli litt ivrig skumming Da var det ordnet opp i! =) Lenke til kommentar
probin Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg syns du kunne ha filmet cribben din konkake, med Invaders must die i bakrun (L) Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg skal få lagt ut nerdebula mi så snart jeg kommer hjem fra sykehuset. Da blir det bilder, eller kanskje video? Har brukt mye tid idag på å rydde, så det er nesten strøkent her. Ta bilder av sykehus "bula" Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 mc_a_person: jeg hadde egentlig tenkt til det, men så viste det seg at jeg ikke trengte å være der så lenge, så jeg fikk dra på dagen. Skal ta noen bilder av kjellern min nå, så legger jeg dem snart ut. Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Da har jeg tatt noen bilder, og slikt er det jeg har det da. PC'en til høyre er en ubutu server jeg holder på å sette opp, så er det iMac 24" 2,93 GHz. 42" LG TV. Alt her er ikke helt ferdig ennå, har foressten ikke fått malt helt ferdig ved trappen. Heller ikke fått hengt opp TV'en. Og så er det en PS3 Slim under TV'en. Endret 13. oktober 2009 av yates56 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 den såg digg ut og eg har same printer som deg!! Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ganske Deilig å være her ja, det er vel "mit" rom, det er her jeg er hele tiden når jeg er hjemme, har et soverom, hvor jeg kun sover. Men det blir litt liten plass i sofaen når jeg har en del venner på besøk, så en sakko sekk blir nok snart kjøpt. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Kommer snart med bilder jeg også, har endelig fått ryddet rommet og vasket det Eneste problemet er at jeg for øyebliket ikke har noen gardiner. Skal se om jeg ikke finner noen nye i byen da, noen som vet om Europris selger gardiner? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Kommer snart med bilder jeg også, har endelig fått ryddet rommet og vasket det +1, utan ryddinga og vaskinga, men derimot når eg er ferdig med "news of the week" Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg syns du kunne ha filmet cribben din konkake, med Invaders must die i bakrun (L) Kanskje jeg skal gjøre det en dag jeg er alene hjemme. @yates56: Kul bule. Stor nok! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå