Lakus Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Verdenspremiere av Cribs: Lakus 2 En bigger, better and more badass video av vår nye crib. Og som vi alle vet betyr bigger, better and more badass essensielt bare at jeg har filmet mer ting, men ikke at det er noe høyere kvalitet overhodet. Klikk på videoen, gi meg full pott og subscribe på kanalen min. (er det ikke det alle YouTube horene sier?) Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Nei, fint hus. Nice rom lakus, men omg, jeg er en dumming, siden jeg så hele :HYYYYL: Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hahaha, like moro som sist gang, jo! :!: Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg ble veldig inspirert, jeg har også lyst til å lage Cribz-film. Men gi meg litt tid. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Bra noen er motiverte hvertfall, gjør meg glad. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Haha, ja. Men du trenger ikke å vise meg gangen din, for den har jeg allerede sett. ^^ ..Og pappaen din. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ayay, Paps og gangen skal få en egen film som alle utenom Benny kan se. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Supert, looking forward to it. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 læll... tror jeg også må slå på kameraet å gjøre det samme. Kanskje det ligger en liten "vlogger" i meg... Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Logitech Illuminated, fikk den idag Her pleier jeg å ligge når jeg ser på film PC-en, ca 1 uke gammel Godteri og rot Kabelboksen jeg lagde igår, ble ryddig under bordet Sånn så det ut før Endret 12. oktober 2009 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hyggelig å se meg selv på skjermene til folk. :----) Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hyggelig liten bule det der og lakus, kult påfunn Siden jeg har kommet meg i egen leilighet må jeg nesten få slengt opp noen bilder. Ble jo litt inspirert av Lakus her nå. Bare jeg hadde hatt et skikkelig kamera. Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Verdenspremiere av Cribs: Lakus 2 En bigger, better and more badass video av vår nye crib. Og som vi alle vet betyr bigger, better and more badass essensielt bare at jeg har filmet mer ting, men ikke at det er noe høyere kvalitet overhodet. Klikk på videoen, gi meg full pott og subscribe på kanalen min. (er det ikke det alle YouTube horene sier?) Jeg er ganske sikker på at jeg vet hvor du bor, kun av å se på den fine lille videoen din! Bor i samme type "hus" selv. Dere hadde det fint der, mer ryddig hos deg, enn hva det er hos meg. Skal legge ut noen bilder eller film snart jeg og. Endret 12. oktober 2009 av yates56 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Fått kjøpt meg nytt tastur i dag. Logitech K300. Må få fiksa meg nattbord og TV-bord snart så jeg kan slenge opp noen bilder av min ny bule. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Da var Chieftec HT-01B kommet. Har så vidt fått skrudd det sammen og innstallert OS. Kommer bilder når jeg får display til å virke og alt er oppe og kjører! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Sa senest i stad at jeg ville vente til jeg fikk nattbord og TV-bord med å ta bilder av bula mi. Men så fikk jeg besøk av en kompis som hadde med seg et skikkelig kamera, så da fikk vi et lite bildekick. Så her kommer noen bilder av min nye bule, med dagsferskt tastatur. Kommer nok med noen nye når alt er på plass (nattbord, tv-bord, nye gardiner og muligens en ny pult). Nerdekroken, med nytt tastatur. Mer nerdekrok. Senga, Darth Vader og kjølekskapet. <3 TV-kroken og hylla. Rommet sett fra døra. The Prodigy-vinyler. Sebraen min. Mer The Prodigy. Og 1-up! Nerdekroken, igjen. Denne gangen med PC-en i fokus. The Prodigy fan, jeg? Åjadda! Lenke til kommentar
xdye Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 nice (har samme kommode btw.) Driver og maler og fikser vegger og tak i husets dungeon. har allerede fikset 1/4 som er soveplass + arbeidsbord, og holder nå på med de resterende 2/4 som skal bli film/såkalt "flerbruksrom" (har en familie som ikke helt vil gi slipp på arealer). Får ta bilder av nerdebula når den blir ferdig en gang før jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå