Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Breieste plata er vel 200cm tror jeg. Da må du ha fem ben for å ungå at plata blir bøyd neover mot midten.

Har lyst på en pult med Vika Grevstad-bordplate jeg. :dibble: Men blir vel til en Vika Amon-plate. :p Har ikke så altfor god råd.

Hvorfor kjøpe "orginale" plater det er mye bedre å kjøpe forskalingsplater på en byggevare foretning og bruke den som bord. du barer freser inn en passende profil og maler den i ønsket farge. 1. det billigere 2. du kan lage den så stor du vil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da var ny tv i hus. En samsung LE40B535, kommer sannsynligvis bilder seinere idag.

Har handla akkuratt samme tv, eller var det 530, hmm. Skal visst vere samme tv, men med forskjellig sluttnummer for inn og utland eller noko sånt. Er ihvertfall ein meget bra tv :yes: Men kan du finne ut korleis ein får lyd inn på tv når ein brukar vga?

Lenke til kommentar
Da var ny tv i hus. En samsung LE40B535, kommer sannsynligvis bilder seinere idag.

Har handla akkuratt samme tv, eller var det 530, hmm. Skal visst vere samme tv, men med forskjellig sluttnummer for inn og utland eller noko sånt. Er ihvertfall ein meget bra tv :yes: Men kan du finne ut korleis ein får lyd inn på tv når ein brukar vga?

535 er nordisk modell, er egentlig akkurat samme tv'en. Du må sannsynligvis bruke pc/dvi audio in kontakten. Jeg bruker kun HDMI så har ikke testet det.

Lenke til kommentar

535 er nordisk modell, er egentlig akkurat samme tv'en. Du må sannsynligvis bruke pc/dvi audio in kontakten. Jeg bruker kun HDMI så har ikke testet det.

Har du dvi på din sidan du meinar eg skal bruke den? Er berre vga på den me handla. Men uansett så overfører vga og dvi kun bilde, ikkje lyd.

Lenke til kommentar

På tide å legge ut litt bilder av den nye bula mi :)

Relativ ferskt Samsung 50" :love:

85792131.jpg

PC kroken

82836325.jpg

Band Of Brothers i 1080p :love:

56090531.jpg

PS3 og Z-5500

47781488.jpg

Frisk, kald Cola tilgjenglig når jeg føler for det! :)

35869979.jpg

Oversikt

13056504.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...