Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Captn Jack Yarr'ow !: Ikea sitt Vika pultsystem er en serie med forskjellige bordplater, bordbein, skap og skuffer i forskjellige former og størrelser som kan kombineres til en skreddersydd pult. Og det for en relativt billig penge. :) Sjekk ut denne linken her for å se utvalget.

Lenke til kommentar
Logitech Illuminated er i hus, fy f for ett deilig tastatur! :!:

Jeg vil og ha det tastaturet. :dribble: Men går nok for lillebroren, Logitech K300. Er nice det også, og litt mer i min prisklasse. :wee:

Savner mitt Logitech Ultra Compact Keyboard jeg, som døde av å få en boks Monster Energy over seg. :cry: Må klare meg med et harry Saitek Eclipse nå.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar
Var akkurat sort jeg tenkte på da. Eneste som passer sammen med Vika Alex-skapet som kun fåes i hvit. :p Har sett litt på eikefarget også da.

Har Vika Alex skapet også jeg :p Det er jeg mer fornøyd med, selv om det ikke er spesielt stabilt uten bakplaten (måtte at den ut for å få kabbise inn) Jeg ville spytte ut de siste kronene og kjøpt en vika grevstad i steden.

Endret av dePt
Lenke til kommentar
Jeg vil og ha det tastaturet. :dribble: Men går nok for lillebroren, Logitech K300. Er nice det også, og litt mer i min prisklasse. :wee:

Savner mitt Logitech Ultra Compact Keyboard jeg, som døde av å få en boks Monster Energy over seg. :cry: Må klare meg med et harry Saitek Eclipse nå.

Har selv K300, liten tvil om at det er mye for pengene! Funker helt top :)

Akkurat sendt TV'n min på rep, får slenge opp noen bule bilder når jeg får den tilbake om ca 2 uker.

Skal også få laget meg en hylle til å bruke over PC bordet mitt. Trenger et sted å putte diverse smått, så kom frem til at en hylle over hele pulten burde gjøre den jobben bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...