bIsk0p Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Kan jo bare kjøpe en plate (eks MDF) så kjøper du bein på IKEA Ikke dumt.. Kanskje noe med en glatt og pen overfalte.. En pussemaskin, litt sparkel og lakk/maling så er du i mål! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ikke lakk på sparkel for faen Ta en hvit maling elns med mye blank i seg i så fall. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 IKEA har jo mange bordplater de også, og forskjellige elementer for å bygge sin egen pult. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 IKEA har jo mange bordplater de også, og forskjellige elementer for å bygge sin egen pult. Det synes jeg er litt for enkelt! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 IKEA har jo mange bordplater de også, og forskjellige elementer for å bygge sin egen pult. +1 Ikea sine Vika bordplater, ben og skap/skuffer er jo geniale. Skal snart kjøpe meg en Vika-pult. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hva er en vika pult? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Regner med at det er et bord IKEA har... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Captn Jack Yarr'ow !: Ikea sitt Vika pultsystem er en serie med forskjellige bordplater, bordbein, skap og skuffer i forskjellige former og størrelser som kan kombineres til en skreddersydd pult. Og det for en relativt billig penge. Sjekk ut denne linken her for å se utvalget. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 ...Skal snart kjøpe meg en Vika-pult. Styr unna sort plate da. Riper veldig lett og støv blir veldig VELDIG lett synlig. Skulle jeg valgt om igjen ville jeg valgt en lysere farge. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Var akkurat sort jeg tenkte på da. Eneste som passer sammen med Vika Alex-skapet som kun fåes i hvit. Har sett litt på eikefarget også da. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Vika-pultene så jo ganske bra ut! Noen som vet hvem breieste plata er? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Breieste plata er vel 200cm tror jeg. Da må du ha fem ben for å ungå at plata blir bøyd neover mot midten. Har lyst på en pult med Vika Grevstad-bordplate jeg. :dibble: Men blir vel til en Vika Amon-plate. Har ikke så altfor god råd. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Breieste plata er vel 200cm tror jeg. Da må du ha fem ben for å ungå at plata blir bøyd neover mot midten. Har lyst på en pult med Vika Grevstad-bordplate jeg. :dibble: Men blir vel til en Vika Amon-plate. Har ikke så altfor god råd. 75 cm bred er bra! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Så du mente det jeg trodde med bredde ja. Trodde du mente det jeg definerer som lengden på plata jeg når du sa bredde. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Logitech Illuminated er i hus, fy f for ett deilig tastatur! :!: Til mandag skal jeg bestille meg en Logitech G500 mus, G5'en er godt slitt nå gitt. Kommer bilder når jeg har den i hus! ~ Mortis Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Logitech Illuminated er i hus, fy f for ett deilig tastatur! :!: Til mandag skal jeg bestille meg en Logitech G500 mus, G5'en er godt slitt nå gitt. Kommer bilder når jeg har den i hus! ~ Mortis pic's or it din't happen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Logitech Illuminated er i hus, fy f for ett deilig tastatur! :!: Jeg vil og ha det tastaturet. Men går nok for lillebroren, Logitech K300. Er nice det også, og litt mer i min prisklasse. Savner mitt Logitech Ultra Compact Keyboard jeg, som døde av å få en boks Monster Energy over seg. Må klare meg med et harry Saitek Eclipse nå. Endret 8. oktober 2009 av KongKake Lenke til kommentar
dePt Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Var akkurat sort jeg tenkte på da. Eneste som passer sammen med Vika Alex-skapet som kun fåes i hvit. Har sett litt på eikefarget også da. Har Vika Alex skapet også jeg Det er jeg mer fornøyd med, selv om det ikke er spesielt stabilt uten bakplaten (måtte at den ut for å få kabbise inn) Jeg ville spytte ut de siste kronene og kjøpt en vika grevstad i steden. Endret 8. oktober 2009 av dePt Lenke til kommentar
aGal Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg vil og ha det tastaturet. Men går nok for lillebroren, Logitech K300. Er nice det også, og litt mer i min prisklasse. Savner mitt Logitech Ultra Compact Keyboard jeg, som døde av å få en boks Monster Energy over seg. Må klare meg med et harry Saitek Eclipse nå. Har selv K300, liten tvil om at det er mye for pengene! Funker helt top Akkurat sendt TV'n min på rep, får slenge opp noen bule bilder når jeg får den tilbake om ca 2 uker. Skal også få laget meg en hylle til å bruke over PC bordet mitt. Trenger et sted å putte diverse smått, så kom frem til at en hylle over hele pulten burde gjøre den jobben bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå