CypheroN Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Blir ikke varmt for 360'n med såpass liten plass? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Blir ikke varmt for 360'n med såpass liten plass? Njaa.. Vet ikke, jeg har beregna 8 cm, dvs 2 cm klaring over. EDIT; jeg har feilberegna.. Den er jo 8 cm høy.. Får øke det til 10cm da. Men jeg tror 2 cm burde holde. Det er godt med palss på siden og bakover.. Endret 6. oktober 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 En trist 26" på toppen. Vi hadde samme TV bare i 32". Den er ikke så trist som du tror. Panelet er faktisk ikke så værst og har fått god kritikk for glimrende bilder (når kalibrert riktig vel og merke). Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Blir ikke varmt for 360'n med såpass liten plass? Njaa.. Vet ikke, jeg har beregna 8 cm, dvs 2 cm klaring over. EDIT; jeg har feilberegna.. Den er jo 8 cm høy.. Får øke det til 10cm da. Men jeg tror 2 cm burde holde. Det er godt med palss på siden og bakover.. Oppskrift på RROD, tro meg Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Oppskrift på RROD, tro meg Godt mulig, men jeg hadde ikke lagt med ned av det. Eneste grunnen til at jeg har den, er at det ble for dumt å la den støve ned (stått uåpnet i 6 mnd hos meg) og jeg er for lat til å legge den ut for salg Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Pen bule SvennAndre og ToYBoi Her kommer det et lite bilde fra meg. Gadd ikke bruke så mye tid på det, så beklager hvis det ble dårlig *snip* Gled dere(kanskje?), selv om det sikkert ikke er klart før slutten av 09, kommer ann på fattern . edit: Øhm, beklager rotet Yeah! Party hos Tord!! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) bIsk0p: Et lite tips fra min side er at du sparkler alle kantene på MDF plater da disse trekker til seg en god del maling. Har gjort dette selv på et bord jeg laget å det ble klart penere enn mitt TV-bord som jeg ikke gjorde det på. EDIT: Ser du skriver du har tenkt å bruke 20mm plater, bruk heller 16mm det holder i massevis! Endret 7. oktober 2009 av aGal Lenke til kommentar
dePt Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Hva slags skjerm, dePt? HP 1955 kjøpt brukt. Trenger en skjerm til for å ha plass til tabeller osv. når skolearbeidet skal gjøres. Måtte gå for en billig løsning. Skal ikke brukes til spill eller film så den er forsåvidt helt grei. ble et crappy bilde for denne gang. Skal ta flere av hele rommet når jeg får inn nye senga. Står for tiden i gangen, må bli kvitt den som står her før jeg drar den nye inn Endret 7. oktober 2009 av dePt Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Har ingen fancy ryddig nerdebule med designmessig utseende, jeg har Pcen min, hifi-anlegget og ting som gjør at jeg kan bruke 70% av dagen min her. Jeg skulle ha bedt om en sightseeing-tur når jeg var borte hos deg, Gavekort.. Endret 7. oktober 2009 av Benny Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hoho, du skulle gjerne fått det. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 bIsk0p:Et lite tips fra min side er at du sparkler alle kantene på MDF plater da disse trekker til seg en god del maling. Har gjort dette selv på et bord jeg laget å det ble klart penere enn mitt TV-bord som jeg ikke gjorde det på. EDIT: Ser du skriver du har tenkt å bruke 20mm plater, bruk heller 16mm det holder i massevis! Mener du tanker eller falter? Jeg vurdere å pusse kantene for å gjøre disse runde (kun på ytter kantene rundt) Tenker å sparkle og male/lakkere det svart. Den benken jeg har nå er i orginal MDF farge. Gått helt ok, men har lyst å skjule skruehodene. Og ja, 20mm var kun som eksempel, gikk ut i fra at tynnere ville gå bra Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvor får man kjøpt MDF-plater, og hva koster det for 1 - 2 kvadratmeter? Fikk lyst til å mekke meg TV-benk selv. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Mener du tanker eller falter? Jeg vurdere å pusse kantene for å gjøre disse runde (kun på ytter kantene rundt) Tenker å sparkle og male/lakkere det svart. Den benken jeg har nå er i orginal MDF farge. Gått helt ok, men har lyst å skjule skruehodene. Og ja, 20mm var kun som eksempel, gikk ut i fra at tynnere ville gå bra Med kanter mener jeg kanter, ikke det store flatene nei. Hvor får man kjøpt MDF-plater, og hva koster det for 1 - 2 kvadratmeter? Fikk lyst til å mekke meg TV-benk selv. MDF plater får man kjøpt på byggevarebutikker byggmakker, maxbo, byggmax. og mange andre. Plater er vel ca 120x235 cm om jeg ikke tar feil. Priser er vel alt fra 70 kroner og oppover til en god del hundrelapper litt etter som kvalitet og type. Har selv betalt rundt 500 for en "vannfastMDFplate" om jeg ikke husker feil. EDIT: Skrivefeil -.- Endret 7. oktober 2009 av aGal Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvor får man kjøpt MDF-plater, og hva koster det for 1 - 2 kvadratmeter? Fikk lyst til å mekke meg TV-benk selv. Her f.eks Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg kjøpte på monter, de tok til og med å kutta opp platene for meg for en 100 lapp! ;D Vedlig greit, god service! Tror jeg betalte rundt 500,- inkl kutting for denne; Skal sies at der sub'n står, så var det litt mer planker. Men kutta hull da jeg ikke fikk brukt plassen til noe anna.. HTPC'en er forresten bestilt! Har et svakt lite håp om å få den før helga, men tviler! Etter 15. (når mastercard begynner på ny mnd) blir det ny 47" Full-HD tv på meg og! Mangler bare stereobenken da! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hadde vært greit med Xboxen inne i beneken?? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hadde vært greit med Xboxen inne i beneken?? Jupp, men er ikke plass sånn den er nå. Jeg har satt den bak TV'n på venstre side nå oppå benken. Jeg rigga til Xboxen på søndag, fikk skikkelige kabler (component(?) og optisk lyd) på tirsdag. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Noen som har en god løsning på et ganske stort pc bord? Ca 1 meter bredt? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Kan jo bare kjøpe en plate (eks MDF) så kjøper du bein på IKEA Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Kan jo bare kjøpe en plate (eks MDF) så kjøper du bein på IKEA Ikke dumt.. Kanskje noe med en glatt og pen overfalte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå