CypheroN Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Haha, flott måte å knuse min post på, så noen den i det hele tatt? ^^ Men ja, imponerende. Dedikert kino-rom er drømmen! Du har fine høytalere, fin stol og pene skjermer. Ligger link under bildet, til hele presentasjonen Takk! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvor mye har du brukt på det rommet, ToYBoi? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Kan jeg stjele deler av ideen med datarom og kinorom i et? Takk. Digga idèen selv.. Men aldri i verden om jeg får råd til sånt D: Plass må man også ha... Lenke til kommentar
Porto Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Haha, flott måte å knuse min post på, så noen den i det hele tatt? ^^ haha, satt å tenkte på det. Ingen som legger merke til SvennAndre sin bule nå! syntes det så veldig bra ut jeg ToYBoi: Helt sykt! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Alt i alt? Ja, om du i det hele tatt orker å tenke på det Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Er faktisk ikke VELDIG dyrt å lage. Alt i kinoen har jeg og faren min snekret sammen selv, uten noen form for utdannelse osv. bare litt handyness;; Tar lang tid da Så man må ha en evig motivasjon for å gidde å i det hele tatt begynne Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Scheize bombalistico!! Mest gjennomførte bula i tråden ever, end of story! SvennAndre: meget pent! Endret 4. oktober 2009 av Shocklez Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Alt i alt? Ja, om du i det hele tatt orker å tenke på det Nei egentlig ikke Mange som spør men har ikke tall selv Selve rommet er ikke så dyrt som det ser ut som, rommet er kanskje i underkant av 1/4 av verdien på anlegget og pc'en Endret 4. oktober 2009 av ToYBoi Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Jeje, update time again. Har flyttet for et par mnd'er siden inn i en leilighet sammen med en kompis. Har ikke skaffet så mye etter inflytting, og mye mangler, men det som har blitt skaffet er Onkyo 607 + Energy CF-70 høyttalere. Denne komboen er ypperlig for min smak. Når ting skal være stille bruker jeg Beyerdynamic DT990Pro koblet rett inn i Onkyo'en. Fungerer ypperlig Nå har det seg slik at jeg ila. helga har fått beskjed om at jeg får et heftig skrivebord fra jobb, som har "2etg." med hylle litt over selve bordet. Vanskelig å forklare, men får heller poste bilde når det er i hus. Denne posten holder seg til mitt rom. Stua med anlegg/tv der får vente litt til Noe mangler enda på mitt rom, noe gjenværende maling, opphenging av bilder skal på plass og nå da nytt skrivebord etterhvert. Det har også fete muligheter for å stripse kabler på skjulte steder, så forvent en forbedring på det området *Snip heeh, du må ikke ha i spoiler vett, da blir den bare scrollet forbi Ser bra ut Endret 4. oktober 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Scheize bombalistico!! Mest gjennomførte bula i tråden ever, end of story! Mortis sin er vel også fin. Tror det var hans bule. Kan ha vært noen andre. Oransje vegger osv. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Det er Scotty sin som har oransje vegger osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Haha, flott måte å knuse min post på, så noen den i det hele tatt? ^^ Kjente igjen den vesntre skjermen - fikk en selv for noen dager siden. Tilbud på komplett ^_^ Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Den bula di, ToYBoi var ekstrem! Nå har jeg endelig tatt steget for å bestille meg ett Logitech Illuminated, og hive ut det store og klumpete G15! ~ Mortis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Velkommen i Illuminated-gjengen! Det hever bula ganske mange hakk. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Illuminated er kos, ja. Mitt begynner å bli noe slitt, og lyset falmer litt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hva!? Hva har skjedd? Er det dårlig kvalitet? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Bare godt brukt, er vel snart et år gammelt. Ikkenoe krise, det fungerer finfint. Merket bare at lyste var ørlitegranne svakere enn på en kamerat sitt (nytt), og at tastene ikke lengre er ru - men glatte. EDIT: Det er dog markant svakere enn min Macbook og XPS 16s lys. Endret 5. oktober 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Å legge ut bilder her også, blir mer enn jeg orker. Men dere ser mitt i link. http://gamerstep.com/forum/viewthread.php?thread_id=63 høyreklikk "vis bilde" for større Endret 5. oktober 2009 av Jevrio Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Pen bule SvennAndre og ToYBoi Her kommer det et lite bilde fra meg. Gadd ikke bruke så mye tid på det, så beklager hvis det ble dårlig Her skal det altså bli en ny bule på meg . Ettersom loftstua omtrent aldri blir brukt, så har jeg og folka blitt enige om at jeg skal få ta over det som nytt rom. Så nå kan de heller ikke klage på at jeg aldri er ute, siden jeg får balkongen i tillegg . Planene er og sette opp vegger utenpå de veggene som er der fra før av for og dempe lyd fra rommet mitt når folka sover (rom ved siden av), + den viktigste veggen. Her skal det kanskje bli lysegrå vegger og mørkt (?) skipsgulv, skjulte kabler og forhåpentligvis jorda stikkontakter, spotter på skinner, "masse" plakater med mer . Gled dere(kanskje?), selv om det sikkert ikke er klart før slutten av 09, kommer ann på fattern . edit: Øhm, beklager rotet Endret 5. oktober 2009 av Tord93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå