dysfunctional Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Bra det der! Finfine vinduer, også Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Så ikke behagelig IMO. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Minner meg litt om "warlock" fra Die Hard 4, og hans kommando sentral. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det er så UFATTELIG teit med juleprodukter i September! (jeg vet at det er oktober, men de har alt vært her en stund). Det er noe tull! Burde tidligst komme seeeeent i November! Lenke til kommentar
dePt Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Agreed. Kunne spart meg for fristelsene frem til november i alle fal. Lenke til kommentar
vqb Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 er IRC ja... er faktisk ikke så ille ubehaglig... eneste er musa. Må si jeg gleder meg til å få alt sammen bak veggen og skjermer "inni veggen" Da blir det dog kun 2x1 skjerm. ALT skal inn bak veggen... håper jeg får det til ihvertfall. glassene i vinduene der skal byttes til året. støydempende glass skal inn. skulle egentlig gjøre det i år, men men. tar nok en stund før det kommer noen oppdateringer her. men forandring skal skje. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Jeje, update time again. Har flyttet for et par mnd'er siden inn i en leilighet sammen med en kompis. Har ikke skaffet så mye etter inflytting, og mye mangler, men det som har blitt skaffet er Onkyo 607 + Energy CF-70 høyttalere. Denne komboen er ypperlig for min smak. Når ting skal være stille bruker jeg Beyerdynamic DT990Pro koblet rett inn i Onkyo'en. Fungerer ypperlig Nå har det seg slik at jeg ila. helga har fått beskjed om at jeg får et heftig skrivebord fra jobb, som har "2etg." med hylle litt over selve bordet. Vanskelig å forklare, men får heller poste bilde når det er i hus. Denne posten holder seg til mitt rom. Stua med anlegg/tv der får vente litt til Noe mangler enda på mitt rom, noe gjenværende maling, opphenging av bilder skal på plass og nå da nytt skrivebord etterhvert. Det har også fete muligheter for å stripse kabler på skjulte steder, så forvent en forbedring på det området Bilder av høyttalerne uten cover, for de som er intressert i det: Endret 4. oktober 2009 av SvennAndre Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Bula mi? HER ER DEN: http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/DypBassen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Kan jeg få.. ta på den? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor *slikke hemningsløst* Endret 4. oktober 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hater deg akkuratt nå.. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Fyttigrisen! Jeg har fått nye mål i livet mitt nå. Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 hehe Tok ganske lang tid å bygge opp. Mye slit, men DEFINITIVT verdt det Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Kan jeg stjele deler av ideen med datarom og kinorom i et? Takk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Helvete! Kan vi få se resten? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Haha, flott måte å knuse min post på, så noen den i det hele tatt? ^^ Men ja, imponerende. Dedikert kino-rom er drømmen! Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ligger link under bildet, til hele presentasjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå