Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Den DELL Trinitron skjermen er digg, brukte en sånn i tre år før jeg gikk over på noe ENDA bedre. Antageligvis en av de beste CRT-skjermene jeg har vært borti.

edit: Men alienware-kopi :roll:

Kan bekrefte at Dell Trinitron er en utrolig bra skjerm, sinnsykt herlig med 1600x1200 @ 85Hz. Og det beste er at jeg kjøpte den for 300kr :innocent:.

Ang. alienware kopien, så blir de fleste overbevist om at det er en ekte. Er litt kult når man kommer på LAN av og til og alle bare "wow, se han der'a! Alienware og greier!" :p(nei, ingen hensikt om å skryte her). Er nok en billig kopi (500kr), men synes kabinettet fungerer ganske tilfredstillende i motsetning til det gamle skrapet jeg hadde før :no: (Q-tec).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den DELL Trinitron skjermen er digg, brukte en sånn i tre år før jeg gikk over på noe ENDA bedre. Antageligvis en av de beste CRT-skjermene jeg har vært borti.

Kan bekrefte at Dell Trinitron er en utrolig bra skjerm, sinnsykt herlig med 1600x1200 @ 85Hz. Og det beste er at jeg kjøpte den for 300kr :innocent:.

Ang. alienware kopien, så blir de fleste overbevist om at det er en ekte. Er litt kult når man kommer på LAN av og til og alle bare "wow, se han der'a! Alienware og greier!" :p(nei, ingen hensikt om å skryte her). Er nok en billig kopi (500kr), men synes kabinettet fungerer ganske tilfredstillende i motsetning til det gamle skrapet jeg hadde før :no: (Q-tec).

Jeg betalte en 50-lapp for min. Hydro gikk over til LCD for mange år siden, og da ble "skrapet" dumpet på de ansatte og deres (u)heldige barn :p

Lenke til kommentar
Her er hølet mitt.

[url=http://indigo.ed.ntnu.no <...>

Unnskyld meg, men er det en konfirmantbibel oppå skjermen din? :no:
Hva er vel galt med det? :angry:

Han linker fra NTNU. Altså er han mest sansynlig student og dermed forbi konfirmasjonen for lenge siden. Gavene er i boks, og da er det på høy tid å stue konfirmantbibelen bort på loftet ;)

Med mindre man er kristen, og liker og titte i bibelen? :)

For eksempel ja. Det finnes faktisk dem som leser daglig i Bibelen.

Jeg leser kanskje ikke bibel daglig, men kristen er jeg!

Stolt over det!

Lenke til kommentar
Her er hølet mitt.

[url=http://indigo.ed.ntnu.no <...>

Unnskyld meg, men er det en konfirmantbibel oppå skjermen din? :no:
Hva er vel galt med det? :angry:

Han linker fra NTNU. Altså er han mest sansynlig student og dermed forbi konfirmasjonen for lenge siden. Gavene er i boks, og da er det på høy tid å stue konfirmantbibelen bort på loftet ;)

Med mindre man er kristen, og liker og titte i bibelen? :)

For eksempel ja. Det finnes faktisk dem som leser daglig i Bibelen.

Jeg leser kanskje ikke bibel daglig, men kristen er jeg!

Stolt over det!

Er det så mye å være stolt over da? :p

Lenke til kommentar

Slikt så mitt oppsett ut med DELL skjermen! (ser HELT annerledes ut nå.)

post-63-1125783000_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Husker ikke om jeg har postet bilde tidligere, men i følge søkefunksjonen så har jeg ikke det.

Bula slik den ser ut per i dag. Jeg er en kløpper til å rote, for å si det mildt.

Ikke noe spess.. men funker fint for meg. Skjermen skal byttes ut, det er det eneste tror jeg.

Icemat headphones, hehe! Greie nok dem...

Lenke til kommentar
Husker ikke om jeg har postet bilde tidligere, men i følge søkefunksjonen så har jeg ikke det.

Bula slik den ser ut per i dag. Jeg er en kløpper til å rote, for å si det mildt.

Ikke noe spess.. men funker fint for meg. Skjermen skal byttes ut, det er det eneste tror jeg.

Icemat headphones, hehe! Greie nok dem...

Bruker dem ikke lenger .. grunnen til at de ligger fremme var at jeg måtte teste en MP3-spiller.

Det er grei nok lyd i Icemat Siberia til å være et billig headset, men de er ikke noe gode på detaljer. Funker til spill, men ikke til musikk.

Nå bruker jeg de sorte som henger rett over pc´n.

Lenke til kommentar

Hva har du under Stolen der, de flaskene ved sub kassen tror jeg :p :!:

Endret av vivastar
Lenke til kommentar

Hva har du under Stolen der, de flaskene ved sub kassen tror jeg :p :!:

CocaCola og bringbærsaft? :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...