rlz Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Pff, crt trinitron eier LCD LETT LCD eier deg og CRT-en din lett. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Nok avsporing nå. Lag egen tråd om CRT vs LCD. Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Databula http://home.smartcall.no/fje084/images/Hus/Spillebule.JPG Leketøy i stua http://home.smartcall.no/fje084/images/Hus/Stue.JPG Resten ser ut som et ******* . Rydde litt kanskje Endret 31. januar 2005 av Jan-Inge Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Nice crib Jan-Inge;) Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 her er den lille nerdebula mi her tilbringer jeg en god del av tiden min... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Hvilke skjermer er det du har? EDIT: LCE'ene, altså.. Uhm, det kan se ut som om det er en Nec 1960NXi til venstre, og den til høyre er 2080UX+ darkness|: Får du det arbeidsrommet du trenger med et slikt bord? Det ser liksom så inmari klaustrofobisk ut (fra han som får klaus-anfall når han bare har 20-tommern tilgjengelig) Jeg har samme bord som |darkness ! Bare at jeg har to da. Subben ligger akkurat på samme sted som |darkness har den og. Merkverdig likt faktiskt. :hmm Bare at ho har det litt mer ryddig da. Nerdebula1 Nerdebula2 Har nok mest ledningsrot av alle på forumet, hadde alt her vært trådløst hadde jeg nok vært radioaktiv gjørme nå... men, det er jo mulig at noen ghar flere ledninger enn meg da. Har ikke noe trådløst, men det er det flere som også ikke har. Endret 31. januar 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Stuebula og litt av bikkjas bule Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 finner ikke mitt gode gamle digitalkamera ja, ja dere får bilder i morgen Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 En kamerat sitter i stolen min her. TVen brukes for det meste til film. Slik satt jeg og en kamerat (er han til høyre) i noen dager med World of Warcraft Slik er det her nå. Jeg sover her også, er greit å våkne til musikk Skrivebordet! Ligger bl.a HL2 der, HK manual, router (ikke i bildet, er rett bak høyttaleren der) og skolebøker. Close-up av det jeg har forran meg nå. Close-up av TVen. (Hvit kabel = antenne) Hjørnebordet mitt. Satt her før, er mye mer behagelig uten den store konstruksjonen rundt meg. That's it for now! Lurer på om jeg skal flytte TVen til venstre for skjermen min og kanskje se om jeg får inn noen stoler her. Mest sannsynlig er det dog at jeg flytter TVen inn i stua igjen snart, sammen med høyttalerene, så flytter jeg litt frem og tilbake mellom rommene med PCen (litt spilling noen dager, litt film andre dager). Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 That's it for now! Lurer på om jeg skal flytte TVen til venstre for skjermen min og kanskje se om jeg får inn noen stoler her. Mest sannsynlig er det dog at jeg flytter TVen inn i stua igjen snart, sammen med høyttalerene, så flytter jeg litt frem og tilbake mellom rommene med PCen (litt spilling noen dager, litt film andre dager). 30min rydding hadde gjort susen. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg orker da ikke det rundt midnatt! Men ja, det vil bli bedre med rydding her inne, helt klart Bare se her! Dette var før sist LAN jeg hadde her. Navnene er forslag til hvor folk skulle sitte. Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Jeg skal ta et bilde nu Hvordan kan jeg krympe størelsen på bildet så det får plass her? Endret 1. februar 2005 av RaveNEyeS Lenke til kommentar
tbend Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Skal rydde så skal jeg ta et bilde da!... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ehm, hvorfor forsvant inlegget mitt? Uansett,-NeoRag- etter rydding---> Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) -NeoRag-: Konge headset (Bruker slikt i studioet vårt ) Endret 1. februar 2005 av Denethor Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Driver å reinreder rommet mitt akkurat nå - TV hylle over pult i stedet for TV bord, MYE større hjørnepult, to digre hyller til filmer og spill, alt laget selv! Skal komme med før,- og etter bilder når jeg blir ferdig (i/etter helga)! Kan legge inn bilder av hylla med en gang siden den er ferdig og hengt opp: Fant ut at det var vanskelig å få med hele på et bilde Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) En del VHS filmer jah.. min bule: http://img56.exs.cx/img56/381/dsc014114aa.jpg Endret 2. februar 2005 av geedoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå