marius883 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 @Zeromac Ser for meg at de trinnene på senga di kan være litt ekle hvis man er litt overstadig beruset en kveld!? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Er man full sover man der kroppen lander. Rule number 1 Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Er man full sover man der kroppen lander. Rule number 1 True that mikkel ræv Steinkjer kar ja sjer æ btw! :!: Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) OT: Mikkel, tror faktisk æ vet kæm du e på oppå VGS her. @Zeromac: Du har nok det rommet alle drømmer om. Bare pga de vinduene der! (Y) Endret 30. september 2009 av Borden Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 @ZeromacSer for meg at de trinnene på senga di kan være litt ekle hvis man er litt overstadig beruset en kveld!? Er du 1.90 så er det bare å hoppe litt, så er du oppi! Pleier å funke fjell det. Kan ikke huske sist gang jeg brukte trappa, faktisk. Zeromac: Du har nok det rommet alle drømmer om. Bare pga de vinduene der! (Y) Hehe, takk takk Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Skal dere Steinkjer folk raide meg på IT kontoret nå da ? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Kommer nok å raider deg på ikt ja. Men først og fremst synes jeg du kan gi meg admin passord på skole PC Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Trykk for større Videostudioet mitt - lager en del videoer for nettsida mi om hvordan man lodder div greier 32" TV koblet til dell laptop, x360 Beforementioned dell 15" laptop, 24" acer skjerm (1080p, ukens til bud på komplett til 1300 kr - kom i posten i dag), dock til kamera, div usb huber og eksterne HDDer, div ræl. 24" er koblet til en 5 år gammel stasjonær med 2gb ram/pentium 4 3ghz/geforce 6800 (donert av Sovehesten før i høst)/160+250GB HDD) iPhone 3GS, Asus EEE 1101HA med wacom tegnebrett. Bruker den for det meste på skolen - netbook + onenote 2007 + tegnebrett = awesome Logoen på alle skjermene (og avataren min) er forøvrig rimelig ny; hadde en selvlaget logo for noen år siden ( http://captain-odegard.com/skull2.png ) som var logo for nettsiden min etc som skulle være piratlogo (for Captain, selv om nicket teknisk sett er star trek relatert) og samtidig DIY/gjørdetselv greiene jeg driver med hele tiden. Den nye utgaven som synes her er tegnet av en britisk tegneserietegner jeg kjenner. Teksten på fastnøkkelen sier forøvrig "aslan deus fabricatus est" og en en delvis insidejoke som refererer til stargate tegnserien min: http://andreasodegard.com/stargate-sgl/ (mer spesifikt betyr det "aslan is a false god" og refererer til narnia stripen) Endret 1. oktober 2009 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Genialt med oppheng på xbox kontrollene da! Men en opprydning er vel ikke å forakte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 mer enn ryddig nok Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hørte det av en fyr borti gata. Du kunne kjøpe den. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Au. Lente meg bakover for å kikke på TV-en, og hva skjer? Jo, i det neste øyeblikk hører jeg et knekk, og jeg havner på gulvet. Drittstol. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Er vinduet ok, ER VINDUET OK?! Jeg elsker vinduet ditt.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 jeg og hadde den stolen Zeromac! Min gikk festet til vippefunskjonen til helvette på så den ble ei dødsfelle på 5 hjul Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Haha, herlig Bordplate fra Ikea du har? Tror jeg har samme, og min riper skremmende lett. Har du det problemet? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Zeromac, er det ikke fryktelig kaldt med bare vinduer som vegg på vinteren? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ryddig arbeidsbord sa du? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 microfiberklut + hovedkort Har på følelsen at det ikke er helt sunt. correct me if i'm wrong... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hovedkortet er nesten erklært død ja, den ble drasset med i en plastikkpose sammen med en del andre pc-komponenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå