Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@Zeromac

Ser for meg at de trinnene på senga di kan være litt ekle hvis man er litt overstadig beruset en kveld!?

Er du 1.90 så er det bare å hoppe litt, så er du oppi! Pleier å funke fjell det. Kan ikke huske sist gang jeg brukte trappa, faktisk.

Zeromac: Du har nok det rommet alle drømmer om. Bare pga de vinduene der! (Y)

Hehe, takk takk :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Trykk for større

01small.jpg

Videostudioet mitt - lager en del videoer for nettsida mi om hvordan man lodder div greier

02small.jpg

32" TV koblet til dell laptop, x360

03small.jpg

Beforementioned dell 15" laptop, 24" acer skjerm (1080p, ukens til bud på komplett til 1300 kr - kom i posten i dag), dock til kamera, div usb huber og eksterne HDDer, div ræl. 24" er koblet til en 5 år gammel stasjonær med 2gb ram/pentium 4 3ghz/geforce 6800 (donert av Sovehesten før i høst)/160+250GB HDD)

04small.jpg

iPhone 3GS, Asus EEE 1101HA med wacom tegnebrett. Bruker den for det meste på skolen - netbook + onenote 2007 + tegnebrett = awesome

Logoen på alle skjermene (og avataren min) er forøvrig rimelig ny; hadde en selvlaget logo for noen år siden ( http://captain-odegard.com/skull2.png ) som var logo for nettsiden min etc som skulle være piratlogo (for Captain, selv om nicket teknisk sett er star trek relatert) og samtidig DIY/gjørdetselv greiene jeg driver med hele tiden. Den nye utgaven som synes her er tegnet av en britisk tegneserietegner jeg kjenner. Teksten på fastnøkkelen sier forøvrig "aslan deus fabricatus est" og en en delvis insidejoke som refererer til stargate tegnserien min: http://andreasodegard.com/stargate-sgl/ (mer spesifikt betyr det "aslan is a false god" og refererer til narnia stripen)

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...