CypheroN Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Har i allefall funnet ut ÅSSEN bule jeg vil ha... Ikke særlig nerdete, men strøøøkent. Legg på noen laps. Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Damn , gleder meg til vi for fullt begynner å bo under vann Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Installere vannkjøling til pc-en? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) * Ba-Dum-Tish * Endret 25. september 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Pff bare og tette kabinettet og sette det utafor inngangs døra så har du vannkjøling xD Hvertfall i en sånn leilighet ^^ Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Pff bare og tette kabinettet og sette det utafor inngangs døra så har du vannkjøling xDHvertfall i en sånn leilighet ^^ Ja, spesielt lurt med det salte vannet som er i tropene Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 en liten oppdatering på hvordan min nerdeHULE ser ut .. Ikke store forandringen egentlig... Har nå fått en litt mer gudende maskin oppe og gå. Den er nå koblet til skjerm nr 2, så er ikke noe to-skjerms oppsett lengre.. Det var egentlig litt plagsomt uansett (forskjellig størrelse osv..) Ny maskinne ser slik ut; CPU: Intel E5300 HK: Evga 750i FTW Minne: ett-eller-anna 4GB GPU: Asus HD3450 HD: Seagate 320GB Den er ikke helt ferdig sammensatt enda, litt provosorisk, da jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre. Uansett, den ligger slik. (til venstre for skrivebordet) Sånn helhetlig, så ser det slik ut (lover det er diskusjon.no på skjermen til venstre ;D); Hvis noen lurer, så sitter jeg på et loft. Jeg har en liten "brette" trapp/stige som er gjemt i taket som hjelper meg opp og ned. Det er ikke isolert her, så det kan bli litt kaldt om kveldene (gruer meg litt til vinteren!) Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 tenker det blir kalt jeg ;S <3 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 21 grader nå. Helt ok.. Har ullsokker og genser som ligger her opp hele tiden! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Kan det ikke og bli veldig fuktig oppå der ? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Nei, det har faktisk ikke vært noe problem. Har ikke lagt merke til noe iallefall. =) Det ligger en madrass og overmadrass her. They seem ok! =9 Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Var usikker på hvor jeg skulle poste denne, men tar sjangsen på at noen her vet. Så første ep av Ncis sesong 7 for noen dager siden, og da så jeg en plakat/poster som omhandler OPSEC som jeg kunne tenkt meg i bula mi. Noen som har sett denne til salgs eller som bilde noe plass ? Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Har laget meg en ny krok ;D Lenke til kommentar
dePt Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Kontor/gjesterom. Flere bilder kommer når senga kommer. Beklager kabelrot under pulten, holdt på å koble opp en printer Et bilde av PC'n hører vel også med? Flere bilder her Endret 28. september 2009 av dePt Lenke til kommentar
knegg Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 å huff, so myykje kabelrot under pulten altso.. :!: Lenke til kommentar
dePt Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Tåler ikke synlige løse kabler Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hah digge kontrasten fra vegg 1 til vegg 2 Lenke til kommentar
dePt Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Delte meninger om de veggene. Jeg digger de, spessielt med skiferflisene i gangen Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Her er jeg med nye bilder.. Beklager rotet, skal ryddes ... etterhvert xP Nytt tastatur (Logitech G19) er på vei, og ny mus (en Razor DeathAdder, slik som på bildene .. bare en ny.. den jeg har dobbeltklikker når jeg enkeltklikker) Over senga skal det komme en 32" tv av noe slag, før jul en gang, så får jeg samla 360'n og PS3en der, samt Wiien så det blir mindre kabelrot rundt skjermene mine.. (beklager det) Til sammenligning så det ut slik før: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;#entry9628066 JEG roper i alle fall HURRA! Lenge siden jeg fikk ny seng, ekstra skjerm, pc og 360 .. så jeg har vært ganske sen .. beklager =\ Endret 28. september 2009 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
simentp Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Her er jeg med nye bilder.. Beklager rotet, skal ryddes ... etterhvert xP Nytt tastatur (Logitech G19) er på vei, og ny mus (en Razor DeathAdder, slik som på bildene .. bare en ny.. den jeg har dobbeltklikker når jeg enkeltklikker) Over senga skal det komme en 32" tv av noe slag, før jul en gang, så får jeg samla 360'n og PS3en der, samt Wiien så det blir mindre kabelrot rundt skjermene mine.. (beklager det) Til sammenligning så det ut slik før: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;#entry9628066 JEG roper i alle fall HURRA! Lenge siden jeg fikk ny seng, ekstra skjerm, pc og 360 .. så jeg har vært ganske sen .. beklager =\ Ryddet du før du tok bilder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå