Cryztek Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Du hadde ikke mindre problemer med varme på skjermkortet? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kun is på skjermen? :| Ingen fasekjøling eller noe? :O Veldig pent forresten! Takk! Nei, er helt vanlig luftkjøling. Og et ganske kjipt skjermkort. Har ikke råd til å drive med overklokking for tiden, og spiller heller aldri lengre så er greit å bygge pcen etter det. Fantastisk, og for en orden du har på pulten din : o Takk, takk. Prøver å holde det sånn nogelunde ryddig hele tiden. Hater rot. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Minner meg litt om det gamle kabinettet mitt attachment=323302:gammelt_kabinett.JPG Ikke akkurat sånn det ser ut i dag, nei.. Harddisk på halv 3 FOR TEH EFFIN UBER WIN! Beste posisjonen <3 DDK, hva heter det kabinettet? Det så jævlig stilig ut, regner med det er lian li-et.eller.annet ? Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Harddisk på halv 3 FOR TEH EFFIN UBER WIN! Beste posisjonen <3 DDK, hva heter det kabinettet? Det så jævlig stilig ut, regner med det er lian li-et.eller.annet ? Det er nok et strippet "standard" kabinett og biltema lakk om jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Her er da bula mi, brukt avsindig mye penger på å pusse opp media avdelingen i det siste Ny TV, BD-spiller, høytalere og hjemmekino receiver på et par uker. Større TV gjorde at jeg måtte ommøblere litt, hadde TVn der skrivebordet står nå før. Det jeg er mest stolt av er receivern, Harman/Kardon AVR 745, kommer vel en ny versjon snart, men denne holder fint koken, ga 9500 for den ny. Hadde en gammel stereoforsterker som fadern kjøpte når han var på min alder før, så forskjellen er rimlig bra Front høytalera er et par XTZ 89 som jeg kjøpte nye, mens bakhøytalera er de gode gamle jeg hadde før, duger fint som bakhøytalere TVn er en Samsung LE40B558 som jeg kjøpte sammen med BD spiller (Samsung BD-P1580) godt fornøyd med begge deler Xboxen funker kjempefint som et slags mediacenter. Har satt den opp mot laptopen med en LAN kabel festa til veggen sammen med ene høytalerledningen. PS2n ligger der klar til Guitar Hero spilling Resten er vel det dere ser, en beskjeden DVD, CD og spill samling, og litt klassisk literatur (Hall of Fame serien til Donald ) Har hoppa frem til oktober på kalenderen pga at Tevez er på september Endret 24. september 2009 av Sveern Lenke til kommentar
aGal Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Sveern, pent! Hva synes du om XTZ 89 ? Har selv et par XTZ 8" subwoofere Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Sveern, pent!Hva synes du om XTZ 89 ? Har selv et par XTZ 8" subwoofere Kjempe bra lyd, både pent og kraftig, hvertfall i forhold til prisen Leste noen tester der de sa at de hadde problemer med raskt pianospill og i overgangen fra mellomtone til diskant, men har ikke merka noe av det... Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 DDK: Hvilken skrivepult har du? Liker slike enkle med massiv bordflate, og enkle ben. Er den noe ala. det? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Minner meg litt om det gamle kabinettet mitt attachment=323302:gammelt_kabinett.JPG Ikke akkurat sånn det ser ut i dag, nei.. Harddisk på halv 3 FOR TEH EFFIN UBER WIN! Beste posisjonen <3 DDK, hva heter det kabinettet? Det så jævlig stilig ut, regner med det er lian li-et.eller.annet ? Det er et Lian LI PC6277A som Microplex designet en gang i tiden sammen med Lian Li spesielt for vannkjøling. Var en stor hit her på forumet for 3-4 år siden. DDK: Hvilken skrivepult har du? Liker slike enkle med massiv bordflate, og enkle ben. Er den noe ala. det? Mulig den het antonius. Man kjøper plate og ben separat. Benene er faktisk ikke skrudd fast i platen, var litt skeptisk til det i begynnelsen, men fungerer greit. Noen flere bilder: Bokhyllen bak/ved siden av pulten: Flere bilder av pcen finner dere her. Endret 24. september 2009 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Her er da bula mi, brukt avsindig mye penger på å pusse opp media avdelingen i det siste Ny TV, BD-spiller, høytalere og hjemmekino receiver på et par uker. Større TV gjorde at jeg måtte ommøblere litt, hadde TVn der skrivebordet står nå før. Det jeg er mest stolt av er receivern, Harman/Kardon AVR 745, kommer vel en ny versjon snart, men denne holder fint koken, ga 9500 for den ny. Hadde en gammel stereoforsterker som fadern kjøpte når han var på min alder før, så forskjellen er rimlig bra Front høytalera er et par XTZ 89 som jeg kjøpte nye, mens bakhøytalera er de gode gamle jeg hadde før, duger fint som bakhøytalere TVn er en Samsung LE40B558 som jeg kjøpte sammen med BD spiller (Samsung BD-P1580) godt fornøyd med begge deler Xboxen funker kjempefint som et slags mediacenter. Har satt den opp mot laptopen med en LAN kabel festa til veggen sammen med ene høytalerledningen. PS2n ligger der klar til Guitar Hero spilling Resten er vel det dere ser, en beskjeden DVD, CD og spill samling, og litt klassisk literatur (Hall of Fame serien til Donald ) Har hoppa frem til oktober på kalenderen pga at Tevez er på september Fin bule det der=) Har akkurat kjøpt samme BD spiller som deg:p Endret 24. september 2009 av Deila Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Her er min plass. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Å hva er meningen med 3 laptops? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Han fyrte de sikkert opp for å vise hvor "awesome" han er Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Kanskje det er forskjellig OS på de og de blir brukt til hvert sitt? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hvis noen leser signatur, og ser på bildet, ser de at en maskin kjører OSX, en kjører Linux, og en med Windows 7. Slenger meg på Bazukhs kommentar. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det er NERDEbule det Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Driver å flytter inn i det nye huset nå, , så kommer bilder så fort jeg får internett der. Har kjøpt inn kabelsamlere, og veggfester for skjermene. Gleder meg til jeg er ferdig. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Vel.. det er ikke mye, men jeg koser meg mye akkurat her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå