Mr.Anki Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Ser digg ut Ghost! Kunne du tatt et bilde når skjermene er på? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Er jeg langt fra sannheten når jeg sier du burde komme deg ut litt oftere Ghost? kek Nja, du har vel litt rett, men ikke helt Har blant annet en sånn her jeg bruker en passelig porsjon tid på Desuten slutter jeg 17:30 hver dag og 18:00 på tirsdager så blir liten tid til annet enn skole og sove Kan desverre ikke ta bilder med skjermen på akkurat nå da PC'en ikke fungerer akkurat nå, venter på noen deler. Har bare koblet til laptopen på senter skjermen nå midlertidig. Endret 17. september 2009 av The Ghost Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Råe skjermer, og rå bil Ghost. MR2 er nice. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Liten oppdatering under pc-bordet. Ryddet i kabler og satt opp tunneler + pluss lys under pc-bordet. Var totalt 23 kabler som går ifra pc-bordet og ned =| Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 På tide å blåse litt støv ut av pcen og, eller? =) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Blåse ut? Mener vel å støvsuge? Orker ikke, temperaturene er lavere enn noensinne så trenger ikke føler jeg. Er faktisk mye mindre enn det vises på bildet. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Bedre å blåse støvet ut enn å støvsuge. Med støvsugeren kan det komme statiskelektrisitet. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Bedre å bli sugd enn å suge også..... Føler ikke noe behov for å røre den pc-en, er bare main pc frem til jeg får den/de andre til å fungere fult. Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Bedre å bli sugd enn å suge også..... Føler ikke noe behov for å røre den pc-en, er bare main pc frem til jeg får den/de andre til å fungere fult. HAHAHA den lo jeg godt av Har bare prøvd det første jeg da, vet ikke med deg Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Må nesten bare ligge denne i mine innlegg, genial tråd! Skal legge ut bilde når jeg får den nye pcen min, så skal dere få se på setup Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Tok noen flere bilder, men de uskarpe. Skal se hva jeg får til ved en senere anlending Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Tok noen flere bilder, men de uskarpe. Skal se hva jeg får til ved en senere anlending Kun is på skjermen? :| Ingen fasekjøling eller noe? :O Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Veldig pent forresten! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Fantastisk, og for en orden du har på pulten din : o Endret 24. september 2009 av Borden Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Fantastisk, og for en orden du har på pulten din : o Ser ikke bort i fra at det ble gjennomført en liten ryddejobb før bildet ble tatt.. Jeg har sett hvordan det ser ut når han koser seg med volt og MHz'n! Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Fra hybelen på Molde Folkehøgskole: EDIT: Noen dårlige bilder, skal ta nye bilder etter høstferien. Endret 24. september 2009 av Gnålern Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ett innlegg er slettet på grunn av spam. Evt. reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Fra hybelen på Molde Folkehøgskole: EDIT: Noen dårlige bilder, skal ta nye bilder etter høstferien. Nice kabinett Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg har tatt av dekselet siden den vibrerer noe helt for jævlig. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Minner meg litt om det gamle kabinettet mitt Ikke akkurat sånn det ser ut i dag, nei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå