Magnolian Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Vurderer sterk å gå fullstendig amok når det gjelder plakater og wall scrolls . så utrolig mange som virkelig tar seg ut på veggen. wallscrolls er jo enklere å henge opp og ta ned , med tanke på langvarig bruk. er ganske mange plakater som jeg har fått en rift eller 4 i, for så å knøvle sammen hele papirdritten. vurderer en egen mini pc for bare emulatorspilling , hadde virkelig vært noe. ikke dyreste investering heller Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Kjøp deviantart print :thumb: Forbanna mye fin kunst der Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Bruker http://www.allposters.com for å finne meg snacks. men joda deviantart har utrolig mye fett de også. Norske poster paradise i trondheim har også godt utvalg Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) ^ Hvor fant du den plakaten på det bildet over Magnolian? Den var jævlig tøff EDIT: Glemte jo og si at du må gi meg en link EDIT2: Glem det, fant den selv http://www.allposters.com/gallery.asp?star...=&SearchID= Endret 15. september 2009 av Tord93 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Nyeste modden på rommet, satt på hjul på Chieftec'en min Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Du flytter mye på PC-en din, eller? Min har vel stått pal her i snart 2 år nå. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 1 av 5 pc-er inne på rommet da, det er back-up pc 2. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Surfa litt rundt på Nettby for 5 min siden, og var en dude der som hadde en bildemappe med navn "Nerdebula mi", hvor han har flere bilder av bula til Scotty, og et par av kommandospoten til WheelMan. WTF? xP Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Link or it didnt happen. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Haha, jeg sendte melding og spurte hva han het på diskusjon.no-forumet.. og han svarte at han ikke hadde bruker der. Deretter spurte jeg hvorfor han da hadde tatt en shitload med bilder fra nerdebule-tråden, og lagt de ut på Nettby. Intet svar, og to minutter etterpå sletta han bildemappa, alle andre bilder, alt profilinnhold og profilbilde. Poor soul Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Haha evig wannabe da....lol =) Så fort jeg kommer hjem til modern og får modda ferdig gameren min og satt på plass PS3'n i projektor rommet mit så BLIRE BILDER MANN ! WOOOHOOOOO !!!!!! men må bli frisk først da... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Surfa litt rundt på Nettby for 5 min siden, og var en dude der som hadde en bildemappe med navn "Nerdebula mi", hvor han har flere bilder av bula til Scotty, og et par av kommandospoten til WheelMan. WTF? xP WIN! Endret 16. september 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Shocklez: lol Nå er huset vårt så og si ferdig, skal flytte inn i løpet av helga regner jeg med, så da blir det nye buldebilder. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Haha, jeg sendte melding og spurte hva han het på diskusjon.no-forumet.. og han svarte at han ikke hadde bruker der. Deretter spurte jeg hvorfor han da hadde tatt en shitload med bilder fra nerdebule-tråden, og lagt de ut på Nettby. Intet svar, og to minutter etterpå sletta han bildemappa, alle andre bilder, alt profilinnhold og profilbilde. Poor soul Hva het han på nettby?.... Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Shocklez: lol Nå er huset vårt så og si ferdig, skal flytte inn i løpet av helga regner jeg med, så da blir det nye buldebilder. Digg med alt ferskt! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Ja, jeg gleder meg. Blir digg med TV og PC-skjerm på veggen.. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hva het han på nettby?.... Qqqz Men lite interessant, profilen er så godt som slettet. Fucker got owned. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Her er skjermoppsettet mitt Er 3stk av 24". Sorry dårlig kvalitet, men har kun kamera på en Nokia 5800 tilgjengelig, dritt kamera Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Er jeg langt fra sannheten når jeg sier du burde komme deg ut litt oftere Ghost? kek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå