Svein_Jarle Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Nice! Nesten så jeg fikk lyst til å begynne på internatskole selv. Bare til å søke! www.nlmvgs.no eller www.lundeneset.vgs.no Litt off-topic, men - visste det! hehe... Måtte se to ganger på bildet - men det var noe veeeeeldig NLMsk over rommet. Ganske likt som her på F.haug Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hvor fikk du tak i IB-plakaten Fredrik? Lenne som skaffet den til meg :--) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Litt forandring på denne fronten. Norges stolthet. En liten forandring her også siden sist. Forrige gang. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Dere som har mange plakater. Pleier dere å lage de selv? Eller kjøpe de? evt. fra hvor? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg kjøper i allefall... Men vær obs på at amerikanske plakater er større enn de europeeiske. Norsk side for plakater er poster-paradise.com, også har man moviegoods.com, allposters.com osv, også finner du mye på ebay. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg ser ikke helt poenget med plakater på veggen, er da mye penere med bilderammer? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Plakter er fint det, men de må være i rammer! Ellers får jeg litt flashback fra barneskolen hvor det var kult med plakater av backstreetboys tatt ut fra ukens TOPP-blad.. (good times ;D) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Har det i rammer selv. De fra Ikea er geniale. Spraylakker de mattsorte, så ser det 100 ganger bedre ut. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 spørsmål om dissa posterane Når eg fant meg ein poster "LINK" Vil det sjå beidre ut om ein laminera den? Ogso kjøpe ramme frå samme nettbuttiken eller frå f.eks ikea? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Nei, rett i ramma er best. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) okay, då droppa eg den Endret 14. september 2009 av knegg Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Når eg fant meg ein poster "LINK" Vil det sjå beidre ut om ein laminera den? Syns det var veldig dyrt for en så liten plakat EDIT: Det er nok inches, så da var den plutselig ikke så liten lengre. Hehe. Endret 14. september 2009 av Anti LFC Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Lite bilde av hvordan min lille plass ser ut. :> Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 En liten kabel oppryddning hadde gjort seg! ;D Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 En liten kabel oppryddning hadde gjort seg! ;D Det der er da ingenting Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hadde jeg hatt kabel skulle dere få sett kabelrot det der er ingenting Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hadde jeg hatt kabel skulle dere få sett kabelrot det der er ingenting Du kan jo bare gå og legge en kabel? Lenke til kommentar
M@rt/n Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hvilket keyboard? Om du snakker om tastatur-keyboard så har jeg et dell tastatur til 0 kr og om du snakker om synth'en så er det yamaha MO8 <{POST_SNAPBACK}> Synth er selvfølgelig det jeg skal si. Merkelig nok sier jeg keyboard nesten hele tida. Yamaha er nam. Og KORG er Best Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Faen når jeg ser disse feite bulene blir jeg så utrolig påvirket, kjenner jeg begynner å gløde for å komme meg i vei på diverse butikker for å handle interiør , pønske ut smarte løsninger for bula mi osv Inspirerende tråd på alle måter. Tror ikke jeg tørr å poste noe som helst her før bula mi ser nogenlunde beboelig ut . vært kaos i et år her Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Faen når jeg ser disse feite bulene blir jeg så utrolig påvirket, kjenner jeg begynner å gløde for å komme meg i vei på diverse butikker for å handle interiør , pønske ut smarte løsninger for bula mi osv Inspirerende tråd på alle måter. Tror ikke jeg tørr å poste noe som helst her før bula mi ser nogenlunde beboelig ut . vært kaos i et år her meg og. Skal på Ikea og handle inn nye hyller og på outland og skaffe fete plakater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå