Venerable Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Leiligheten ble ferdig bygget i sist uke, men banken og eiendomsmeglerene har ikke akkurat kommunisert så veldig bra med hverandre (Resalg fører visst nok ofte med seg en del problemer siden meglerene ikke har peiling på hva de driver med). Så lånet er fremdeles ikke klart. Satser på at pengene blir overført i morgen så jeg kan begynne. Endret 7. september 2009 av Venetar Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Her er mi internatbule Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Fint Granberg! Laget bilde på veggen selv? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Nice! Nesten så jeg fikk lyst til å begynne på internatskole selv. Flytter inn i nye huset til helga tror jeg, så da blir det muligens bilder derfra. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det var pent Granberg! Lenke til kommentar
simentp Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Niiice! Men ville satt inn noen bilder i rammen over tv'en da Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Granberg, surroundlyden din kan betraktelig forbedres om du tar høytalerene ned i ørehøyde. Slik de hang nå, kommer jo all lyden ovenifra Kan umulig være bra om filmen har handling over hodet ditt ^^ Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Pent Granberg! Skulle ønske jeg hadde plass til en slik lenestol Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det der var pent! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Fint Granberg! Laget bilde på veggen selv? Takker:) Bilde har jeg laget selv ja. Lagde det i utplasseringsveka. Jobba hos eit firma som laget skilter.. Så er ei 50 x 80 aluminiumsplate. Nice! Nesten så jeg fikk lyst til å begynne på internatskole selv. Bare til å søke! www.nlmvgs.no eller www.lundeneset.vgs.no Det var pent Granberg! Takker så meget:D Niiice! Men ville satt inn noen bilder i rammen over tv'en da Takk:) Ja, har endelig fått opp den ramma. Tenkte at de kom inn etterkvart Granberg, surroundlyden din kan betraktelig forbedres om du tar høytalerene ned i ørehøyde. Slik de hang nå, kommer jo all lyden ovenifra Kan umulig være bra om filmen har handling over hodet ditt ^^ Skjønner, men det som er greia er at helst ikkje må skru i veggar, derfor er dei skrudd i den lista. Og så liker eg litt orden då. Ser litt bedre ut.. Men ser mistenkelig lite film Det går mest i musikk.. Pent Granberg! Skulle ønske jeg hadde plass til en slik lenestol Den lenestolen er skikkelig elsk! Tidenes stol. Det der var pent! Takker.. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Helsikke å mange fine buler det er da Legger denne i Mine innlegg så jeg husker å ta noen bilder av rommet mitt når jeg får ny TV Endret 10. september 2009 av Sveern Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Gleder meg til å begynne riving av ubrukelig svær peis. Stjeler mer eller mindre hele leiligheten.. Og etterpå blir det litt mer plass til galskapen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Blir det ikke mye større kostnader til oppvarming om du fjerner hele driten? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Den skal etterhvert erstattes med en mer effektiv lukket ovn. Er vanskelig å utbedre ovnen uten å gjøre store endringer (enklere å starte på nytt). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Stemmer, skjønner at det kan være lettere å fjerne dritten og få opp en ny. Men hadde bare vært litt pussig om du forkastet vedfyring totalt. Nyere, mindre ovner har jo ganske ålreit effektivitet, i tillegg til at det er litt hjemmekoselig med fyring. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Litt forandring på denne fronten. Norges stolthet. En liten forandring her også siden sist. Forrige gang. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Enorm oppdatering. Flyttet bort Entourage-plakaten for å gi plass til denne skjønnheten: Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 My bra her ja! *mine innlegg* Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hvor fikk du tak i IB-plakaten Fredrik? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå