CypheroN Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Resorvoir Dogs Eller 'Inglourious Basterds' Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Fikk lyst til og legge opp bilde jeg og.. Rundt jule tider blir det nok cerwin-vega cls 215 på meg og CERWIN-VEGA A2.6KW2.. og //Bimme Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Rundt jule tider blir det nok cerwin-vega cls 215 på meg og CERWIN-VEGA A2.6KW2.. Jeg, eller mer korrekt Nerds.dk, advarer på det sterkeste mot denne møkkaeffektforsterkeren. Test av overnevnte forsterker. Endret 5. september 2009 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hva anbefaler dere da? Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Resorvoir Dogs Eller 'Inglourious Basterds' Hadde vært veldig fet med "Inglourious Basterds" ved siden av "pulp Fiction" ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hva anbefaler dere da? Hvis du absolutt skal ha Cerwin Vega, så er NAD et godt valg. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Har blitt hard på kasting av saker og ting nå, kaster ALT som jeg ikke har behov for lengere! Har også bytta nick til Mortis! ~ Mortis Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Anti LFC: Hvor kjøpte du ramma til plakaten og hvilken størrelse er det på den? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Har blitt hard på kasting av saker og ting nå, kaster ALT som jeg ikke har behov for lengere!Har også bytta nick til Mortis! ~ Mortis Har gjort det samme selv en gang, kasta alt jeg ikke skulle bruke de 2 neste ukene. Det ble godt over 2 svarte søppel sekker. =) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Her blir det sjeldent kastet noe. En får nok bruk for det en gang Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 NJaaa! Det er mye som kan kastes, tror jeg har 5-7 512MB DDR brikker liggende. Ser ikke for meg at jeg får brukt de til noe! Ser også ut til at jeg skal pansjonere mine 2 P4 CPU'er når det nye hovedkortet jeg kjøpte på fredag kommer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Her kaster jeg det meste av gammel maskinvare som ikke kan selges, brukes til noe fornuftig eller har en viss affeksjonsverdi. Det gjelder dog ikke CPUer, jeg har mistet tellinga over hvor mange jeg har. Men det er vel nærmere 200 stykker nå. Ja, jeg samler.. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 WE WANT PICS! ..Eller iallefall jeg! Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Kasta begge Dell GX280ene mine nå, ett gammelt tastatur og ett par gamle lamper, så neste blir å legge ut det gamle Lian Liet og Biostar hovedkortet for salg. Er nødt til å redusere på utstyret, det binder både penger og plass.. ~ Mortis Endret 6. september 2009 av Mortis Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Anti LFC: Hvor kjøpte du ramma til plakaten og hvilken størrelse er det på den? Kjøpte den på en lokal altmuligbutikk her i Tromsø, Kosta 250,- Plakaten kjøpte jeg også der, til svimlende 10,- kroner. Den måler 60 * 90 Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 WE WANT PICS! ..Eller iallefall jeg! Jeg og <3. Men er det noen som har en Grei pc som drar css og 1,6 ? gisbort ? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Argh! Blir gal her jeg sitter å planlegger den nye leiligheten. Hvorfor skal jeg være så forbanna kresen på alt Har sikkert brukt rundt 80 timer forran PC-en det siste året på surfing etter bilder for inspirasjon, tuklet med sketchup og alt slags rare programmer, laget lister og organisert bildemapper, og er fremdeles langt i fra mål. Skulle tro Norge var et perfekt land å handle minimalistiske møbler i. 40 000 for en seng? I think not. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Tja, om du faktisk hadde brukt den tiden der på å faktisk innrede den nye leiligheten så kunne du fort ha forsøkt og feilet flere ganger før du fant det ultimate resultatet.... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Da er det ikke ramme madrass du skal ha! For ser akkuratt helt like ut når du har på skjørtet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå