-Tommy Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Man installerer klient-softwaren som følger med, da kommer det en snarvei på skrivebordet som automatisk mapper opp serveren, ellers er det ikke værre enn å mappe den opp manuelt.Den kan også legges til som nettverks-disk i Min Datamaskin samt under nettverk. ~ Mortis360 Ok, det høres bra ut. Vurderer sterkt å gå til innkjøp av en slik for å kun ha en SSD i hovedmaskinen her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Man installerer klient-softwaren som følger med, da kommer det en snarvei på skrivebordet som automatisk mapper opp serveren, ellers er det ikke værre enn å mappe den opp manuelt.Den kan også legges til som nettverks-disk i Min Datamaskin samt under nettverk. ~ Mortis360 Ok, det høres bra ut. Vurderer sterkt å gå til innkjøp av en slik for å kun ha en SSD i hovedmaskinen her. Samme planen som jeg har, ha alt av data på serveren, og så ha alt av OS og programvare på SSD i hovedmaskina. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Vil ikke si at klient-programvaren er noe problem å ha installert, den opptar ca 20mb plass på disken og 6mb minne når den kjører. Etter det jeg har fått med meg krever tilsvarende produkter fra andre også en klient for å ta backups. Etterhvert skal alt lagres på serveren, og minimalt på maskina lokalt. WHS kjører også en dupliseringsfunksjon, så hvis en disk ryker, så setter man inn en ny uten å miste noe som helst. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hvor stor er serveren? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Den måler 20(b)x22(h)x24(d)cm. Altså en ganske liten og snerten sak. Putta inn 1TB disken fra den stasjonære nå, kommer ett hyggelig screenshot her. Har hørt om folk som har putta inn 1,5TB disker, så 6TB skal ialleflal være mulig med denna. ~ Mortis360 Endret 30. august 2009 av Mortis360 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Så nice ut det, Mortis! Mulig jeg går til anskaffelse av noe lignende selv etterhvert Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Får vel legge opp noe jeg og Første man ser når man går inn døra. Høytallere: Dynavoice Magic F6 TV sett forfra. TV: Decktron 32" 720p Center: Dynavoice Magic C-4. Reciever: Yamaha RX-V363. Xbox 360 Arcade Sofaen sett fra TVen. Det er en Metro 3 seters sovesofa fra Bohus. Xbox kontrollene har gummibeskyttelse fra DealExtreme Skrivebordet. Bakhøyttaler: Dynavoice Magic S-4. Skrivebord sett fra siden. Film- og spillhylle. Bakhøyttaler: Dynavoice Magic S-4. Nærbilder av hyllene. Bokser og TV-serier på toppen Filmene er sortert etter tittel. Sett fra skrivebordet. Nærbilde. One Piece <3 Det var det.. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hvor kjøpte du den søppelbøtta? :P hehe Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Nice timb! Imponerende DVD-samling. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hvor kjøpte du den søppelbøtta? :P hehe Haha, den fikk jeg i julegave for 6-7 år siden, aner ikke hvor den er kjøpt Nice timb! Imponerende DVD-samling. Takk takk Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Liten oppdatering over min provosoriske dataplass..; Fått en 17" skjerm i tillegg, ellers ikke mye nytt. Har nå fått min gamle P4 2.4GHz oppe og gå etter jeg fikk en IDE DVD-leser. Den må ligge pga begge festene til CPU-kjøleren på den ene siden er knekt. Den holder 40-50 grader med litt over 20 grader i rommet. To av fire bakhøytalere, de står ca. rett over meg nå.. De andre to er lengre ned på samme takstolpe. Ser forresten også min pull-up "stang" i bakgrunnen. Sokkene er for å ikke ødlegge hendene .. Den vifta har vært grei og ha når det var over 30 grader her i sommer! Endret 30. august 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Kom over et genialt program, Desktop Earth, og fant ut det passet med et nattbilde av bula (https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=14275667): - Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Pent, Adrian. Meget pent. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Innstalert. Pent dette. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Her er ihverfall rommet mitt. Lolz Teppet var litt gay ass den skal bort snart, vurderer samtidig å gå til innkjøp av 40' tommers tv blir litt smått med 32' jeg har på rommet nå. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Så greit ut det der! Mangla kanskje noen høytalere? ;D Og en 32" er ikke noe å sutre for, jeg har bare 26"!!!!! Har måttet sette den 2 m ut fra veggen for å lage en illusjon om at den ikke er mindre en det gjennomsnittlige venstre beinet på spebarn delt på to.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Dess større, dess bedre. Du ender opp med projektor, skal du se Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Det blir iallefall en 42" når kjøpet skjer, satser på 47" (evt lottogevinst blir det philips 21:9 ;D) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Slik ser det ut her. Skulle hatt en 24" til. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Slik ser det ut her. Skulle hatt en 24" til. Er du fornøyd med de skjermene? sånn bildemessig og sortnivå? har tenkt og skaffe tre sånne selv når hd5xxx serien kommer ut siden den støtter tre skjermer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå