Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Har da innredet uteboden til spillebod(spillebule:P)

 

Er ikke helt ferdig men det kommer fler bilder senere da den er ferdig

 

Dvd/spill samlinga

2hyum2q.jpg

 

Dvd/spill samlinga (american dad er et must:P)

23sje3k.jpg

 

Selve kroken :p

2dlw09c.jpg

 

TheUltimateGamingChair :p

rhvl2p.jpg

 

Et liiite overblikk..

fbf5s3.jpg

 

 

Vell som sagt den er ikke ferdig helt enda litt mer arbeid skal ha 2 oppbevaringsskap/garderobeskap der ute og for og ha div ting i + en ny TV reol (sånn med skap rundt og TV i midten) kommer tilbake med flere bilder når dette er i boks :)

 

Fin bule ^^.

Hvordan er den gaminstolen egentlig? Noe særlig digg å game i den?:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan du ta bilder fra siden av hyllene? Har planer om å kjøpe noen av de.

Ok, her kommer noen, som du ser så står bare filmene intil veggen og lener seg noe som ikke gjorde seg så bra da jeg satte hyllen helt ned på gulvet og daa kom lista i vegen på den nederste hylla :(

 

50013l.jpg

b8r48l.jpg

10cjcee.jpg

2vagrnm.jpg

 

Håper de hjalp :)

Lenke til kommentar

Har da innredet uteboden til spillebod(spillebule:P)

 

Er ikke helt ferdig men det kommer fler bilder senere da den er ferdig

 

Dvd/spill samlinga

2hyum2q.jpg

 

Dvd/spill samlinga (american dad er et must:P)

23sje3k.jpg

 

Selve kroken :p

2dlw09c.jpg

 

TheUltimateGamingChair :p

rhvl2p.jpg

 

Et liiite overblikk..

fbf5s3.jpg

 

 

Vell som sagt den er ikke ferdig helt enda litt mer arbeid skal ha 2 oppbevaringsskap/garderobeskap der ute og for og ha div ting i + en ny TV reol (sånn med skap rundt og TV i midten) kommer tilbake med flere bilder når dette er i boks :)

 

Fin bule ^^.

Hvordan er den gaminstolen egentlig? Noe særlig digg å game i den?:p

hehe takk ^^, ja jeg syntes den er digg og game i, eneste er at jeg må skaffe meg en litt lengere fonokabel ;) høytalerne er også tålig brae

Lenke til kommentar

Skal poste ett bilde nå, smakebit på hva som kommer!

 

(desverre er den ene skjermen defekt, og skal sendes tilbake, så får vi se hva som skjer)

 

Av endringer som skal skje der foreløbig er nytt bord, høytalere etc.

 

post-34686-1251142617_thumb.jpg

 

Resten av leiligheta kommer, venter bare på litt snacks først. Den som venter på no godt... :)

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar
Mitt rom:

 

*tre bilder*

 

Liverpool på veggen og bakgrundsbilde på dataen. LG TV, xbox....

Kan det bli verre?? Du skal ha + for at du hadde macbook xD

 

Så lekse til neste gang blir og få ned all dritten på veggen og henge opp no ordentlig ManUtd ting !

Og bytt ut xboxen med en PS3 :)

Endret av WheelMan
ninjaet vekk tre bilder i quote
Lenke til kommentar
...venter på noe som er sykelig stort? :D

 

Veldig veldig pent, Svenna` :D

Sykelig stort er jo bare fornavnet :D

 

Men hysj, vi får holde det litt hemmelig for folk her inne, må ha noe å se fram til! ^^

 

Mr.Anki: Joda, men de to likedanne har ikke høydejustering, desverre, og den i midten er så langt ned det bare går. Men plager ikke meg noe!

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny pc pult nå da den jeg har nå er litt i minste laget (med to skjermer) samt at den begynner å dra på årene. Har sålangt bare kjapt sjekket ikea.no og fant pulter som er 80cm og 120cm bredde på. Problemet mitt er at jeg har ikke plass til mer enn 110cm og vil gjerne ha større enn 80cm. Sååå, er det noen som vet om pulter som er 110cm i bredden? :D

Lenke til kommentar

Har ikke noen nerdebule og skryte av lengere, men når wow cataclysm kommer så skal jeg rett bort i postautomaten på Komplett og hente data for alle feriepenga :D

 

Har allerede strids planene klare for den tiden, med puter og senger og sakko sekker og det som trengs for behagelige stillinger, skal ha mini kjøleskap integrert i pulten og jeg skal ha full surround !

 

Imens får jeg la dere sikle på noen bilder av "PS3 Stua " mi xD

Har ikke PS3'en her men legger ut bilde så fort den er tilbake fra ferien sin.

Mens jeg sitter og skriver fant jeg ut at jeg skal få tak i sånn cola tank til og henge på veggen som har ventil kran så man kan fylle opp drekka si via en kran på veggen over pulten. Så man ikke blir distrahert bare fordi man skal ha mer og drekka. Og så må jeg ha en kilo eller 10 men isbiter i den integrerte frysa. Skal ha neon lys under pulten ved beina.

Kjøper meg en 27"/32" Samsung som skjerm. Og har en ps3 slim kobla i også i tilfelle jeg kjapt må spille litt BF mens jeg venter på at raide skal fylle seg...

 

Ja. Men dette kommer når wow cataclysm kommer. Altså når man ser seg blind på penger ved og begynne og ha sommerjobb så er det altfor lett og leke rik og gjøre impulskjøp på alt mulig piss. Siste var ny mobil til 6k... Noen jeg føler var helt unødvendig.... Sammtidig som jeg føler meg som paris hilton og bare kan dra kortet uten og sjekke verken prislapp eller slutt regning :D :D

 

Helt til man sitter der med regninger fra postkassa og ned til garasjen.

Lenke til kommentar
Da var det min tur til å skryte litt igjen.

 

 

 

 

 

Jeg ble meget fornøyd med denne løsningen. Det ser bra ut og armen sparer en del plass på skrivebordet. Kan enkelt velge mellom "clone image" (altså begge skjermer med likt bilde (veldig bra til film og spill)), eller "dual-view", for programmer og diverse. To 23" er absolutt å anbefale, ser på 24 btw, om noen lurte.

 

:)

Hva slags pult er det du har?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...