kaffebryggare Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Poster for å legge til i min liste. Du må legge ut bilde for å vise at du er en Nerd, og verdig å ha tråden i lista di. Serverrack du har i bilde #2 der? Uansett; Elsk. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 24U serverrack ja. Stua er ikke den samme uten Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 clvn: The Prodigy plakat. Pent! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Har flytta til nytt sted på Gjøvik for litt siden. Monterte no lys i TV-benken. Ble ikke så halvgærent synes nå jeg. Hva tenker dere? Er fortsatt litt "tomt" på rommet, men er jo flyttet inn ganske nylig så... Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Jeg(vi?) Er tilbake Lan!!! Resident evil 5 hardcore Bordet mitt er blitt transformert til kommando senter btw: er Quakecry som ligger gjemt bak smilyen ble han ikke fin? Kjøleskapet er fylt med cola og en is-te (10cola og 1is-te) Dette skal drikkes i løpet av helgen Endret 21. august 2009 av mc_a_person Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Ja, det er meg som har det smilefjeset på det ene bildet;) Angående colaen, jeg har såvidt begynt på den første:P Endret 21. august 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hehe, men nå sovna mc_a_person i stolen mens han ser TV, så her sitter jeg på PC-en. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Endelig er alt på plass og oppe å kjører i nyleiligheten min. Bildet av hvordan den så ut umøblert finner dere noen sider tilbake. Den stasjonære er forresten på reparasjon, derfor er det den bærbare som brukes tilkoblet TVen Jeg eier ikke kamera selv, så måtte desverre ty til mobilkameraet. Plakaten er digg. Endret 22. august 2009 av Anti LFC Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Har flytta til nytt sted på Gjøvik for litt siden. Monterte no lys i TV-benken. Ble ikke så halvgærent synes nå jeg. Hva tenker dere? Ser fint ut der. Og syns tv-benken ble lit knall med lys. ;D Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Da er det vel på tide at jeg legger ut noen bilder av "bula" mi da Oversiktsbilde av senga + data og spill Nærbilde av plassen jeg sitter på flere timer om dagen Første du ser når du kommer inn på rommet mitt Premieskap + Fantomet blader, Donald bøker og annet skrot Filmhylle og spillplass nr2/sweetspot(er vel det det heter?) Spill/Filmutstyret mitt Noen som forresten klarer og gjette hvilke høytallere jeg har der? Bilde 1: Bilde 2 (fra sweetspoten): Noen av PC spillene mine: Og til slutt et lite bilde av PC'en min (forhåpentligvis har jeg kvittet meg med nine hundred'en, og skaffet meg Corsair Obsidian 800D iløpet av året) Det var det, bula mi kommer til å se annerledes ut om kanskje 3 mnd, siden vi skal lage et rom til meg av loftstua . Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Halve dynetrekket ditt er vått. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Halve dynetrekket ditt er vått. Det er ikke vått, det er bare farget sånn Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Tord93: Vakkert! Skulle ønske det var min bule. Endret 22. august 2009 av KongKake Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Om det objektivet ditt plutselig er borte en dag, er jeg litt glad du forhåpentligvis ikke vet hvor jeg bor Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Warcraft-coverene dine står i feil rekkefølge, forresten. Og du mangler WC og WC2. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Kongkake, takk takk @ WheelMan, vet du hvor jeg bor hen da @ Dragen, jeg har satt opp spillene fra høyre og oppover, litt merkelig kanskje, men det var bare sånn jeg gjorde det. WC har jeg ikke, WC2 står en annen plass Lenke til kommentar
simentp Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Har da innredet uteboden til spillebod(spillebule:P) Er ikke helt ferdig men det kommer fler bilder senere da den er ferdig Dvd/spill samlinga Dvd/spill samlinga (american dad er et must:P) Selve kroken TheUltimateGamingChair Et liiite overblikk.. Vell som sagt den er ikke ferdig helt enda litt mer arbeid skal ha 2 oppbevaringsskap/garderobeskap der ute og for og ha div ting i + en ny TV reol (sånn med skap rundt og TV i midten) kommer tilbake med flere bilder når dette er i boks Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Er det der Lerberg dvd-hyller fra Ikea? Lenke til kommentar
simentp Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Er det der Lerberg dvd-hyller fra Ikea? ja skal ha de inn i den seksjonen jeg nevnte når den kommer på plass Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Kan du ta bilder fra siden av hyllene? Har planer om å kjøpe noen av de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå