Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Robert: Pent! :thumbup: Er høytalerene bra? Vurderer slike selv (z4, ikke sant?). :)

Takker for det. Jupp det er Logitech Z4 2.1, de er faktisk overraskende bra. Meget god lyd i forhold til størrelse. Ligger på rundt 800,- på feks. Spaceworld ol. anbefales.

 

Og nei, det ser ikke så veldig "dumt ut" med feks. GTA IV på 23" x2, det ser faktisk meget bra ut.

 

:)

Lenke til kommentar
Ett par små skrytebilder av stua :D

Ser du brukte alle penga på filmer/spill og hadde bare 295,- igjen til kabinett.

 

 

 

Hehe... Sier noe. Tror faktisk det kostet 400 kr når jeg kom til anskaffelse av det ;) og blir bare brukt ved fest og annet moro. Ellers så sitter jeg på lian li pc-x2000 kabinett med diverse gøy i :D så har sikkert svidd av nok penger på pc (litt mer enn 295,-) :D

Lenke til kommentar
Robert: Pent! :thumbup: Er høytalerene bra? Vurderer slike selv (z4, ikke sant?). :)

Takker for det. Jupp det er Logitech Z4 2.1, de er faktisk overraskende bra. Meget god lyd i forhold til størrelse. Ligger på rundt 800,- på feks. Spaceworld ol. anbefales.

 

Da skal jeg ha meg det settet når stipendet kommer! :D

 

Gsx1000r:

 

Liten filmsamling må jeg si. :tease: Likte TV-"kroken" btw.

 

---

 

Lurer på å kjøpe meg en veldig lang HDMI-kabel (5-10m) jeg, og koble den stjonære PC-en til TV-en, når jeg flytter inn i det nye huset vårt (under en måned :D), så kan jeg bruke PC-en som mediesenter også (bytte mellom PC-skjerm og TV-skjerm når nødvendig). Må dog ha fjernkontroll/trådløst mus og tastatur pluss bedre kjølesystem i PC-en. Noen som har link til noen gode kabelsamlere/skjulere også?

Lenke til kommentar
Robert: Pent! :thumbup: Er høytalerene bra? Vurderer slike selv (z4, ikke sant?). :)

Takker for det. Jupp det er Logitech Z4 2.1, de er faktisk overraskende bra. Meget god lyd i forhold til størrelse. Ligger på rundt 800,- på feks. Spaceworld ol. anbefales.

 

Da skal jeg ha meg det settet når stipendet kommer! :D

 

Gsx1000r:

 

Liten filmsamling må jeg si. :tease: Likte TV-"kroken" btw.

 

---

 

Lurer på å kjøpe meg en veldig lang HDMI-kabel (5-10m) jeg, og koble den stjonære PC-en til TV-en, når jeg flytter inn i det nye huset vårt (under en måned :D), så kan jeg bruke PC-en som mediesenter også (bytte mellom PC-skjerm og TV-skjerm når nødvendig). Må dog ha fjernkontroll/trådløst mus og tastatur pluss bedre kjølesystem i PC-en. Noen som har link til noen gode kabelsamlere/skjulere også?

 

Bare så du vet det så er det ikke en 8/10tommer's bass i det anlegget ;) Det er en liten sub inne i subben som står i et trykkamer så det du ser som er "elementet" er egentlig en papp plate :p

 

Den lager utrolig lyd i forhold til størelsen dog :)

Lenke til kommentar
Bare så du vet det så er det ikke en 8/10tommer's bass i det anlegget ;) Det er en liten sub inne i subben som står i et trykkamer så det du ser som er "elementet" er egentlig en papp plate :p

 

Den lager utrolig lyd i forhold til størelsen dog :)

 

Jeg trodde det var creative som brukte denne metoden.. Men uansett, samma om fronten er showoff. De spiller utrolig bra og det virker.. Og det er vel mer at den mindre suben som driver den større hvis jeg ikke husker feil..

Lenke til kommentar
Bare så du vet det så er det ikke en 8/10tommer's bass i det anlegget ;) Det er en liten sub inne i subben som står i et trykkamer så det du ser som er "elementet" er egentlig en papp plate :p

 

Den lager utrolig lyd i forhold til størelsen dog :)

 

Jeg trodde det var creative som brukte denne metoden.. Men uansett, samma om fronten er showoff. De spiller utrolig bra og det virker.. Og det er vel mer at den mindre suben som driver den større hvis jeg ikke husker feil..

 

hvist du kaller en papp plate en sub så driver den lille den store ja :p men trykkameret gjør jo sitt så det høres utrolig bra ut ;)

Lenke til kommentar

Uppdate!!! :new_woot: Jeg har brukt En dag på og rydde det ser nå mye bedre ut en sist jeg lastet opp :innocent:

 

 

Skrivebordet er nå ryddet og ser mye bedre ut :D

post-112477-1250680484_thumb.jpg

 

Xboxen er nå koblet til pc skjermen og ikke tv'n mye bedre bilde nå :love: div harddisker og en gigabit switch står også her.

post-112477-1250680576_thumb.jpg

 

Kablene er pent "stripset" sammen :p

post-112477-1250680439_thumb.jpg

 

Tv området ser også mer clean ut nå, parabolen blir hentet snart så da blir det enda bedre ;D

post-112477-1250680543_thumb.jpg

 

Jeg har nå inkludert senga i bildet siden den er ryddet og går an og sove i :p

post-112477-1250680502_thumb.jpg

 

Hyllen har også fått seg en mindre rydding

post-112477-1250680460_thumb.jpg

 

Og jeg har startet en ny samling av flasker! (bare begynelsen)

post-112477-1250680525_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...