CypheroN Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Fett! Ser jeg gleder meg til jeg flytter for meg selv... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Da er det vel på tide å poste bilder av det nye bostedet mitt nå som jeg er ca helt kommet i orden (mangler noe pynt og dilldall, men det fikses nok i umiddelbar fremtid). Resten av bopelen legger jeg ut i spoiler, er en del bilder Soverommet til kompisen min Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Får mere og mere lyst til og flytte hjemmefra jeg og når jeg ser bilder her inne ^^. Forhåpentligvis blir det i Mars neste år, da jeg har et hall-år igjen av lærlingtiden. Flytter jeg nå, får jeg ikke råd til noe annet en utgifter fra bil å leilighet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Stor og fin skjerm. Hvor mange "" ? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg tipper 37". Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Skal bli godt å flytte hjemmefra ja, men frykter studentlivet blir ukoselig på den måten Ser ikke for meg at jeg har råd til noe fint sted. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Dere må ikke tro at det å flytte hjemmen fra bare er et liv på røde roser. Min anbefaling er å bo hjemme til dere har fast jobb! (så fremt ikke studier tar deg en anna plass da..) Det er bare dyrt å bo for seg selv! :| Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Nice Sjur! Dog litt liten seng. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hvor mye av den leiligheten har du for deg selv og hva er total boareale ? En annen ting, har jeg noengang sett deg på prix gulset ? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Dere må ikke tro at det å flytte hjemmen fra bare er et liv på røde roser. Min anbefaling er å bo hjemme til dere har fast jobb! (så fremt ikke studier tar deg en anna plass da..) Det er bare dyrt å bo for seg selv! :| Jada, man har plutselig veldig mange flere utgifter og mer husarbeid å gjøre, men fy f så digg det er. Jeg anbefaler å flytte ut så fort en har råd til det. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Neh, tipper jeg bor hjemme til jeg er ca 19-20... Sparer sinnsykt mye penger. Og da har vel alle brødrene mine flyttet ut allerede.. Noe som gir meg hele øvreetasjen/ eller hele kjelleren. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jada, man har plutselig veldig mange flere utgifter og mer husarbeid å gjøre, men fy f så digg det er. Jeg anbefaler å flytte ut så fort en har råd til det. Njaaa, så fort man har en stabil økonomi så kan det anbefales. Men det er jo absolutt smartest å bo hjemme! ;D Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Vi skal kanskje la diskusjonene rundt energy drikkene og dems priser ligge? Jeg slenger med et bilde av soverommet; Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Slettet off-topic diskusjon om energidrikker og annet vissvass Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Da var det min tur til å skryte litt igjen. Jeg ble meget fornøyd med denne løsningen. Det ser bra ut og armen sparer en del plass på skrivebordet. Kan enkelt velge mellom "clone image" (altså begge skjermer med likt bilde (veldig bra til film og spill)), eller "dual-view", for programmer og diverse. To 23" er absolutt å anbefale, ser på 24 btw, om noen lurte. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Robert: Pent! Er høytalerene bra? Vurderer slike selv (z4, ikke sant?). Endret 18. august 2009 av KongKake Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hva er vitsen med å klone bildet når begge skjermene er rettet mot deg? XD Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) "clone image" (altså begge skjermer med likt bilde (veldig bra til film og spill) Hva i all verden er vitsen med det? Det ser jo bare dumt ut, og du ser vel bare på én skjerm om gangen? Endret 18. august 2009 av Shocklez Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Kan jo ha et øye på hver hvis han er kamelon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå