sablabra Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 En ting jeg lurer på: Hvorfor har så mange av dere kabinettet oppå skrivepulten? Det tar jo både unødvendig mye plass og gir unødvendig høyt støynivå. Enklere og nå startknappen Bøye seg ned til gulve for og slå på pcen.. Trokke det Er jo ikke verre enn å endre i biosen slik at du bare kan trykke på en knapp på tastaturet så skrur pcen seg på Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 eller når en skal legge seg ? Bare pyser som ikke får sove om pcen er på. da har du ikke hørt pc'n min Alle som har vært hos meg har sagt at min data bråker (De er alle syke.) men ingen har hatt problemer med å sovne til lyden av den. Tviler sterkt på at din bråker så mye mer enn min. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Enklere og nå startknappen Bøye seg ned til gulve for og slå på pcen.. Trokke det Hvorfor i det hele tatt skru den av? Eneste gangene en gjør det er om en må, for eksempel hvis en skal på LAN. word maskina mi er kun avslått når den skal til og fra lan. og hvis jeg driver å skrur inni den. ikke den bråker den så mye heller, mene så står jo stereoanlegget på 24/7 og spiller musikk eller radio, så da gjør det jo ikkno Endret 29. august 2005 av Spirre Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Her sitter jeg og er meget fornøyd for tiden Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Tviler sterkt på at din bråker så mye mer enn min. 2 120mm 36db 2 80mm 42db pluss vifta i strømforsyningen nok ot, noen som ville falt til i bula mi ? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Fikk tak i en gammel pc til den gamle skjermen, ganske greit å ha en pc til surfing og msn(ol.) og en til spilling og film. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Huff, har hatt mange gamle "servere" slik at jeg kan gjøre flere ting samtidig, men det går rett og slett for tregt! Jeg er vant til en lynkjapp og responsiv PC, da kan jeg ikke bare uten videre gå til en Thunderbird på 1,2GHz eller P3 på 800MHz... Er blitt bortskjemt rett og slett Like greit med en skikkelig brannmur og beskyttelse mot diverse drit på hoved-PC'en. Jeg har heller ikke råd til to like gode PC'er, er jo tross alt student Endret 29. august 2005 av ADT Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Jeg har egentlig ikke plass til alle pcene på rommet, nå har jeg shuttelen(takk og lov for den lille mini pcen), et gammalt tomt AOpen kabinett, 2 gamle 800mhz P3 pcer, og en gammal 266mhz pc. Har snart ikke plass til beina under pulten min lengre. Har ikke hjerte til å kaste de, selv om jeg sikkert ikke kommer til å bruke mer en en av de i to tre uker. diversity: Sølte cola i det gamle, og det var det eneste jeg hadde da. skulle egentlig kjøpe nytt, men etter 2-3 dager så ble jeg ganske vandt med det tastaturet. Legger ikke merke til fargen, IBM tastatur er faktisk ganske gode. Trur jeg liker gamle godt brukte tastatur bedre enn nye "harde" tastatur som det ikke skal mer en å komme borti med en finger for å skrive. Endret 29. august 2005 av Carrox Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Fikk tak i en gammel pc til den gamle skjermen, ganske greit å ha en pc til surfing og msn(ol.) og en til spilling og film. sexy tastatur :!: Lenke til kommentar
Lurkern Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Dette er den gangen rommet mitt var ryddig. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 En ting jeg lurer på: Hvorfor har så mange av dere kabinettet oppå skrivepulten? Det tar jo både unødvendig mye plass og gir unødvendig høyt støynivå. Ja har lurt på det samme. Ca 80% av kompisen mine har de 10 cm fra skjermen oppå bordet. De synes det er bedre sånn.. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 En ting jeg lurer på: Hvorfor har så mange av dere kabinettet oppå skrivepulten? Det tar jo både unødvendig mye plass og gir unødvendig høyt støynivå. Ja har lurt på det samme. Ca 80% av kompisen mine har de 10 cm fra skjermen oppå bordet. De synes det er bedre sånn.. Har gjemt min inn i skapet jeg.... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Kabinetter tar seg best ut der man ikke ser dem...eller hører dem. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Men hvis du har stylet kabinett med sånn neon stasj og greier så er det da noe å vise fram for.. Men det holder med å ha den under bordet, ja.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Man styler biler, og modder PC'er. Jeg har min under pulten jeg.... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Kommer det ikke veldig mye mer støv inn hvis det står på gulvet? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Kommer det ikke veldig mye mer støv inn hvis det står på gulvet? Det kommer litt an på støvsugevanene dine, men i vanlige rom/leiligheter er nok ikke det noe problem. I hvertfall hvis du åpner kabinettet og blåser ut en gang i året eller to. (Men jeg skjønner problematikken hvis du ikke har tenkt å åpne PCen på mange år, eller hvis det går måneder mellom hver støvsuging.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Kommer det ikke veldig mye mer støv inn hvis det står på gulvet? Det kommer litt an på støvsugevanene dine, men i vanlige rom/leiligheter er nok ikke det noe problem. I hvertfall hvis du åpner kabinettet og blåser ut en gang i året eller to. (Men jeg skjønner problematikken hvis du ikke har tenkt å åpne PCen på mange år, eller hvis det går måneder mellom hver støvsuging.) På mitt soverom nytter det ikke å sette pcen på gulvet. Når jeg støvsuger her så går det en uke så er alt støvet og alle hybelkaninene tilbake Lenke til kommentar
ADT Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Kommer det ikke veldig mye mer støv inn hvis det står på gulvet? Det kommer litt an på støvsugevanene dine, men i vanlige rom/leiligheter er nok ikke det noe problem. I hvertfall hvis du åpner kabinettet og blåser ut en gang i året eller to. (Men jeg skjønner problematikken hvis du ikke har tenkt å åpne PCen på mange år, eller hvis det går måneder mellom hver støvsuging.) På mitt soverom nytter det ikke å sette pcen på gulvet. Når jeg støvsuger her så går det en uke så er alt støvet og alle hybelkaninene tilbake Det er som Cosmo Kramer en gang sa: "Det er rett og slett ingen vits for meg å barbere meg, for etter to-tre dager begynner det å gro tilbake!" Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 En ting jeg lurer på: Hvorfor har så mange av dere kabinettet oppå skrivepulten? Det tar jo både unødvendig mye plass og gir unødvendig høyt støynivå. Flytta pcen opp på bordet da jeg er slapp med å rengjøre gulvet. har nok av plass... og støyer ikke så mye heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå