NorThy Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) . Endret 23. april 2016 av NorThy Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Skulle heller hengt opp American Gangster-plakaten, mye fetere enn I Am Legend Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Akkurat flyttet inn i ny bule idag Skal ta noen bilder når alt er kommet på plass, men ikke før Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Gleder meg til å se picz. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Jeg flytter endelig i morgen og kommer etterhvert med bilder av hvordan det blir. Dette er da flyttelasset mitt. Eskene inneholder stort sett hva som står på utsiden, med untak av samsung-esken som er stappet av DVDer. Gleder meg til å henge opp disse på veggen: Endret 15. august 2009 av Dassen Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Niiice plakater Hvor kjøpte du de? EDIT: nvm fant de på valve store http://store.valvesoftware.com/#Accessories Endret 16. august 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Niiice plakater Hvor kjøpte du de? EDIT: nvm fant de på valve store http://store.valvesoftware.com/#Accessories Jeg vurderte de jeg og, men kom fra til at det blir veldig mye l4d på veggene i min lille 25 kvadrat. Ble til at jeg printet rett og slett ut 4 x A4 plakater på fotopapir slik at jeg kan henge de ved siden av hverandre. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 En aldri så liten oppdatering på nyleiligheta. Var innom idag med den nye sofaen og diverse småting. Håper på å ha alt klart over helga. Hadde bare mobilen med, så beklager bildene. Burde ikke sette kjøleskap ved siden av ovnen. Sto slik fra før, så gidder ikke flytte på det Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Her er kommandosentralen i Steinkjer. Og ja, størrelsen er wicked :| Endret 16. august 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Så koselig ut der Laptopen du som ligger ved tven du bruker? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) har fått meg ny skjerm, så jeg bare testern ut til jeg flytter i neste uke så ser midlertidlig sånn ut akkurat nå. Edit: den helt til høyre ofc. Endret 16. august 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Så koselig ut der Laptopen du som ligger ved tven du bruker? Just. Blir vel HTPC med tiden og ett skikkelig anlegg. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Må vel laste opp bilder av min "nye" "bule" lenge siden jeg har oppdatert her inne cola/øl annyone? Gammel tv Kommer kansje en 32tommer eller 37/42 tommer i løpet av høsten Sånn ser det ut etter at jeg har pantet alle flaskene/kassene Her sitter jeg stort sett vist jeg ikke sover eller er ute Sofaen som jeg sover på atm (senga er stappet med ting siden boden er ryddet og skal isoleres ) Stylish spygrønt fat? rester av burger(ikke kjøp original american hamburgerbrød!!!) smaker f og er tørt som f! Endret 17. august 2009 av mc_a_person Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hmm, hadde vært morsomt å se kilder på det. Sånn siden jeg nekter å tro at gjennomsnittet velger å vaske kjeften med veske, og spytte det tilbake i flaska. Yay, Ikea om en dag eller to. Blir vel rundt 3000,- i nye møbler, kommer til å bli kjempebra! Og den 20. får komplett Homeplug AVplus på lager, så da forsvinner alle irriterende nettverkskabler som flyter rundt. Skal ta noen fine bilder når ting er oppdatert her, jeg =] Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Skulle heller hengt opp American Gangster-plakaten, mye fetere enn I Am Legend Burde heller bytta ut We own the night, som faktisk ikke er en gøy film en gang! Men sååånn utseende messig, kan jeg være enig Lenke til kommentar
simentp Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jaja er ikke heeelt perfekt da Lenke til kommentar
simentp Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 haha flstskjermen min datt bakom og knuste så er gammle skjærmen som er tatt i bruk igjenn nå Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 haha! Genialt! Menne, litt oppryddning og lysere møbler hadde trolig økt opplevelsen av plassen. Det så veldig mørkt og trangt ut.. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 haha! Genialt! Menne, litt oppryddning og lysere møbler hadde trolig økt opplevelsen av plassen. Det så veldig mørkt og trangt ut.. Har det fint hvor jeg sitter jeg:) hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå