Bliv1n Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Beklager for ekstremt dårlige mobilbilder, rota vekk kameraet. Kan se om jeg får tatt noen bedre bilder en dag, synes hele rommet såg mye tristere ut enn det egentlig er. For omtrent to år siden såg det slik ut: Stoler på motsatt side: Sengen var ikke der for to år siden, ettersom jeg på det tidspunktet bodde på hybel pga. studier. Edit: Få av de stygge solbrillene er i bruk. Endret 13. august 2009 av Bliv1n Lenke til kommentar
aGal Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Bliv1n: Så ut som noen deilige stoler Btw, kompis av meg har kjøpt med noe møbler fra Ikea til meg. Kanskje jeg får slengt opp noen bilder i løpet av de nærmeste ukene. Har 5 akvarier jeg må flytte rundt på noe som ikke er bare->bare. Er noen liter vann som skal ut->inn og noen fisk som har lagt egg osv så kan ta tid Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Her er da bula mi, har for litt siden fikset litt på rommet og skaffet ny seng.. Koselig bule Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Scotty: Nydelig. Bliv1n: Pent! Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Satte maskinen min opp på et gammelt kabinett på gulvet. Merket med én gang at det ble mye mer romslig på skrivebordet! Har også kjøpt meg ny mus, SteelSeries Ikari Optical, pga at jeg ble så forferdelig lei av 'Intelli-buggen'. Edit: Finger'n min er fin! Endret 13. august 2009 av St0neCld Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Bliv1n: Er det bare meg eller er senga di jævlig smal? Bilde nr. 4 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Bliv1n: Er det bare meg eller er senga di jævlig smal? Bilde nr. 4 Virka ganske smal ja XD Selv er jeg bare komfortabel med "semidobbel" eller dobbelseng.. Weee ikke lenge til jeg får ny seng nå Lenke til kommentar
Bliv1n Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Bliv1n: Er det bare meg eller er senga di jævlig smal? Bilde nr. 4 Senga er 75 cm, så bildet lyver nok litt. Likevel er jo 75 cm aaaltfor smalt, men så er det også begrenset med plass på det rommet. Hadde kanskje fått inn en på 90 cm, men ikke noe mer. Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Fikk inn ny skjerm i huset idag (23" Acer, 1920x1080), så da ble det overgang fra bærbar til stasjonær. Har ny TV også, så det kommer vel bilde av hele leiligheten når det er rydda Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 En aldri så liten oppdatering på nyleiligheta. Var innom idag med den nye sofaen og diverse småting. Håper på å ha alt klart over helga. Hadde bare mobilen med, så beklager bildene. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Ser koslig ut det der da, Anti LFC - godt potensiale Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Ja, det føler jeg og Er 17, så er liksom begrenset hva jeg kan få tak i og, spesielt med dagens leiepriser. Heldigvis er alle vegger malt hvite, og utleieren lar meg gjøre stort sett hva jeg vil når det gjelder innredning o.l. Blir nok mange hakk bedre når jeg får opp litt hyller og bilder. Noen fete plakater som anbefales? Og tips til hva jeg kan sette på den hyllen som står nederst på gulvet? Henger den på skrå slik at det blir flere små platåer på ca 10*10 CM. Tenkt på å sette diverse figurer/DVDbokser der. Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jysk hadde FRESNO skrivebord på tilbud, så da ble det ny "bule" på meg. Skal ut å handle litt strips og kabelstrømper for å rydde litt under bordene. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Ser ikke dum ut den pulten Driver med innkjøring av høytalere, opprydding i kabler osv osv. Generelle bilder av leiligheten slik den er nå. Sketchupmodell av hvordan det skal bli er på gang. Peisen skal fjernes og sengen skal skjules. Fargevalget på hyllesystemet er ikke endelig tatt. Ser ikke bort fra at det blir malt og ikke beiset. Time will show. Edit: beklager kvalitet på bildene, jeg ser dårlig og har ikke prioritert eget kamera (bruker mobilen). Endret 14. august 2009 av AveMORphine Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Strøkent. Imponerende DVDsamling! Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Ser ut som en fin leilighet Anti LFC. Kan bli bra bra der vil jeg tro Selv så får jeg kanskje rammer til plakatene i morgen ( hvis modern kjøper med fra ikea). Bilder kommer hvis det blir rammer. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Dårlig kvalitet, kamerabatteriet står på lading Skal prøve å få tatt flere og bedre bilder etterhvert. Anyways, her tilbringer jeg en god del tid hver dag (comments appreciated) : Endret 14. august 2009 av Shocklez Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Der hadde jeg nok fått litt vondt i ryggen av å sitte. Eller tar du tastaturet på fanget? Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Både og, men går faktisk helt utmerket, uten ryggvondt ser nok litt verre ut på bildet enn det er og. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Tror føttene mine ville havnet ganske fort opp på bordet med tastaturet på fanget der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå