Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er bygget på Ivar hyller fra Ikea, med hylleplater over og under TV av hobbyplater (forsterket med 2x2" under TV). Maler alt med ett strøk svart beis så tre-strukturen vil vises gjennom. De to nederste hylleplatene over tv er malt på bilde. Flere hylleplater ligger til tørk nå.

 

Edit: ang hvor mye penger brukt som noen har listet opp før her. Vel.... hmmm står noen tusen i cd`r og dvd`r (tror jeg har gitt i snitt ca 90kr stk). For ikke å snakke om elektronikk rundt om i leiligheten (30" + 24" skjerm, ett uvisst anntall pc`r og hardware, hjemmekino og ikke minst stereo).

Endret av AveMORphine
Lenke til kommentar

Rommet mitt nå:

 

 

 

post-135432-1249995612_thumb.jpg

 

post-135432-1249995617_thumb.jpg

 

 

 

Begynner å bli ganske lei av å ha det så forbanna rotete så skal omrede rommet litt, vet bare ikke hvordan :p

Kommer med nye bilder etterhvert som jeg får gjort noe.

 

Edit:

Vet jeg går litt off-topic nå men håper deg går bra.

Det har seg nemlig slik at subwooferen min får plass i tv bordet mitt, kan også slå ut bakplaten så tror ikke overoppheting skulle bli et problem. All ristingen skulle jo vanligvis bli et problem men pga. den helvettes nabokjerringa får den ikke ristet fra seg så mye :(

Hvordan tror dere det vil gå når den knapt brukes? Eller vil den lille ristingen som kommer fra den nå på en eller annen merkelig måte få tv borde til å riste?

Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg spør for svaret er jo åpenbart, men men :p

Endret av Jo Are
Lenke til kommentar

Da har jeg kommet meg nogenlunde til rette på nye hybelen på Kongsberg. Bor her i ett år grunnet studie. Bilder av det gamle rommet ligger ved Chillout i signaturen.

 

Det er mye uferdig og fortsatt endel som er i esker. Foreløpig bruker jeg kjøkkenbordet som skrivebord, men har kjøpt et annet som kommer senere til uka.

 

hybel-1.JPG

 

hybel-2.JPG

 

hybel-3.JPG

 

hybel-4.JPG

 

hybel-5.JPG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...