Ziang Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Nice nice, mer ryddig enn det noensinne har vært hos meg. Forresten, fornøyd med Soundsticksene? Soundsticksa er vel den beste investeringen jeg noen gang har gjort med dataen min Ble rett og slett forelsket i dem! Hehe. Enda bedre ble det når jeg fikk installert lydkortet Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Ziang: Nice bule! Hadde samme kabinett selv en gang. Lenke til kommentar
Ziang Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Ziang: Nice bule! Hadde samme kabinett selv en gang. Hehe, takk. Akkurat kabinettet er vel ikke så mye å skryte av Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Nei, det skal jeg si meg enig i. Eller, temperaturmåleren er litt finurlig da. Lenke til kommentar
Ziang Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Nei, det skal jeg si meg enig i. Eller, temperaturmåleren er litt finurlig da. Ja, den er litt kul Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Tatt i fra inngangs døra på rommet: Høyre siden av rommet: Tatt i fra utgangs døra: Er litt rot, men orka ikke å rydde før jeg tok bildene. Satt opp den hyllen under pc-bordet i dag. Edit; Skal kjøpe meg en til skjerm snart og kjøre dual på main pc-en. Endret 9. august 2009 av *88* Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Den blåfargen var ganske så forstyrrende... oO Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Den er mørkere IRL, måtte bruke blitz når jeg tok bildene. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Takker, mangler bare nye høytallere, de gamle står på CD racken ødelagt (sub'en gikk addundas). Lenke til kommentar
Ziang Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Ser koselig ut der ja Men blir ikke det ikke kaldt å legge armene på metallet i stolen? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 flytter til en ca. 40kvm leilighet/hybel om 1uke, skal bli så deilig å kunne bestemme åssen alt skal være selv og så god plass Skal plassere 3stk 24" i stua for surround gaming sammen med Logitech G51 for surround lyd Gleeeeeeder meg :D Lenke til kommentar
Ziang Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Neh, er NORDmann jeg. Hehe;) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Men stolen blir aldri noe særlig kald, rommet ligger på 16-27 grader. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Dette er skikkelig nerdebule. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Skal ta noen bilder i mørket i morgen skal dere få se xD Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Pøh ingenting.. Vent til jeg kommer hjem i morra. x] Trenger faktisk ikke taklampe for å se hele rommet.. 0_o Spesielt ikke nå som jeg har tatt riggen ut av kabinettet ++ katoder. Endret 9. august 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Dette er bare 2 blå 12-volts lys fra Jula. Litt modifisert til å gå direkte på bilbatteri uten sigarettuttaket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå