Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå må dere slippe alt dere har i hendene for Lakus trenger assistanse. Jeg bygger som sagt noen nye DVD-hyller, men klarer ikke bestemme meg for hvor mange "mellomrom" det skal være. Den ene delen av meg sier at litt mellomrom er fint i en så bred hylle, og den andre delen av meg sier at om hylla er bred så skal mellomrommene være det også.

th_bf3bc268.jpg eller th_8d679f30.jpg

Lenke til kommentar

@Skogli: Jepp. Virkelig vanskelig det her. Men når det tross alt er det vanskeligste valget jeg står ovenfor akkurat nå i livet mitt burde jeg vel nesten ikke klage :p

Problemet er jo som han (Skogli igjen) sier at når hylla fylles opp kan det fort se veldig fullt og muligens litt tettpakket ut.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Herrrligt! Endelig har stefaren min bestemt seg for dato til å begynne på rommet mitt!

blir ny seng (dobbel, ikke fullsize dobbel, men større enn vanlig enmanns) og nytt skrivebord :D

Skrivebordet bestemmer jeg 110% hvordan jeg vil ha det, så det blir "hjørnebord", bare at jeg ikke sitter i hjørnet. Hmm dårlig forklart, mspaint in two sec...

EDIT:

Blir et temmelig langt skrivebord :D

Dataen + skjerm +++ blir på midten av langsiden. Den lille delen fra hjørnet skal brukes til diverse lekser eller andre ting som pc bygging osv. :]

post-131571-1249764610_thumb.png

Skrivebordet skal lages i svart laminat benkeplate. :D

Endret av ThomGreen
Lenke til kommentar
Når du har flere mellomrom ser det mer proffesjonelt ut etter min mening, lettere å ha system og orden, du kan jo selvfølgelig gjøre slik at du kan fjerne disse mellomromme, sette de bare på treplugger eller noe som er lett å fjerne.

Enig der, med mer inndeling blir det mer system og ser ryddigere ut, noe jeg selv hadde valgt.

Endret av mrjazz
Lenke til kommentar
Herrrligt! Endelig har stefaren min bestemt seg for dato til å begynne på rommet mitt!

blir ny seng (dobbel, ikke fullsize dobbel, men større enn vanlig enmanns) og nytt skrivebord :D

Skrivebordet bestemmer jeg 110% hvordan jeg vil ha det, så det blir "hjørnebord", bare at jeg ikke sitter i hjørnet. Hmm dårlig forklart, mspaint in two sec...

EDIT:

Blir et temmelig langt skrivebord :D

Dataen + skjerm +++ blir på midten av langsiden. Den lille delen fra hjørnet skal brukes til diverse lekser eller andre ting som pc bygging osv. :]

[bilde]

Skrivebordet skal lages i svart laminat benkeplate. :D

jeg har en slik løsning selv og er veldig fornøyd (jeg har da en sekunder pc sine skjermer på den korte delen (kan se det et par sider tilbake) du kommer nokk ikke til å angre på det ^^,

Lenke til kommentar

Hah, glemte å nevne faktiske dato da dette skjer da... Rett etter sommerferien (10 dager)

Alexbalibander;

Så på bula di, nice :)

Smart å ha to pc'er på den måten. Når jeg tenker over det, så blir det nok mest laptopen som blir sittende på den ekstra plassen, så tar jeg alt av msn, skype, irc osv der.. Hater mas på IM når jeg spiller...

Endret av ThomGreen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...