Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fått rødda litt på stua.

Orket ikke ha at rotet stående i hjørnet, så nå er det trygt plassert i garasjen(fant jaggu plass der)

 

hjorne.JPG

^- Noe mer ryddig. printer og filserver

 

hjorne2.JPG

^- jepp jepp

 

hjorne3.JPG

^-tok like godt å hang opp det som engang lå utover gulvet

 

sofa.JPG

^- Og her sitter man til tider

 

Planen er å få alle maskinene inn på et eget rom og kun ha skjermene "synlige" dvs de skal kunne gjemmes bort.

(mulig jeg har nevnt dette tidliger)

Bilder fra rommet til pc'ene kommer så fort man får startet skikkelig. Pusser opp halve huset så ting tar tid.

mulig man lager slik en worklog...

Lenke til kommentar
Windows 7 Betaen er gratis anyways så det er care.
Yup, hadde samme advarsel der selv, men det er litt skandale når en moderator (tilsynelatende) laster ned ulovlig OS.

Det at den meldingen kommer bare at av latskap, har en gyldig (lovlig) key som jeg kan bruke - må bare gidde å skrive den inn, meldingen plager meg ikke akkurat :p

 

Forøvrig rydder jeg litt, og fant ut at jeg kunne gjøre litt forbedringer og spare en del plass på å bygge om maskinen min. Går fra det her:

post-122083-1249688041_thumb.jpg

 

..til dette:

post-122083-1249688056_thumb.jpg

post-122083-1249688068_thumb.jpg

 

"litt" mer clean, og mindre rotete - som sagt kommer bilder av hele bula når rydding m.m. er unnagjort ^^

Lenke til kommentar
Og så søker han også etter "spotify crack"...

Haha, den er litt vanskelig å bortforklare. Dog, jeg har premium på en annen account (ikke flyttet over spillelister o.l.enda, latskap slår til igjen) - noe jeg gledelig betaler. Grunnen til søket var en påstand som "spotify kan ikke crackes", måtte jo sjekke om noen hadde gjort det ^^

Lenke til kommentar
Windows 7 Betaen er gratis anyways så det er care.

Yup, hadde samme advarsel der selv, men det er litt skandale når en moderator (tilsynelatende) laster ned ulovlig OS.

Og så søker han også etter "spotify crack"...

Hva en moderator foretar seg på fritiden og hva slags moderatoraksjoner vedkommende gjør er to forskjellige ting som ikke bør overskygge hverandre i stor grad.

Lenke til kommentar
Nå dèt er en nerdebule!

Second that! Pen bule, kvams :wee:

Ang. colaen; du kan sikkert få dele litt med meg om du har for mye Oo

 

EDIT: Haha, nå så jeg kanna med noe jeg mener er nitrofuel på gulvet. Den bør ikke stå i sollys eller blandt varme ting (PCen f.eks), da skiller den seg vesentlig raskere ut (olje / nitro).

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Nå dèt er en nerdebule!

Second that! Pen bule, kvams :wee:

Ang. colaen; du kan sikkert få dele litt med meg om du har for mye Oo

 

EDIT: Haha, nå så jeg kanna med noe jeg mener er nitrofuel på gulvet. Den bør ikke stå i sollys eller blandt varme ting (PCen f.eks), da skiller den seg vesentlig raskere ut (olje / nitro).

 

Sikkert bare en kanne med husholdnings saft. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...