Scotty Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg skrev omtrent dagens verdi Men har ikke gått inn på prisguiden og sjekket alle prisene for å si det slik. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ok Får vel gjøre det samme når jeg oppdaterer her. planlegger å bygge en hylle til CD'er og DVD'er samt. bygge et stort skrivebord, så kjøpe ny TV og anlegg Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Nei, lagde egentlig prisliste fordi jeg så en del andre her hadde laget det tidligere i tråden Men kan mer en gjerne fjerne det Jeg har skrevet prisen etter hva jeg ga for det, for har ikke giddi å skjekke alle tingene Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Fikk akkurat pakke på døra:*bildeee* Bilder av bula m.m. kommer iløpet av dagen, fortsatt masse rydding igjen desverre "This copy of Windows is not genuine"? Endret 7. august 2009 av Benny Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Windows 7 Betaen er gratis anyways så det er care. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Windows 7 Betaen er gratis anyways så det er care. Yup, hadde samme advarsel der selv, men det er litt skandale når en moderator (tilsynelatende) laster ned ulovlig OS. Lenke til kommentar
vqb Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Fått rødda litt på stua. Orket ikke ha at rotet stående i hjørnet, så nå er det trygt plassert i garasjen(fant jaggu plass der) ^- Noe mer ryddig. printer og filserver ^- jepp jepp ^-tok like godt å hang opp det som engang lå utover gulvet ^- Og her sitter man til tider Planen er å få alle maskinene inn på et eget rom og kun ha skjermene "synlige" dvs de skal kunne gjemmes bort. (mulig jeg har nevnt dette tidliger) Bilder fra rommet til pc'ene kommer så fort man får startet skikkelig. Pusser opp halve huset så ting tar tid. mulig man lager slik en worklog... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Windows 7 Betaen er gratis anyways så det er care.Yup, hadde samme advarsel der selv, men det er litt skandale når en moderator (tilsynelatende) laster ned ulovlig OS. Det at den meldingen kommer bare at av latskap, har en gyldig (lovlig) key som jeg kan bruke - må bare gidde å skrive den inn, meldingen plager meg ikke akkurat Forøvrig rydder jeg litt, og fant ut at jeg kunne gjøre litt forbedringer og spare en del plass på å bygge om maskinen min. Går fra det her: ..til dette: "litt" mer clean, og mindre rotete - som sagt kommer bilder av hele bula når rydding m.m. er unnagjort ^^ Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Windows 7 Betaen er gratis anyways så det er care. Yup, hadde samme advarsel der selv, men det er litt skandale når en moderator (tilsynelatende) laster ned ulovlig OS. Og så søker han også etter "spotify crack"... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Og så søker han også etter "spotify crack"... Haha, den er litt vanskelig å bortforklare. Dog, jeg har premium på en annen account (ikke flyttet over spillelister o.l.enda, latskap slår til igjen) - noe jeg gledelig betaler. Grunnen til søket var en påstand som "spotify kan ikke crackes", måtte jo sjekke om noen hadde gjort det ^^ Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Windows 7 Betaen er gratis anyways så det er care. Yup, hadde samme advarsel der selv, men det er litt skandale når en moderator (tilsynelatende) laster ned ulovlig OS. Og så søker han også etter "spotify crack"... Hva en moderator foretar seg på fritiden og hva slags moderatoraksjoner vedkommende gjør er to forskjellige ting som ikke bør overskygge hverandre i stor grad. Lenke til kommentar
kvams Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 da legger jeg også opp et bilde, jeg ryddet nettop oppe skrivebodet mitt og ikke uden så ikke klag btw, mobil kamera!! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Nå dèt er en nerdebule! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Noen er glade i Cola ser jeg. Lenke til kommentar
kvams Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 er du gal, det hålder sikker frem til jul for meg :o Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Nå dèt er en nerdebule! Second that! Pen bule, kvams Ang. colaen; du kan sikkert få dele litt med meg om du har for mye Oo EDIT: Haha, nå så jeg kanna med noe jeg mener er nitrofuel på gulvet. Den bør ikke stå i sollys eller blandt varme ting (PCen f.eks), da skiller den seg vesentlig raskere ut (olje / nitro). Endret 8. august 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Nå dèt er en nerdebule! Second that! Pen bule, kvams Ang. colaen; du kan sikkert få dele litt med meg om du har for mye Oo EDIT: Haha, nå så jeg kanna med noe jeg mener er nitrofuel på gulvet. Den bør ikke stå i sollys eller blandt varme ting (PCen f.eks), da skiller den seg vesentlig raskere ut (olje / nitro). Sikkert bare en kanne med husholdnings saft. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Fikk ryddet opp "bula" mi of lytta bærbaren bort til stasjonæren. Fant ut at Ubuntu på en gammel bærbar håndterer tregt internett bedre enn XP på en nyere stasjonær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå