Roberto Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Nerdebulen min @ Stockholm Grand Hotell Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Jeg eide dere alle i dassruller. Inntil videre. ^^ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Neida Piranha, du har ikke kjøpt noe fint italiensk... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Jeg eide dere alle i dassruller. Inntil videre. ^^ Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) legger ut bilder av rommet mi, vaska og rydda litt i går forstsatt litt rot på skrivebordet osv, men slik får det bare være bildene er klikkbare litt dritt på linsa men Endret 29. august 2005 av LupeN- Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 En ting jeg lurer på: Hvorfor har så mange av dere kabinettet oppå skrivepulten? Det tar jo både unødvendig mye plass og gir unødvendig høyt støynivå. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 En ting jeg lurer på: Hvorfor har så mange av dere kabinettet oppå skrivepulten? Det tar jo både unødvendig mye plass og gir unødvendig høyt støynivå. De er newbies. Jeg bryr meg kun om støy, kjøling spiller filla for meg, bare det fungerer. ^^ Lenke til kommentar
nree Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 En ting jeg lurer på: Hvorfor har så mange av dere kabinettet oppå skrivepulten? Det tar jo både unødvendig mye plass og gir unødvendig høyt støynivå. Enklere og nå startknappen Bøye seg ned til gulve for og slå på pcen.. Trokke det Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Enklere og nå startknappen Bøye seg ned til gulve for og slå på pcen.. Trokke det Hva er det vi har tær til? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Enklere og nå startknappen Bøye seg ned til gulve for og slå på pcen.. Trokke det Hvorfor i det hele tatt skru den av? Eneste gangene en gjør det er om en må, for eksempel hvis en skal på LAN. Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 eller når en skal legge seg ? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 eller når en skal legge seg ? Bare pyser som ikke får sove om pcen er på. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 eller når en skal legge seg ? Ja, du er meg en god en. :!: Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 En ting jeg lurer på: Hvorfor har så mange av dere kabinettet oppå skrivepulten? Det tar jo både unødvendig mye plass og gir unødvendig høyt støynivå. De er newbies. Jeg bryr meg kun om støy, kjøling spiller filla for meg, bare det fungerer. ^^ Du er newbie! Det finnest mange gode grunner til å ha pcen oppå bordet. - Om man eventuelt vil "råne" med pcen - Gulvet har støv og da blir pcen fortere støvete inni - Hver gang man må koble i en ledning må man legge seg flat og slite og streve med å sette i en ledning og det ender også i at du selv blir støvete - Generelt sett er alt enkelere å nå, slipper å flytte den om man skal bytte noe smått hardware Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Det finnest mange gode grunner til å ha pcen oppå bordet. - Om man eventuelt vil "råne" med pcen Råne med pcen, æsj. - Gulvet har støv og da blir pcen fortere støvete inni Åpnet opp maskinen for å sjekke for støv nå, for første gang på mange måneder siden sist. Var et lite støvlag, men ikke så ille. - Hver gang man må koble i en ledning må man legge seg flat og slite og streve med å sette i en ledning og det ender også i at du selv blir støvete USB\lyd er det eneste jeg driver og plugger i, sånt har man foran på kabinettet. Støvsuger du ikke under bordet? - Generelt sett er alt enkelere å nå, slipper å flytte den om man skal bytte noe smått hardware Tsk, må jo plugge ut uansett, så kan man bare legge maskinen på gulvet når man skal sette i noe. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) eller når en skal legge seg ? Bare pyser som ikke får sove om pcen er på. Er ikke alle som har vannkjøling vett'u. Noen vifter bråker som flymotorer. Endret 29. august 2005 av MiSP Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg har ikke vannkjøling, og jeg vil som sagt heller ha det stille og varmt enn kjølig og bråkete. Er så mange som er opptatt av å kjøle prosessoren mest mulig, men ikke for noen spesiell grunn. Kjøl til det er stabilt, og stopp der. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) - Hver gang man må koble i en ledning må man legge seg flat og slite og streve med å sette i en ledning og det ender også i at du selv blir støvete USB\lyd er det eneste jeg driver og plugger i, sånt har man foran på kabinettet. Støvsuger du ikke under bordet? Evt. så har man en USB-hub oppå bordet for enkel tilgjengelighet. Hvis man ikke har skjerm med innebygget USB-hub slik jeg har. Utrolig kjekt! Jeg har også litt lyst på ekstern slimline DVD-brenner som kan henges bakpå skjermen. Men alle de praktiske "fordelene" dere nevner med å ha PCen oppå skrivebordet: Det vil vel motvirkes av alle de praktiske ulempene ved å ha en diger kasse stående rett i fleisen og oppta plass fra andre ting dere ellers kunne hadd på skrivebordet. F.eks mobiltelefon, mp3-spiller, en bærbar PC, kalkulator, bøker, blader, tusjer, penner, postitlapper, minnekortleser, headset, høytalere, CD-stativ, digitalkamera etc. Edit: Helt enig i det med å kjøle til ting er stabilt og ikke overdrive det ved å bruke flymotorer for å komme under f.eks 30'C på samtlige komponenter. Det er etter min mening meningsløs støyproduksjon. Endret 29. august 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Det finnest mange gode grunner til å ha pcen oppå bordet. - Om man eventuelt vil "råne" med pcen Råne med pcen, æsj. - Gulvet har støv og da blir pcen fortere støvete inni Åpnet opp maskinen for å sjekke for støv nå, for første gang på mange måneder siden sist. Var et lite støvlag, men ikke så ille. - Hver gang man må koble i en ledning må man legge seg flat og slite og streve med å sette i en ledning og det ender også i at du selv blir støvete USB\lyd er det eneste jeg driver og plugger i, sånt har man foran på kabinettet. Støvsuger du ikke under bordet? - Generelt sett er alt enkelere å nå, slipper å flytte den om man skal bytte noe smått hardware Tsk, må jo plugge ut uansett, så kan man bare legge maskinen på gulvet når man skal sette i noe. Hehe, ja det har vel egentlig mes å gjøre med smak, behag og hvilke behov du har Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 eller når en skal legge seg ? Bare pyser som ikke får sove om pcen er på. da har du ikke hørt pc'n min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå