Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I anledning at vi er i en flytteprosess har nå min mor kommet med dette geniale utsagnet: "Annenhver uke skal barna ha førsterett på kjellerstua." Om jeg sitter å spiller et skytespill og de vil se på TV er det jeg som er nødt til å skru av spillet med en eneste gang fremfor at de bare ser på TV i stua. Jeg kommer da ikke å skal spille når andre ser på TV, hvorfor skal andre se på TV når jeg spiller, og hvorfor på akkurat den TV'en?

Men løsningen er like enkel som den er genial. Jeg stapper alle mine konsoller, PC'en, HD TV'en og surroundanlegget inn på rommet mitt og så kan resten sitte i kjellerstua med en liten CRT skjerm å se på film med. Brenn. Når de så spør om å se på film eller spill på mitt rom skal jeg bare si... neh, jeg ser på TV.

Som om jeg ofrer både misbruk og misforming av mitt utstyr bare for at noen kan kaste meg ut når de vil gjøre noe de like enkelt kan gjøre et annet sted. Gtfo.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke hun helt innser hva hun har gjort før hun får fysisk se hva som står i kjellerstua kontra mitt rom. Da tror jeg nok at spillereglene forandres litt. Jeg vil selvfølgelig ha utstyret mitt i kjellerstua da det er der det får plassen det fortjener, men ikke f om jeg setter det der på de nåværende spillereglene :p Nei, spilleregler er til for å forandres.

Noen som forresten har tips til DVD hyller? Altså vannrette DVD-hyller for vegg? Gjerne over 120cm brede.

@Ave: Nice. Står skjermen forresten ltt vinklet bakover? Ser slik ut på bildet.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Jeg flytter ut om 10 dager, kommer med bilder når jeg har rigget meg til med anlegg, flatskjerm, pc osv.

Jeg flytter selv veldig snart også så jeg kommer nok med både oppdatering på hva hun sier og med bilder med oversikt fra pappesker til ferdig innredet.

Lenke til kommentar
For noe bullshit. Bare du ikke kjøper øl, røk og snus, holder deg borte fra ferier og den slags tull har du råd til hele pakka innen noen måneder! :w00t:

Ingen øl, ikke snus, ikke røyk? ikke en gang ferier?!?!

Nei da tar jeg heller et gammelt headset.

edit: leif

Endret av krs1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...