Mortis360 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Har for første gang kjøpt mitt eget sengesett! ~ Mortis360 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Må bare få si at det hjørnet der så veldig gjennomført ut! Pent med seng, nattbord og hylle i samme "finish". Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Har for første gang kjøpt mitt eget sengesett! ~ Mortis360 Samme sengesett som deg! (Har to sett faktisk, og et pledd'ish i samme stil, Oooooog et teppe i samme stil) : P Etter ferien skal det bygges ny seng her på rommet.. Skulle egentlig skje litt etter jul 2008, men skjedde aldri. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Pent! Og jeg vil ha bilde av ny seng når den er ferdig ThomGreen. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Tja.. Skal jeg rydde nå, og ta bilder etterpå a tru? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Så lenge vi får bilder, så ja Mortis360: Det der var nice! Du må ta bildet av resten av bula å da Endret 30. juli 2009 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
The Duke Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg kommer snart jeg også, så fort det er ferdigryddet her. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Nå vil jeg ikke bare høre at dere skal poste senere. Jeg vil se de nå! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Da har jeg ryddet, støvsugd, kastet en del ting og kanskje best av alt: Tatt bilder! =D Her er da rommet mitt med en fantastisk deilig seng! Dere ser også et demontert guitar hero trommesett. Dette fordi det ikke brukes så altfor mye. Nærbilde av det eneste "kunstverket" i rommet. 32" Philips TV og PS3(<3). Oversiktsbilde av hylla, man kan også se gitaren min til venstre. Sensurert en hylle med alkohol (aner ikke hvordan reglene på forumet er for sånt, så jeg sensurerte det like gjerne.) Toppen av hylla. Esken til PS3 + iPhone, en Mariokart figur og en Yoda figur, samt en ekstra plate, i tilfelle den som brukes nå knekker. Oppå skateboardplata ser dere trommestikka Matt Nicholls (Bring Me The Horizon) brukte under konserten på Hove. Denne "kjøpte" jeg av Milanjo for en øl etter han hadde ofra blod, snørr og tårer for å få tak i den på Hove. DVD filmer og stæsj. Ser jeg burde tørket litt støv, men.. DVD filmer, Death Note bøker som er Kuroi-Neko sine. (jeg låner de), den "store" CD-samlinga mi, og "sparrebøssa" mi, som er en metallboks det står "til min drømmebil" på. Kaster alt av småpenger i den! Her tilbringer jeg mesteparten av tiden jeg er hjemme. koselig? ^^, Et par gamle PCr som jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av. Deeeiliiig tastatur! <3 Tavle som henger over skrivebordet. Ikke så altfor mye spennende her. Den skamfete lampa mi! Den er utrolig fet! (synes jeg) 2 av pærene har gått, men lat som jeg er, gidder jeg ikke å bytte de Den "flotte" utsikten ned mot Moss (For de som er kjent her; Nesparken ligger rett bak trærne der.) Kan legge til det at det mest sannsynlig kommer ny TV +(40/42") stereoanlegg innen de neste 1-2 månedene. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Likte bula di jeg. Forresten, åssen brett ligger oppe på hylla di på første bildet? Og den taklampa, hvor er den kjøpt? Kommer med bilder fra min helt nye bule om et par måneder btw! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Det er dette brettet: Taklampa er kjøpt på lampehuset Lenke til kommentar
The Duke Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Da har jeg ryddet litt her og kommer med mitt bidrag. Jeg har ikke bodd her så veldig lenge, så det er ikke så veldig spennende. Men, her kommer likevel bildene av stua, der jeg tilbringer mesteparten av tiden jeg er er i. Skjerm og Projektor, begge elskbare. Sofaen er forøvrig den samme som brukes i Mot i Brøstet =D Mitt elskbare Tastatur, mus og headset. Ja, TV og Projektorbilde. Dere kan jo gjette hva som blir brukt mest Slik tilbringes dagen for det meste, i bekmørket. Lenke til kommentar
The Duke Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Koselig bule det også. Jepp. Men litt lite "personlig". Har bare bodd her i 3 uker, så det blir nok bedre etterhvert. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Du får komme med noen nye bilder senere da. Lenke til kommentar
The Duke Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Du får komme med noen nye bilder senere da. Det skal jeg! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Får legge ut bilder av loftet mitt! ;D Selve maskinen Over maskinen, printer og høytalere Masse skrot som skal kastes!! Diverse hw deler osv! =) Dette er en litt midlertidig løsning håper jeg. Maskinen tok for mye av soverommet mitt, pluss den varma ganske godt opp også! Har planer og håp om en endring Endret 30. juli 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå