Mr.Anki Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Tenkte jeg skulle legge ut et par fra min nerdebule nuh, ser... ikke ut. Kommer iløpet av kvelden. Hvor blir det av bildene ? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Aaahh Oh yhes, I has HSPDA in ze hengköy. Endret 3. juli 2009 av DSG Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Utrolig fint med HSDPA i den modellen der ja Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Nøkkelen til en skikkelig nerdebule. Modellbilene støves ned Endret 4. juli 2009 av DSG Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Kjempefint, DSG! Fine og lyse farger på rommet Hehe, Monster Energy. Var i Sverige for noen dager siden; jeg må innrømme at jeg fikk direkte vondt i magen etter halve boksen. Nei, Red Bull, Burn, Battery, Shark og Shot all the way! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Kjøpte du den gule monsteren da eller? Grønne og blå som er best. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Nice nerdebule DSG Hvor fikk du tak i den rullgardinen? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Nice bule ja. M1330-en får meg til å savne min gamle M1530 da. Likte også hengekøyebula btw. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Nice nerdebule DSG Hvor fikk du tak i den rullgardinen? Du får dem nok hos de fleste store butikker som driver med gardiner og slikt. Herlig å ikke ha lys inn om kvelden Lenke til kommentar
methano Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Update på nerdebula mi. Oppdaterer til 2.0 Fikk tilslaget på fredag. Gammelt hus som trenger oppussing, nytt kjøkken, bad.. osv.. Litt arbeid, men en glitrende mulighet til å legge opp cat 6 i alle rom, samt enorm plass til serverrom.. Link til Annonsen Blir egen tråd når vi har overtatt... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Gi oss en link når tiden er inne Spennende prosjekt, men grusomt mye arbeid å legge i det. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Tenkte jeg skulle legge ut et par fra min nerdebule nuh, ser... ikke ut. Kommer iløpet av kvelden.Hvor blir det av bildene ? Dro på sponantur til Trondheim, så de må utsettes litt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Veldig pent! Likte spesielt klesskapet ditt, veldig smart ordning. Endret 6. juli 2009 av Zeromac Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 begynner med min nerdebule nå i sommer *glerder meg* kan poste litt bilder her hvordan det kommer til å se ut når jeg begynner ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Kanskje også hinte litt om hvilke planer du har? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Da blir det flytting og ny "nerdebule" Flytter inn i en garasjehybel så det blir ikke mye plass, men koselig skal det bli. Bilder kommer når jeg flytter. Litt specs om hva som skal inn i hybelen: Stasjonær PC med fohåpentligvis 17" skjerm. Bærbar 21" Sony tv Technics SA-AX7 (forsterker) Mission 702e (høytalere) Mission m70as (bass) Xbox 360 Og kanskje en 6ch DVD-spiller Har ikke så mye penger til ny TV og slikt så jeg får holde meg til det jeg har. Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Fikk meg nye skjermer i dag :-) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Si meg, hva er vits med mer en 1 (2 kanskje) skjermer?? Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 man kan runke å spille samtidig, uten å måtte bruke alt-tab vel, det er jo logisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå