xD^^ Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Enig, hadde tenkt til å kommentere den, men orket ikke. Hvor er den kjøpt og sånn ca. hva er den verdy? Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Bilder av bula mi... Har forresten drevet å ryddet i 2 dager nå... ja, dere kan jo tenke dere hvordan det så ut The Tower of Power PCn som hører til CRT skjermen står under bordet, er en en DELL et eller annet... SATAN som jeg hatet den maskinen! *aldri mer DELL* Slenger inn noen nye bilder når jeg er ferdig å rydde... Blir vell kanskje på nyåret ca Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg trodde jeg hadde det rotete før jeg ryddet. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) >,25/08/2005 : 20:54] Bilder av bula mi... Har forresten drevet å ryddet i 2 dager nå... ja, dere kan jo tenke dere hvordan det så ut The Tower of Power PCn som hører til CRT skjermen står under bordet, er en en DELL et eller annet... SATAN som jeg hatet den maskinen! *aldri mer DELL* Slenger inn noen nye bilder når jeg er ferdig å rydde... Blir vell kanskje på nyåret ca hhehe... dassrull'n igjen! hehheehe what2say`? Endret 26. august 2005 av Cornel Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) hhehe... dassrull'n igjen! hehheehe what2say`? sitter å leser gjenna tråden nå, ser at det har vært kommentert... Er syk idag, influensisk... Holdt senga fram til nå, forressten derfor senga ikke er stappa med HW og dritt... har en del PC problemer fortida, anywhays derfor dassrullen... trenger ikke å lute laksn når man har dame...? btw, vennligst quote uten bildene? Endret 25. august 2005 av <[47]> Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 jaja, så var det vel på tide at jeg også ble medlem av denne tråden, flyttet inn i ny leilighet og ting er litt sånn halveis enda, hvertfall på "hjemmekino" fronten.. men slik ser det altså ut sålangt: http://i7.photobucket.com/albums/y298/whit...destasjonen.jpg Her sitter jeg altså og nerder.. i pinefull venting på å få internett tilkobla. http://i7.photobucket.com/albums/y298/whit...2-slveomrde.jpg Og her har du mitt sløve område der jeg henger ut mestparten av dagen. http://i7.photobucket.com/albums/y298/whitenr9/3.jpg Mitt ekstreme Hifi-oppsett... alt er lån av kjæreste og søster.. venter på en 28"TV og anlegg skal kjøpes så snart man få råd! grunnen til at ting står midt på golvet er at tv´n er så forbanna liten at jeg ser den nesten ikke ellers.. Det var alt for meg, for denne gang. Oppdateringer kommer! edit: de sorte kablene som snirkler seg gjennom hele leiligheta er s-video og audio kabel fra pc´n, hvis noen skulle lure. Hvor har du kjøp den lampa? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Ny bule (eller samme bulen med nye møbler :!: ) Ny seng. Har ikke fått plassert stereoen enda oversikt ene siden Nerdeplazzen Oversikt fra andre siden. Dere kan se hvordan det var før tidligere i denne tråden Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Bula mi: Stolen : Ikke alle som har sitt eget kjøleskap når de er 15: Og tilslutt PC'n: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg har ryddet og vasket bulen min i dag, så jeg får komme med bilder når kameraet er ladet opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 min bule http://fileserver3.jpghosting.com/images/DSCF0031_b7ab1e77ac2dd56f8a938dabeddffce8.JPG Slipper å løpe på dass hele tiden. Veldig smart. Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 hehe, måtte bare kommentere steffes dorullstunt jeg også j*vli bra... Legg merke til at også jeg er avhengig av en strategisk plassert dorull Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Enig, hadde tenkt til å kommentere den, men orket ikke.Hvor er den kjøpt og sånn ca. hva er den verdy? Stolen er god den ja, kanskje ikke den peneste, men utrolig god å sitte i. Er far min sin gamle kontorstol som jeg overtok når han fikk seg ny nede på jobben.. den er i elg hud så jeg vil anta at den kostet et par tusen ny. nå er den jo litt sliten da, men duger fortsatt fint for meg! ÜberNabben: lampa er ei gammel jeg lånte av dama mi, stor og stygg.. skal byttes ut så snart jeg gidder å ta meg råd. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Åh, diversity er heldig. Nintendo under pulten Lenke til kommentar
nree Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 min bule http://fileserver3.jpghosting.com/images/DSCF0031_b7ab1e77ac2dd56f8a938dabeddffce8.JPG Slipper å løpe på dass hele tiden. Veldig smart. ALLE vet hva dorull brukes til nå! KORREKT! Pollenalergi og renne-nese! Ikke gidd og ta de opp igjen wh1te... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Åh, diversity er heldig. Nintendo under pulten Nintendo FTW! Lenke til kommentar
sim Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Slenger meg på dassrulltrenden. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 <[47]>: Det der så sikkelig tøft ut. Skulle ønske jeg hadde noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå