boffeeen Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Rotete, menmen. Den sorte monitoren og PC-en skal selges så fort som mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Den sorte monitoren og PC-en skal selges så fort som mulig. Skal den erstattes med noe annet, eller holder du deg til Mac-en? Endret 16. juni 2009 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Har 'leika' meg litt med kameraet nå, justert litt på hvitbalanse osv.. Resultatene kommer her; ~ Mortis360 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Vel, hvitbalansen er feil - de er alt for varme. *pirke* EDIT: Kjapt forsøk: Endret 21. juni 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Kommer nok snart med noen nye bilder jeg også med det nye rommet Må bare få rydda litt etter flyttinga. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Vel, hvitbalansen er feil - de er alt for varme. Det er riktig. Det er alt for mye rødt og det så egentlig ikke så veldig bra ut. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Den sorte monitoren og PC-en skal selges så fort som mulig. Skal den erstattes med noe annet, eller holder du deg til Mac-en? MBP-en holder i massevis, så PC-en er bare i veien nå som jeg ikke spiller noe jeg ikke får på xboxen uansett. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Vel, hvitbalansen er feil - de er alt for varme. *pirke* EDIT: Kjapt forsøk: La merke til det selv litt senere. Din er litt for mørk, har endelig begynt å skjønne litt av Photoshop CS3. ~ Mortis360 Endret 27. juni 2009 av Mortis360 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Ja, spesielt det siste. Du trenger ikke være redd for å ta litt i. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Lite aktivitet her, så gjør et forsøk på å bumpe den. Om et par månder får dere bilder fra min da helt nye nerdebule. Gleder meg som et barn på julaften til å innrede og sånn. Endret 2. juli 2009 av KongKake Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Må si meg enig med deg, KongKake. Flytter selv inn i leilighet nå om 2-3 uker sammen med en kompis. Gleder meg sykt! Ganske nylig oppusset og meget pent. Det blir kanonbule, da begge jobber på en stor elektroforhandler. Sa noen personalpris? *host* Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Tenkte jeg skulle legge ut et par fra min nerdebule nuh, ser... ikke ut. Kommer iløpet av kvelden. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Må si meg enig med deg, KongKake. Flytter selv inn i leilighet nå om 2-3 uker sammen med en kompis. Gleder meg sykt! Ganske nylig oppusset og meget pent. Det blir kanonbule, da begge jobber på en stor elektroforhandler. Sa noen personalpris? *host* Rått, da MÅ dere komme med bilder. Tenkte jeg skulle legge ut et par fra min nerdebule nuh, ser... ikke ut. Kommer iløpet av kvelden. Pass på å få med MSg på et av bildene da. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Må si meg enig med deg, KongKake. Flytter selv inn i leilighet nå om 2-3 uker sammen med en kompis. Gleder meg sykt! Ganske nylig oppusset og meget pent. Det blir kanonbule, da begge jobber på en stor elektroforhandler. Sa noen personalpris? *host* Rått, da MÅ dere komme med bilder. Hehe, will do! Har et lite sneak preview om noen er intressert. Sier ikke noe mer enn som så! Lenke til kommentar
Mushroom man Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Her er en ganske stor oppdatering av min Gaming Crib som jeg selv kaller det, jeg bruker dette rommet til alt som har med multimedia å gjøre Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 SvennAndre: Gleder meg. Kenny_vest: Pent Men var litt stusselig med bare den lille Prototype-plakaten, synes du kan skaffe deg flere plakater. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Så pent ut det Kenny_Vest. Størrelse på TV-en? Monster Lenke til kommentar
Mushroom man Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Så pent ut det Kenny_Vest. Størrelse på TV-en? Monster TVen er en 40-tommer og jeg er stor fornøyd med den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå