Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken av hyllene? :p

Alt jeg har stappa full denne bula med er bevis på hvorfor jeg ikke har råd til mat :p

 

Ja jøss, Datasmurf.

Tenkte på den med mye sterkt i seg. Litt blanke flasker og lignende. Mulig det er en funlight-flaske der as well.

Ah, spriten.

Jeg har ikke brukt så mye penger på sprit, mye av det er gaver og fra tax free. Fun Light-flaska går vi ikke nærmere inn på :p

 

DVDene og bøkene er en større forklaring på hvorfor jeg er kronisk blakk, selv om jeg ikke har kjøpt noe særlig av det i det siste heller :p

Lenke til kommentar
Det bordet har vi i hvitt hjemme, bare det er et hakk mindre. Veldig stilig :)

Nice! Hvordan er kvaliteten feks? Stabilt? Og hvilke type ben? Slike A-ben som på bildet, eller den andre typen T-ben?

 

 

JFM, well, you know how it is :blush:

 

Kvaliteten er faktisk ganske bra. Har ikke blitt noe mer ustabilt etter et par år. A-bein :) Er nok bare å slå til på stortromma og kjøpe :p

Lenke til kommentar
Hvordan er det slitemessig? blir det lett merker og spor etter bruk? Skjønner at det er tre, og ikke tåler all verdens, men det er vel ikke slik at man må gå rundt og bruke silkehansker rundt det?

 

Overflaten er litt "røff", så det blir ikke så lett merker.

Fint :)

 

Var på ikea idag, og kjøpte bilderamme(risling, ble jævlig bra faktisk) og glemte jo såklart å dra opp i 2etg. for å se på galant og bordene. Crap.

 

Ikea er for stort :p

Lenke til kommentar
What? jeg har aldri postet på /g/ i hele mitt liv. Poster egentlig ikke på 4chan i det hele tatt. Sært. Trodde ikke roommatene mine visste om 4chan engang. heh.

Haha! Jeg innbiller meg at folk som har postet bildet (det samme som du har lagt ut her) t.o.m. har snakket om bula som om den var deres egen. Jeg så det bildet i tillegg på /b/ en gang, helt tilferldigvis. Jeg tipper det er noen her på forumet som har tatt æren for bula di :p

 

Hvis jeg ser den en gang til kan jeg ta screenshot.

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

post-38416-1243813162_thumb.jpg

 

Den nesten kvadratiske saken nede i venstre hjørne er arbeidsmaskina. Oppå den står det en DAC (konverterer digitale lydsignaler over til analoge). Oppe på skrivebordet til venstre har vi en hodetelefonforsterker :)

 

Elendig bildekvalitet, dog. Og skrivebordet er så stygt at jeg dør på meg. Hadde ikke hatt det om det ikke var for at det var gratis.

Lenke til kommentar
Skal flytte nå ut i juli en gang(prepare for pics!), og trenger da nytt og stort databord, skal romme 4ish skjermer + laptop etc. Noen som har tips? Vil ikke betale flere titallstusen, og det skal ikke være "tre" farget eller ligende. Sort, eller glass takk :D

 

Kan jo mekke pc-pult sjølv. Et par sett med bordbein fra Ikea for nesten ingenting, pluss et par hobbyplater fra Maxbo (2 stk 180x60x2). Litt kapping og lakkering, og vips, en svær pc-pult for ca 1000-lappen.

Lenke til kommentar

Ja, tror det blir noe selvmekk av noe slag. Var innom leiligheta og så litt her omdagen.

 

Har en fin plan for maks utnyttelse av plass og stort skrivebordareal.

 

Tegna ganske enkelt i paint, grønne overflatene tenker jeg blir noe egetlaget bord + føtter som du beskriver, Pantera.

 

Dimensjonene på rommet er ganske så feil, men det gir en liten ide.

 

 

 

post-34686-1245009856_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...