РЦП-88 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Mitt bidrag! Fikk tastaturet i går.. max fornøyd! +1 for mini-me-stol! Endret 17. mai 2009 av RCP-88 Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 @Alinoe: Jeg har sett bula di en del ganger på /g/ Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 What? jeg har aldri postet på /g/ i hele mitt liv. Poster egentlig ikke på 4chan i det hele tatt. Sært. Trodde ikke roommatene mine visste om 4chan engang. heh. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 For å bringe litt liv i tråden igjen: Her vil min nerdebule være fra og med august. Noen som har idéer til hvordan jeg kan ha bula mi? Tenker på farger, stil osv. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hvite vegger med skipsgulv er fett.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Skipsgulv høres bra ut ja. Passer perfekt med min lidenskap for skip. EDIT: Okei, steforeldrene mine likte ikke idéen med at gulvet på rommet mitt ville koste det samme som gulvet i resten av huset til sammen. Finnes det noen billige skipsgulvimitasjoner elns? Endret 23. mai 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hvite vegger og skipsgulv er fint, har det i leiligheten min og er spesielt fint når man har nyvaska gulv, hehe ^^ Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Kanskje ikke helt likt, men et billig alternativ til skipsgulv er dette. Ellers er jo dette ganske fet, men da er det et must med hvite vegger. Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Noen spesiell stil du kunne tenke deg/liker? Stilrent, komfortabel/relax, moderne, retro etc... Så er det jo litt avgjørende hvor bula skal være, skal det være i kjelleren, 1 etasje/uten skråtak eller i 2 etasje (med skråtak)... Hvis du kan komme med noen ca. mål, og litt tanker om hva du ønsker (det er jo tross alt du som skal bo der) så kan vi helt sikkert komme med noen gode forslag her på forumet...Jeg kan i hvert fall prøve å hjelpe;) Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 sørg for hvite vegger og noe støydemping. legg til gigabitkabling og liten switch på rommet Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Noen spesiell stil du kunne tenke deg/liker? Stilrent, komfortabel/relax, moderne, retro etc... Så er det jo litt avgjørende hvor bula skal være, skal det være i kjelleren, 1 etasje/uten skråtak eller i 2 etasje (med skråtak)... Hvis du kan komme med noen ca. mål, og litt tanker om hva du ønsker (det er jo tross alt du som skal bo der) så kan vi helt sikkert komme med noen gode forslag her på forumet...Jeg kan i hvert fall prøve å hjelpe;) Angående stil så vet jeg egentlig ikke, liker det stilrent, samtidig som jeg liker at det viser mine interesser, musikk, nerding (pc/gaming), båter og skating. Huset blir kun en etasje høyt, så rommet vil befinne seg i 1. etasje. Rommet vil bli ca. 12 kvm stort. Har ikke noen spesielle ønsker, utenom at det skal være enkelt å holde ryddig og rent. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Noen spesiell stil du kunne tenke deg/liker? Stilrent, komfortabel/relax, moderne, retro etc... Så er det jo litt avgjørende hvor bula skal være, skal det være i kjelleren, 1 etasje/uten skråtak eller i 2 etasje (med skråtak)... Hvis du kan komme med noen ca. mål, og litt tanker om hva du ønsker (det er jo tross alt du som skal bo der) så kan vi helt sikkert komme med noen gode forslag her på forumet...Jeg kan i hvert fall prøve å hjelpe;) Angående stil så vet jeg egentlig ikke, liker det stilrent, samtidig som jeg liker at det viser mine interesser, musikk, nerding (pc/gaming), båter og skating. Huset blir kun en etasje høyt, så rommet vil befinne seg i 1. etasje. Rommet vil bli ca. 12 kvm stort. Har ikke noen spesielle ønsker, utenom at det skal være enkelt å holde ryddig og rent. Hvis dere bygger nytt antar jeg dere har gips på rommet ditt, hvis jeg var deg ville jeg prøvd og lagt alt av nettverk/tv kabler inni veggen, fått montert in-wall høytalere sånn at det ikke tar opp plass i rommet ditt. fått pc skjermen opp på veggen, stor og oversiktlig pult ( blir jo også større hvis du har skjermen på veggen) En stilig mørk parkett, hvite vegger/ eller en mørk farge med mye eksternt lys evt. så er jo bord ogsånt alt etter egent ønske! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Følte for en liten oppdatering: Endret 24. mai 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Du kunne godt ha ryddet litt. Men hjemmekoselig var det nå da. Hvordan er det å sitte så nærme en så stor skjerm? Blir det ikke plagsomt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Det er ryddig Du sku sett når det er rotete. Går helt greit. Den er passe stor (37") og jeg har null problemer med å få med meg alt når jeg sitter der Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Er det noe rart du ikke har mat basert på den ene hylla der? Nei, maken har jeg ikke sett Har du et gamertag man kan legge til? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hvilken av hyllene? Alt jeg har stappa full denne bula med er bevis på hvorfor jeg ikke har råd til mat Ja jøss, Datasmurf. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Skal flytte nå ut i juli en gang(prepare for pics!), og trenger da nytt og stort databord, skal romme 4ish skjermer + laptop etc. Noen som har tips? Vil ikke betale flere titallstusen, og det skal ikke være "tre" farget eller ligende. Sort, eller glass takk Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Benkeplate fra ikea + bordbein burde bli en bra ting, SvennA Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hvilken av hyllene? Alt jeg har stappa full denne bula med er bevis på hvorfor jeg ikke har råd til mat Ja jøss, Datasmurf. Tenkte på den med mye sterkt i seg. Litt blanke flasker og lignende. Mulig det er en funlight-flaske der as well. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå