michael691 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Noen kommentarer om Bula mi?. Lurer litt på hva andre synes Koslig syns jeg ^^ Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Takk . Det rommet var en bod før. Vi utvida rommet og fiksa vegger og sånn. Etterhvert som jeg ble større har jeg funnet ut at det er for lite plass til meg der . Men det er digg noen ganger, Kan nå alt fra senga nesten. Den eneste ulempen er at jeg har blitt laaaaat, jeg sitter jo i senga hele tiden så lenge jeg er hjemme xD. Blir digg når vi flytter herifra, jeg har blitt lovt det største rommet Endret 12. mai 2009 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Så litt trangt ut, og litt rotete... Men ellers var det trivelig da. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Takk . Det rommet var en bod før. Vi utvida rommet og fiksa vegger og sånn. Etterhvert som jeg ble større har jeg funnet ut at det er for lite plass til meg der . Men det er digg noen ganger, Kan nå alt fra senga nesten. Den eneste ulempen er at jeg har blitt laaaaat, jeg sitter jo i senga hele tiden så lenge jeg er hjemme xD.Blir digg når vi flytter herifra, jeg har blitt lovt det største rommet Me 2 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 i haz one Noen som har lyst til å kommentere mitt? Ble sykt mye tull forrige gangen med bilder. http://photobucket.com/specialstyrke/roomz Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Eneste jeg stusset litt på var skjermen Men det er vel en vanesak kan jeg tenke meg. 20" du har der? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Nå er de nye høytalerne mine snart i hus! ~ Mortis360 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Eneste jeg stusset litt på var skjermen Men det er vel en vanesak kan jeg tenke meg. 20" du har der? Sitter primært på en 24", ikke den som står der. Vurderer å kjøpe en 30" og supplere med den. Den maskinen er i grunn til pynt kan man si. Endret 14. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Nye høytalere i hus, Monitor Audio RS8 og RSLCR! Alt i valnøtt. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Virkelig pent Mortis360! Hvordan er høytallerene? ps. den ene skoffen din er ikke helt igjen. *pirke* Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Kan ikke si spesifikt hvordan høytalerne er nå, da de trenger 50 - 100 timer med innspilling. Men, merker at allerede nå så er det mer 'punch' i disse enn de gamle høytalerne. Kan si at valnøtt er virkelig pent, iallefall Monitor Audio sin! ~ Mortis360 Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ser veldig bra ut det der Morten. De hadde veldig fin finish. Det er ikke pianolakk, eller er det bare jeg som ser dårlig? Mange strøk med vanlig klarlakk? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Det er ikke pianolakk nei, men er nok flere lag med halvblank klarlakk. Finishen er midt i mellom blank og matt. Ellers er det førsteklasses, ekte finer, ikke folie som f.eks B&W i samme prisklasse har. Det er kvalitet hele veien! ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ellers er det førsteklasses, ekte finer, ikke folie som f.eks B&W i samme prisklasse har. Det er kvalitet hele veien! Hadde tenkt å skryte av høyttalerne dine, men når du skal komme her og slenge dritt om B&W kan du ha det så godt! Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Det er ikke pianolakk nei, men er nok flere lag med halvblank klarlakk. Finishen er midt i mellom blank og matt.Ellers er det førsteklasses, ekte finer, ikke folie som f.eks B&W i samme prisklasse har. Det er kvalitet hele veien! ~ Mortis360 DM604 Hvordan synes du Onkyoen strekker til? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) i haz one Noen som har lyst til å kommentere mitt? Ble sykt mye tull forrige gangen med bilder. http://photobucket.com/specialstyrke/roomz Litt uoversiktlig pga den siden du hadde lagt de ut på, men det så ganske bra ut. Ser digg ut å ha senga "inni" veggen Sofaen var jævlig nice da ^^ Men hvordan er det å ha tven så høyt oppe? Blir det ikke litt rart å måtte se oppover? Også lurer jeg på en ting til.. Hvorfor har du pc skjermen din i 90 graders stilling? Endret 13. mai 2009 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Vel, gutten kjedet seg og da ble det pivotstilling for å forberede for en dag forumlesing om den monitoren skulle bli brukt til det. Sofaen er egentlig ganske "sminket" kan du si, noe mer enn det ønsker jeg ikke å si. Tven høyt oppe? Kan ikke skjønne at du sier det, og bildene er ikke akkurat froskeperspektiv. Er enig i at photobucket er rotete, synd at de ikke lar meg vise fulle bilder. Neste gang tenker jeg det blir bildr.no eller lignende. Noen som likte plasseringene av kabler og ubuntu-stickers? Endret 14. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) SpecialForce, har du hørt om å holde musen over det akutelle bildet, og på menyen som kommer opp, kopierer du Endret 15. mai 2009 av Revolution Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Er vel på tide at jeg legger ut noen bilder igjen. Sitter og tuller før 17-mai. Ser jeg forresten at jeg må tørke støv snart... Endret 16. mai 2009 av roberteh Korreksjon. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 SpecialForce, har du hørt om å holde musen over det akutelle bildet, og på menyen som kommer opp, kopierer du koden? Og limer den inn i innleggene her. Akkurat nå har jeg hørt om det Takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå