Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk :p. Det rommet var en bod før. Vi utvida rommet og fiksa vegger og sånn. Etterhvert som jeg ble større har jeg funnet ut at det er for lite plass til meg der :p. Men det er digg noen ganger, Kan nå alt fra senga nesten. Den eneste ulempen er at jeg har blitt laaaaat, jeg sitter jo i senga hele tiden så lenge jeg er hjemme xD.

Blir digg når vi flytter herifra, jeg har blitt lovt det største rommet :D

Endret av eXtreme-501
Lenke til kommentar
Takk :p. Det rommet var en bod før. Vi utvida rommet og fiksa vegger og sånn. Etterhvert som jeg ble større har jeg funnet ut at det er for lite plass til meg der :p. Men det er digg noen ganger, Kan nå alt fra senga nesten. Den eneste ulempen er at jeg har blitt laaaaat, jeg sitter jo i senga hele tiden så lenge jeg er hjemme xD.

Blir digg når vi flytter herifra, jeg har blitt lovt det største rommet :D

 

Me 2 :D

Lenke til kommentar
i haz one :)

 

Noen som har lyst til å kommentere mitt? Ble sykt mye tull forrige gangen med bilder.

 

http://photobucket.com/specialstyrke/roomz

 

Litt uoversiktlig pga den siden du hadde lagt de ut på, men det så ganske bra ut. Ser digg ut å ha senga "inni" veggen :p

 

Sofaen var jævlig nice da ^^

 

Men hvordan er det å ha tven så høyt oppe? Blir det ikke litt rart å måtte se oppover?

 

Også lurer jeg på en ting til.. Hvorfor har du pc skjermen din i 90 graders stilling? :p

Endret av eXtreme-501
Lenke til kommentar

Vel, gutten kjedet seg og da ble det pivotstilling for å forberede for en dag forumlesing om den monitoren skulle bli brukt til det.

Sofaen er egentlig ganske "sminket" kan du si, noe mer enn det ønsker jeg ikke å si.

Tven høyt oppe? Kan ikke skjønne at du sier det, og bildene er ikke akkurat froskeperspektiv.

Er enig i at photobucket er rotete, synd at de ikke lar meg vise fulle bilder. Neste gang tenker jeg det blir bildr.no eller lignende.

 

Noen som likte plasseringene av kabler og ubuntu-stickers?

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...