r0lfi Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Her har dere noen bilder av leiligheten min... Tv-en Sofan Sub Utstyr liste: Bilde: LG 42PC52 Panasonic DMP-BD35EG-K Musikkkilde: LOGITECH Squeezebox Duet Media-Center pc Forsterkere: Yamaha RXV1900-B Høyttalere: SVS 1 x SCS-01 Center SVS 4 x SCS-01 Front/bak SVS PB12-NSD sub Kabler: PROFIGOLD HDMI kabel PROFIGOLD Bassflex Høyttalerkabler PROFIGOLD SKY Subwoofer Datamaskiner: Media-Center: Kabinett: THERMALTAKE DH102 DigitalHome HK: Asus P5K RAM: 4GB Geil minne HDD: 250GB WD Spiller: SONY Blu-Ray Rom Reader VGA: ASUS VGA-Card Radeon HD4670 1024MB OS: Windows Vista ultimate 64bit Fil Server: Ekstra: LOGITECH diNovo Edge Microsoft Fjernkontroll til xbmc Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ser veldig bra ut det der. Hva synes du om den PB-12NSD suben din? Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Er en helt annen opplevelse å se film nå :-) Endret 1. mai 2009 av r0lfi Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Er det meg dere snakker til? Ja : | Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Syns selv jeg har fin avstand jeg, ser lenger ut på bildet Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Kan legge ut bilde av det som blir "bula" mi i sommer, som vi nettopp henta. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Camping ferie i hele sommer Mortis? Med pc da eller? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Kabe er jo kvalitetsvogner så, gratulerer Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Det blir nok camping en del i helgene, så har jeg ferie fra 3 Juli til 2 August, mesteparten av den tia blir nok tilbrakt der. Skal nå ha med meg laptopen (Dell D531), og mobilt bredbånd, men blir nok ganske beskjeden bruk av den. Ellers er det en Kabe Royal 780 GXL, fra 2002 (manger en meter i lengden, så kunne man fått to CR-Ver inni den). ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Nice campingvogn, camping er den koseligste ferieformen syns jeg, kos deg On-topic igjen: skal kanskje kjøpe sofa så kommer med bilder da Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Kan legge ut bilde av det som blir "bula" mi i sommer, som vi nettopp henta. ~ Mortis360 Grattis med ny campingvogn, pappa har akkuratt samme bil! er den fineste fargen på CRV. syns det er litt liv her i forhold til før.. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nok av redneck-sleder, nå! Vis mer fra buler! Jeg har fått senterhøyttaler på rommet nå! Patos matcher jo ikke helt B&W, men til 200 spenn er det en knallhøyttaler. Nå trenger jeg bare noen bakhøyttalere. Noen som kan anbefale noen flate, veggfestbare, billige høyttalere til bakkanaler? Merk den kule kompisen oppå senter! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Blir ikke det veldig rart lydbilde med høytallerene inntil veggen? Basshullene trenger vel litt luft? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Både b&wene og patosen har bassporten foran. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ah, seff. Planer om bakhøytaller også da? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Yes! Derfor jeg ber om tips! Har også planer om en xtz 8" til rommet, men det må nok vente litt. Kjøpte en brukt b&w sub til stua for noen dager siden, og skal nesten en måned til afrika, så litt tynt med penger. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Haha, jeg må virkelig lære meg å lese før jeg skriver Har desverre ingen tips til bak høytaller. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg vil anbelfale Monitor Audio. RS1 dersom du har råd. http://www.hifihusetbrukt.no/productview/19977139/ Jamo har også mange bra bakhøyttalere til en rimelig penge. Disse er gode fordi de ikke "scorer særlig høyt på noe, men jevnt over bra." Passer med andre ord bra til alle musikkstiler, en allrounder på en måte. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Trenger flate høyttalere dessverre, pga plassering. Dessuten kommer jeg ikke til å bruke mer på bakhøyttalerne enn jeg gjorde på fronter + senter + reciever til sammen! Men takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå