Sodd Ball Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Sitter å tenker på TV-kjøp og hvor jeg vil ha det på rommet mitt, eneste løsningen jeg kan komme fram til er dette: Sofaen flyttes til der jeg tok bildet fra, mens plakaten flyttes og erstattes med en TV. + noen andre små endringer. Meninger? Tips? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Ah, dette hadde vel vært til hjelp: Ca. rommet mitt Vet ikke om din tegning virker, blir nødt til å se mer på det. Edit: Kvikk nøye sjekk på det, så kan det virke. Må dra frem målebandet fra nattbordet og sjekke. Endret 4. april 2009 av Sodd Ball Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Jeg ser du har gått i furu-fella du også Sodd Ball Får legge ut et bilde til før jeg tar kvelden. Endret 4. april 2009 av roberteh Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Du tar fine bilder, Robert, men føler ikke jeg får noe ordentlig inntrykk av hvordan det ser ut hos deg. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Takk. Det er sånn det ser ut. Svart, kjølig og fullt av stål Så kan jeg selvsagt ta bilde av skap, kommoder, rot og fjas, men det ville trukket inntrykket ned. Så dette er nok et selektivt inntrykk og i så måte ikke representativt for helhetsinntrykket, annet en på en god lørdag. Endret 5. april 2009 av roberteh Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jasså, skriver med djevelens hånd? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg er snill som et lam Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Likte rommet ditt Sodd Ball Skal se om jeg får knipsa noen bilder av det nye rommet mitt senere i dag Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Takk Espen56, og bedre skal det bli. Fant en løsning, og TV er bestilt. Blir litt trangt, og baksiden av sofaen blir synlig, men jeg syntes det ble helt greit. Oppdaterer med bilder når jeg får alt på plass om en ukes tid. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Anbefaler også å male veggene dine, slik at denne "furu-looken" blir en smule nedtonet. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Syns bare det så bra ut jeg Kanskje bygge nytt kabinett til de 2 høytalerne? De så litt gamle ut Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Liker også furuen. Ja, høytalerene er gamle. Tandberg Hi-Fi System 17, kommer sikkert til å bytte dem ut når jeg får penger. Foreløpig har jeg de fordi de funker perfekt til LP-spilleren og fordi de ser bra ut. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Da får vi enes om å vær uenige på dette punkt. Selv liker jeg særs dårlig furu i noen form. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det er litt kjipt :/ Hvor på skjermen er den? Lenke til kommentar
lolcopter Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Mitt bidrag! Fikk tastaturet i går.. max fornøyd! Endret 7. april 2009 av lolcopter Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Blir ikke de drikkevarene meget varme når du har de over maskinen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå