-Tommy Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Haha, liker faktisk onlineleseren til gmail R.I.P Xboxen din Endret 2. april 2009 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Men er det ikke litt slitsomt å ha skjermen så høyt oppe? Som du ser, så bruker jeg ikke foten på skjermene, så de står ganske lavt. Så den er ikke så mye høyere opp, og den øverste er kun en sekundærskjerm jeg ikke ser så mye på. Fixed, bare klikk på bildet så får du det opp i stor størrelse. Nå ble de nesten litt for store. ^^ 3000x2000 :O Nei og nei, 2mmy91, onlineleseren til gmail? Hørt om thunderbird? Ikke alle som skriver mange og lange eposter hver dag, så da er den enklere å bruke. Endret 3. april 2009 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 btw wheelman, du gaar paa holmestrand vidregaaende? Jau, i do. Kan jeg komme å besøke deg en gang da? Holmestrand VGS er ikke såååå langt unna her. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Nå ble de nesten litt for store. ^^ Haha, kjøp deg større skjerm ^^ Nei og nei, 2mmy91, onlineleseren til gmail? Hørt om thunderbird? Ikke alle som skriver mange og lange eposter hver dag, så da er den enklere å bruke. Nettopp Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 skikkelig smooth, 2mmy91. Decent spillsamling, og Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Takk takk, er fornøyd med spillsamlingen jeg og Glemte foresten å si at i nederste hyllen så står det to rader med DVD'er bak. Endret 3. april 2009 av Skagen #9 Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Vakkert 2mmy91. Hvordan liker du oppsettet med Jamo og XTZ? Nok bass? Endret 3. april 2009 av LockBreaker Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Takk. Er plenty av bass. For de som har fulgt med så gikk jeg fra Cerwin Vega VE-15 og jeg har faktisk for mye bass med Jamo og XTZ 10", så subben er kun i bruk under veldig eksplosive scener i film Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 XTZen og Jamoene går vel en liten smule dypere enn CV også Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Vi ser frem til et oversiktsbilde og ikke bare av skjermen, selv om den ser pen ut. Undertegnede vil motta noen pakker fra IKEA i morgen, så skal se om jeg ikke får slengt ut de oversiktsbildene noen har ytret ønske om tildigere i tråden i løpet av helgen. Tidligere "teaset" med dette. Som lovet skulle undertegnede frembringe dette. Fikk pakker fra IKEA i dag og har skrudd som en gal hele dagen og kvelden. Er nå relativt sliten, men legger likevel opp et par bilder. Kommer flere ved en senere anledning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg ser Zero-en fikk bein å gå på. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Zero er gode saker. Synd tannemalien min ikke er enig... Så pent ut det. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Då har ting begynt å komme i hus her og. Begynner å bli dårlig plass i hyllene. Litt detaljar: Div. puzzles frå 80-talet. Litt meir frå 80-talet og V-7x7. Litt frå Rubik's og Meffert's. Er ikkje lenge sia det såg slik ut: Dette var vel tatt 15. mars. Og endå lengre sia: Skal nevnest at det er fleire kuber på vei. Ellers er den blåe matten (Stackmat) veldig god som musematte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hvorfor setter du ikke skjermen utenfor kantene? Du mister vel litt av skjermen når den står så nærme inni der? Jeg har en 22" selv og en lignende pult, og måtte sette skjermen utenpå. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Du liker de kubene fra Rubrix og lignende? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Foretatt visse vesentlige endringer i skrivebordsoppsettet. Først solgte jeg skjermen min, en samsung 2232bw og forsterkeren, en cambridge azur 340A. Så kjøpte jeg en yamaha RX-V1300 til å drive høyttalerne, både for å få litt mer futt, og for å kunne utvide til bakhøyttalere/sub. Så kom en Samsung Syncmaster T260 i dag! Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hvorfor setter du ikke skjermen utenfor kantene? Du mister vel litt av skjermen når den står så nærme inni der? Jeg har en 22" selv og en lignende pult, og måtte sette skjermen utenpå. Om eg hadde hatt skjermen utafor hyllene hadde det sått for nært meg når eg sitter. Uansett så ser eg heile skjermen når eg sitter, blir sjåande litt annerledes ut når eg tar bilde av det med litt avstand. @LockBreaker: Ikkje at eg veit kva "rubrix" er, men eg liker puzzles uavhengig av produsent. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Rubiks kube mener jeg... Har en slektning som også liker de der. Han sitter og pusler på dem hele tiden, og den orginale Rubiks kube tror jeg han kan utenat nå. Endret 4. april 2009 av LockBreaker Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Er ingen R der, Rubiks kube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå