Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Ser bra ut det der KongKake. :)

Kompakt, men fint! :)

Takker :)

Prøver å gjøre det beste ut av rommet. Vi leier huset inntil vårt eget hus er ferdigbygd, så er ikke så mye mer jeg kan gjøre for å få det finere. :p

@NothinDoin™:

Hehe, ja, er glad i den. ViMenn09-kalender. Må lukke den hver gang jeg får jentebesøk. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var det foretatt ommøblering på nerderiet i påvente av ny skjerm! Det ble ikke helt ideelt mtp kabler og slikt, men jeg er tålelig fornøyd. Nå må jeg bare bestemme meg for om jeg skal kjøpe en T260 eller slå til på tilbud på en samsung 32A656 isteden for! :D

post-109440-1237823698_thumb.jpg

Lenke til kommentar

ja.. jeg har flyttet bulen inn i kjeller stuen så da blir det en del bilder grunnet at den er litt stor og man må jo kunne "føle" rommet :)

det kan nevnes at da jeg ble 8 innførte jeg "system-i-rotet" filosofien min..

DSC00465.jpg

DSC00466.jpg

DSC00469.jpg

DSC00468.jpg

DSC00470.jpg

jeg har ryddet :)

edit: nice tastatur, kvams ;)

lurte på å legge ut et bilde av den forlatte bulen.. det ser litt rart ut i grunn.. etter år med nerding der inne er den bare blitt forlatt :/ har stått i fred i 3-4 måneder, bortsett fra de få gangene jeg faktisk har sovet der..(vi snakker fakisk om rommet mitt :p)

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som syns de kubene ser litt *kremt* redigerte ut? :whistle:

kjenner fyren personlig. de er meget ekte^^

edit:

Jeg skjønner hvorfor de heiv deg ned i kjellern tongue.gif

hehe^^ jeg også :p

men skal flytte på lofte om en stund og du kan tro jeg har planbene klare :)

tenker å bygge meg et PC-bord. noe alla hjørnebordene fra IKEA, men dette skal gå rundt i en nesten komplett sirkel. der skal jeg ha plass til 2 skjermer, laptop og en 26" LCD-TV. så nå må jeg snart begynne å tegne på sketch up og ikke minst tenke på hvormye all den materialen kommer til å koste. ^^

men skikkelig skal det være. når jeg først bærer alt utstyret opp to etasjer så skal det fanken meg få hedersplass! (og jeg skal like det)

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
ja.. jeg har flyttet bulen inn i kjeller stuen så da blir det en del bilder grunnet at den er litt stor og man må jo kunne "føle" rommet :)

det kan nevnes at da jeg ble 8 innførte jeg "system-i-rotet" filosofien min..

DSC00465.jpg

DSC00466.jpg

DSC00469.jpg

DSC00468.jpg

DSC00470.jpg

jeg har ryddet :)

edit: nice tastatur, kvams ;)

lurte på å legge ut et bilde av den forlatte bulen.. det ser litt rart ut i grunn.. etter år med nerding der inne er den bare blitt forlatt :/ har stått i fred i 3-4 måneder, bortsett fra de få gangene jeg faktisk har sovet der..(vi snakker fakisk om rommet mitt :p)

Så veldig chill ut, men ville ikke bodd sånn selv :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...