KKake Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ser bra ut det der KongKake. Kompakt, men fint! Takker Prøver å gjøre det beste ut av rommet. Vi leier huset inntil vårt eget hus er ferdigbygd, så er ikke så mye mer jeg kan gjøre for å få det finere. @NothinDoin™: Hehe, ja, er glad i den. ViMenn09-kalender. Må lukke den hver gang jeg får jentebesøk. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Vi har hengt opp den på jobben. Ingen av jentene der som klager ^^ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 En nerdebule som får damebesøk? :hmm: Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hvor kan jeg laste opp sketch up filer? Skal legge ut et pc bord til vurdering her Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ta å opprett et 2D bilde du. Gå inn på file også export --> 2D Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ble utrolig dårlig kvalitet da... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 De sorte strekene skal være en litt grov kjetting. Platene skal være disse i steinmønstret sort. Målene er; Bredde = 95,9 cm Dybde = 62,0 cm Høyde = 83,5 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 En nerdebule som får damebesøk? :hmm: Beklager, jeg har syndet Eller ikke, men er ikke så alt for ofte det er kvinnemennesker her inne. Hvis vi ser bort fra mamma og hennes daglige klesleveranse. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ser greit ut det der Blink-182 Jeg ville dog hatt det litt bredere, men det er ikke sikkert du har plass/råd? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Føler at 95,9 cm er nok har ikke mer plass heller her Sitter på et miniatyr bord nå på 60 cm så blir mye bedre Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Blink; hah! takk for den lenken til ikea, klarte aldri virkelig å formulere hvordan type bord jeg ville ha. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 KongKake, hva var den invaders must die greia på bordet? Ultimate-elite-Super-Awesome collectorspack eller lignende? Kjente misunnelsesnerven rykka litt nå! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Da var det foretatt ommøblering på nerderiet i påvente av ny skjerm! Det ble ikke helt ideelt mtp kabler og slikt, men jeg er tålelig fornøyd. Nå må jeg bare bestemme meg for om jeg skal kjøpe en T260 eller slå til på tilbud på en samsung 32A656 isteden for! Lenke til kommentar
kvams Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) 22" og 19" 2 høytalere av typen: krk5 ^^ gammelt rom, kan se det på tapeten ja xD Endret 24. mars 2009 av kvams Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) ja.. jeg har flyttet bulen inn i kjeller stuen så da blir det en del bilder grunnet at den er litt stor og man må jo kunne "føle" rommet det kan nevnes at da jeg ble 8 innførte jeg "system-i-rotet" filosofien min.. jeg har ryddet edit: nice tastatur, kvams lurte på å legge ut et bilde av den forlatte bulen.. det ser litt rart ut i grunn.. etter år med nerding der inne er den bare blitt forlatt :/ har stått i fred i 3-4 måneder, bortsett fra de få gangene jeg faktisk har sovet der..(vi snakker fakisk om rommet mitt ) Endret 25. mars 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg skjønner hvorfor de heiv deg ned i kjellern Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Er det bare jeg som syns de kubene ser litt *kremt* redigerte ut? kjenner fyren personlig. de er meget ekte^^ edit: Jeg skjønner hvorfor de heiv deg ned i kjellern tongue.gif hehe^^ jeg også men skal flytte på lofte om en stund og du kan tro jeg har planbene klare tenker å bygge meg et PC-bord. noe alla hjørnebordene fra IKEA, men dette skal gå rundt i en nesten komplett sirkel. der skal jeg ha plass til 2 skjermer, laptop og en 26" LCD-TV. så nå må jeg snart begynne å tegne på sketch up og ikke minst tenke på hvormye all den materialen kommer til å koste. ^^ men skikkelig skal det være. når jeg først bærer alt utstyret opp to etasjer så skal det fanken meg få hedersplass! (og jeg skal like det) Endret 25. mars 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 ja.. jeg har flyttet bulen inn i kjeller stuen så da blir det en del bilder grunnet at den er litt stor og man må jo kunne "føle" rommet det kan nevnes at da jeg ble 8 innførte jeg "system-i-rotet" filosofien min.. jeg har ryddet edit: nice tastatur, kvams lurte på å legge ut et bilde av den forlatte bulen.. det ser litt rart ut i grunn.. etter år med nerding der inne er den bare blitt forlatt :/ har stått i fred i 3-4 måneder, bortsett fra de få gangene jeg faktisk har sovet der..(vi snakker fakisk om rommet mitt ) Så veldig chill ut, men ville ikke bodd sånn selv Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Isolere vinduene med dundyner? gg. Be aware, er de der forlenge blir det fort mugg på de.. Selv erfart med puter. Men ellers er rommet "den perfekte bule", selvom jeg foretrekker det litt ryddig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå