Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Når man har en samboer(kjæreste samboer altså :p) må man nok pent finne seg i litt slikt når ho også tilbringer mesteparten av dagen der ;)

Var litt ekstra rotete med kablene nå, men er ikke så veldig opptatt av det selv egentlig, jeg konsentrerer meg hovedsaklig om selve tv'n og det jeg :) Og har ikke prøvd å få mest mulig inn i stereobenken nei :p Da hadde jeg nok hatt xbox'n, vhs spilleren, og litt sånt der også:p

Men takk for tilbakemelding :) Hatt mye moro der ja :)

Mvh Olav B, G ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lagd noen tegninger i sketchup nå på hvordan rommet mitt blir.

Skuffene skal byttes ut med en tv når jeg har råd.

Det som "skal bli nytt" er senga som da blir inni et lite rom... Og databordet i kroken der.

1-1.jpg

Untitled-3-2.jpg

Untitled-2-5.jpg

Untitled-1-19.jpg

Endret av SLi
Lenke til kommentar
olavgulb: Fornøyd med 1909en? Pent oppsett du hadde der!

...

Takk for det :D

Ja, veldig fornøyd med den :) I forhold til min gamle H/K AVR 80 så har den mye mer kontroll på høyttalerene og lyden, den klarer liksom å fylle hele rommet mye mer, uten at jeg har det noe særlig høyere enn det jeg hadde på H/K :p Og veldig kjekt med HDMI svitching, og oppkonvertering fra analoge kilder til 1080P HDMI :new_woot:

Kan ikke gjøre annet enn å anbefale den varmt :)

Mvh Olav B, G ;)

Lenke til kommentar
Når man har en samboer(kjæreste samboer altså :p) må man nok pent finne seg i litt slikt når ho også tilbringer mesteparten av dagen der ;)

Var litt ekstra rotete med kablene nå, men er ikke så veldig opptatt av det selv egentlig, jeg konsentrerer meg hovedsaklig om selve tv'n og det jeg :) Og har ikke prøvd å få mest mulig inn i stereobenken nei :p Da hadde jeg nok hatt xbox'n, vhs spilleren, og litt sånt der også:p

Men takk for tilbakemelding :) Hatt mye moro der ja :)

Mvh Olav B, G ;)

Du liker Smileys ser jeg.

Lenke til kommentar
Alle: Jeg vil ha en samsung T260! Jeg -veit- at noen her har den! Bilder! Bilder! Aller helst ved siden av en 22" for sammenligning (wheelman, looking at you)

Jeg har hverken T260 eller 22" - hva sikter du til?

Egentlig bare det inntrykket jeg har fått av at du til enhver tid innehar en 10-12 skjermer! (og er en knakende sympatisk kar som gjerne tar requests når det gjelder bilder!)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Alle: Jeg vil ha en samsung T260! Jeg -veit- at noen her har den! Bilder! Bilder! Aller helst ved siden av en 22" for sammenligning (wheelman, looking at you)

Jeg har hverken T260 eller 22" - hva sikter du til?

Egentlig bare det inntrykket jeg har fått av at du til enhver tid innehar en 10-12 skjermer! (og er en knakende sympatisk kar som gjerne tar requests når det gjelder bilder!)

Wheelman har bare en skjerm. (Ja, jeg teller ikke med CRT skjermene dine Wheely)

Lenke til kommentar

Ryddet i dag jeg, så slenger opp noen bilder av bula mi (med verdens styggeste tapet :p). Siden sist er vel så og si all hardware og sånn byttet ut.

Omtrent sånn ser det ut fra døra mi.

HPIM0736.jpg

HPIM0737.jpg

Kontrollsenteret.

HPIM0738.jpg

Der soving og sånn foregår.

HPIM0739.jpg

TV med Xbox 360.

Blir helt ny bule på meg i august, for da er vårt nye hus ferdig. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...